Gå til innhold

Anbefalte innlegg

At du forsatt klarer å forsvarer warZ etter alle bevisene er jo imponerende. Brukernavnet ditt blir da litt festlig - if you know what I mean.

 

Jeg synes det er festlig at noen brukere suger til seg alt de leser på internett, og ikke evner å være kritiske - if you know what I mean.

 

Klart han er brautende, og bruker mange banneord, og det høres kanskje litt barnslig ut viss man skal vær 100% seriøs. Men det forandret ikke saken i det hele tatt. Jeg synes rett og slett hverken de som forsvarer og driver denne buisness practicen, the le lies eller hele opplegget fortjener bedre.

 

Vel, om du leser litt mellom linjene så har jeg ikke akkurat forsvart det åpenbare.

 

NB: kan du fjerne videoer du siterer, eller ihvertfall plassere dem i en spoiler tag, så det ikke tar så mye plass. og ser så rotete ut.

Endret av Kron
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns vi ikke skal glemme andre modder fra Arma 2 som er gold verdt.

 

Visst du liker cop chase check ut City life moddene,

det er over 100 versjoner. noen få er egne spill som Dayz bare hvor det er flere folk som lager spillet som gjør det mye bedre.

 

Disse spillene er laget av mye bedre skapere og det er mye mere tinge som er laget selv.

Dayz er bare barne mat visst du sammenligner modding nivået på spillene

 

Selfølgelig er det ikke zombier. men visst du liker bank robbery- Gjemming. Politi med avanserte handlinger som fengsel straff og tids dommer fra hva slags crime du har gjort.

Det verste er og bli terrorist hvor du kan skaffe deg slaver drepe VIP target og kjøpe syke våpen,

Masse regler som balanserer spillet.

 

Har over 1500 timer med City Life moddene, No kidding

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At du forsatt klarer å forsvarer warZ etter alle bevisene er jo imponerende. Brukernavnet ditt blir da litt festlig - if you know what I mean.

 

Klart han er brautende, og bruker mange banneord, og det høres kanskje litt barnslig ut viss man skal vær 100% seriøs. Men det forandret ikke saken i det hele tatt og han får fram poenget. Jeg synes rett og slett hverken de som forsvarer eller de som driver denne buisness practicen, the le lies eller hele opplegget fortjener bedre.

 

Som noen nevnte i en annen warz tråd, big rigs, et av de dårligste spillene som er laget. Med 0 funksjoner som virker, hvem er involvert? Joda samme fyr som i warz - Sergey Titov.

 

I en perfekt verden oppfører alle seg bra, høflig og seriøst, men slik er ikke verden, og selv om det går over stokk og stein med enkelte på internett(vel ganske mange i dette tilfellet) fortjener de faen meg all kritikk de kan få. Ellers får vi desverre ingen reaksjon fra dem.

 

Han forsvarer vel ikke spillet utover å si at det ikke er annet som er bevist enn at Titov og Kewk er noen amøber. Kan mene hva man vil om spillet, og informasjonsflyten og lederne er tragiske, men det gjør det ikke automatisk til en scam. Scam er faktisk ikke bevist enda...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som koser meg noe helt sinnssykt med WarZ? Spiller oppimot et par timer hver dag. Syntes det er utrolig moro. Ikke som zombiesurvival, men som sandboxaktig FPS som ikke er like fast paced som Battlefield o.l. Spiller ene og alene for PvP.

Er det mulig å få høre noe av innholde i The War Z du finner underholdende?

Hva med småbugs som at du tar skade om du går ned en ikke bratt bakke?

Jeg er åpen for å høre noe positivt om spillet, og har ikke planer om å få refundert pengene siden jeg håper at spillet faktis skal bli spillbart, med tiden.

Selv så synes jeg at det ikke er så veldig mye positivt å si om spillet slik det er nå.

Men noe jeg ikke kommer til å gjøre er å betale penger for mikrotransaksjoner.

