Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil si den er bedre enn DayZ. Ikke pga mengder maps, som sikkert kommer senere, men pga grafikken, stabiliteten og slikt. Selv latopen kan kjøre dette spillet på max grafikk.

 

Har du spilt dayz i det siste? Virker ikke slik, for stabiliteten er ikke noe å klage på. Og hvis du mener at den kræsjer så er det serverfeil, som ofte skjer når de blir helt fulle.

 

Og sist jeg spilte Warz så var ikke akkuratt stabiliteten helt bra der heller nei.

Lenke til kommentar

Har du spilt dayz i det siste? Virker ikke slik, for stabiliteten er ikke noe å klage på. Og hvis du mener at den kræsjer så er det serverfeil, som ofte skjer når de blir helt fulle.

 

Og sist jeg spilte Warz så var ikke akkuratt stabiliteten helt bra der heller nei.

 

Er ikke stabiliteten på serverne jeg klager på, men at den er dårlig optimalisert.

 

Plus at jeg liker ikke at man ikke starter med noe der. På warz så får man i allefall en start pakke emd lommelykt aka våpen, noe mat, drikke og bandage. Alt man trenger for å starte overlevelsen.

Lenke til kommentar

På 80% av alle privat-servere, starter du med våpen og drikke/mat. Iallefall på de jeg har prøvd i det siste (Taviana). Der får du også custom skin på karakteren din.

Og du sier grafikken er bedre enn DayZ. Da sier jeg LOL!

Textures ser jo helt forjævlig ut i WarZ, animasjonene er helt forferdelige.

Når du kjøper de andre tileggspakkene til Arma2 