Lenke til kommentar

jeg mener at alle i hammerpoint er førsteklasse amatører.Spillet hadde enorm potensialet men den ble ødelagt pga falske lovnader fra produsenter.Jeg var litt forsiktig med å kritisere WarZ i begynnelsen,men etter at jeg fikk prøvd spillet innså jeg at den var ikke på nærheten så god som det ble lovet.For min del bugs er ikke viktig fordi dem blir rettet opp uansett,det er hvor morsomt er det å spille og der knuser DayZ WarZ for min del.

Lenke til kommentar

Er det mulig å få høre noe av innholde i The War Z du finner underholdende?

Hva med småbugs som at du tar skade om du går ned en ikke bratt bakke?

Jeg er åpen for å høre noe positivt om spillet, og har ikke planer om å få refundert pengene siden jeg håper at spillet faktis skal bli spillbart, med tiden.

Selv så synes jeg at det ikke er så veldig mye positivt å si om spillet slik det er nå.

Men noe jeg ikke kommer til å gjøre er å betale penger for mikrotransaksjoner.

Klart det. Men la meg komme med en "disclaimer" på forhånd: Jeg kjøpte spillet ene og alene fordi jeg hadde et par kamerater som sa jeg burde spille det med dem. De forklarte meg kjapt hva det gikk i, og jeg slengte meg på. Aldri sett screens eller lest lovnader, så føler meg derfor ikke "lurt" (som jeg sannelig kan se og forstå hvorfor andre føler seg.)

 

Det jeg liker med spillet er som nevnt fult og holdent kun PvP-biten. Foreløpig føles spillet som et forholdsvis stort sandkasse deathmatch FPS-spill for min del. Jeg tilbringer mye av tiden min på å "jakte" på andre spillere, og jeg syntes det er spennende. Grafikken er stort sett grei, spesielt "vistaene", selv om noen av teksturene er helt håpløse. Spiller stort sett ingen rolle for meg. Jeg elsker følelsen av å komme over en ås, se ned på en by, bruke lang tid, være forsiktig, speide etter andre spillere. Zombier føler mer som et irritasjonsmoment enn noe annet - sløve og irriterende, men effektiv i å få meg til å tenke litt på hvor jeg setter beina.

 

Jeg liker personlig "vanillafølelsen". Det gjør meg ingenting at det ikke er vehicles, traits, levels eller noe lignende. Syntes heller ikke cashshoppen er "pay to win" som enkelte mener, så jeg velger heller å ignorere den.

 

Når jeg kjøpet spilet visste jeg at jeg kjøpte meg inn i en tidlig alphafase. Så bugs og sånt forventer jeg. At jeg mister liv av å løpe i en litt bratt bakke er filleproblemer. Løser det ved å hoppe innimellom når jeg vet at bakken er bratt!

 

Digger følelsen av å treffe en annen spiller og sakte men sikkert følge etter vedkommende bak hus og passe på at jeg er såpass stille at vedkommende ikke hører meg. Finnes få spill hvor man såpass ofte klarer å være på tomannshånd med en annen spiller og vite at det kun står mellom oss to.

 

Spiller alltid i first person, så dårlige animasjoner ser jeg ikke noe til. Zombiene ser sløve ut, men det plager meg lite.

Lenke til kommentar

Han forsvarer vel ikke spillet utover å si at det ikke er annet som er bevist enn at Titov og Kewk er noen amøber. Kan mene hva man vil om spillet, og informasjonsflyten og lederne er tragiske, men det gjør det ikke automatisk til en scam. Scam er faktisk ikke bevist enda...

 

Det er nettopp det som har blitt bevist. Bevisene har blitt presentert opp til flere ganger. Det finnes ingen grunn til å forsvarer den gjengen, og det er ikke selve spillet som er essensen her. Og folk må gjerne like spillet så mye de vil, jeg kan ikke velge om man skal like spillet eller ei.

 

Jeg liker veldig godt vanguard, et svakt mmorpg teknisk sett med forsatt mange bugs. Det går an å like spillet, derfor forstår jeg at folk kan like warz. Det betyr ikke så mye i denne saken, utenom viss de blånekter på at det er et bugridden alpha spill. Fakta er fakta.

 

Det er lett å hoppe på bandwagonen og hate, eller elske en ting i vei, slik som ofte skjer på internett. Men denne saken er faktisk såpass svart hvitt, det nytter ikke å gjemme seg bak fine ord som at man ikke er kritisk. Fakta er fakta.

 

http://i.imgur.com/rmaZv.jpg

 

http://www.coflash.com/stuff/original.jpg

 

TotalBiscuit har litt mer å si -

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Nei, det er faktisk ikke bevist at det er scam. Ja det er tidvis markedsføring som kan virke villedende, en grei forrakt for kundene sine og en del andre problemer med gjengen, men spillet er ikke en hoax. De utvikler det, ingen tegn på at de skal droppe det om x antall måneder å springe sin vei med pengene bortsett fra en bitter mod som påstår så. (Og hvorfor i all verden skulle en mod bli fortalt slikt??) At de har bannet folk som ikke burde vært bannet virker trolig, men at de driver med mas ban av folk som er hekta på spillet er bare søkt.

 

Hadde du brukt slik bevisførsel i en rettsak hadde du ikke fått prøvd saken en gang, den hadde blitt avvist lenge før domstolen. Det er store forskjeller på at mange påstår noe og at det er bevist, du burde virkelig lære deg forskjellen!

 

Ellers er jeg 100% enig i at spillet ikke er så bra, har selv en bror som spiller det mye og elsker det som prøver å få meg med, men det har i stor grad kun gitt meg en MEH følelse. Omtrent samme MEH følelsen DayZ ga meg. Men det er greit å ha en konstruktiv diskusjon rundt dette og ta Hammerpoint Interactive for det de faktisk har gjort, og ikke henge seg på ryktekarusellen som raser nå. Det blir bare så utrolig dumt og lite konstruktivt og kommer ikke til å føre til noe godt for noen parter.. Og dette tror jeg blir mine siste ord i denne debatten for har med dette virkelig fått sagt min mening så får personer være så enige eller uenige de vil. Så vil vel tiden vise om spillet blir ferdig utviklet eller ikke og om det noen gang kommer seg over kneika her og blir en suksess.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jo det er bevist, det er faktisk en grunn til at de har forandret på beskrivelsen og at spillet ble trukket fra steam. Intervjuet avslører jo også sitt. Bevisene er overveldende, og ingen fine ord forandrer på det. Jeg har heller aldri sagt at den tidligere moderatoren som påsto at de bannet folk som var hektet var 100% korrekt, men at den er med å skape mer misstro hos en allerede stor farse og skandale. Men greit, vi får vær "uenige".

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Jo det er bevist, det er faktisk en grunn til at de har forandret på beskrivelsen og at spillet ble trukket fra steam. Intervjuet avslører jo også sitt. Bevisene er overveldende, og ingen fine ord forandrer på det. Jeg har heller aldri sagt at den tidligere moderatoren som påsto at de bannet folk som var hektet var 100% korrekt, men at den er med å skape mer misstro hos en allerede stor farse og skandale. Men greit, vi får vær "uenige".

 

Hva er bevist?

Lenke til kommentar

They actually increased the respawn-timer from 1 hour to 4 hours. BUT they added a revive button, where you can spend 50GC (real money) to revive them instantly." Additionally, they are now forcing you to sign the TOS to play the game, which includes disallowing refunds. This is against the law.

 

 

Til info, så er ikke dette ulovlig i det heletatt. Nesten alle MMO spill har lov å endre på innhold. Dette står oppført i EULA, og nesten alle må du godta et nytt EULA for en stor patch som gjør endringer.

 

Er ganske vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...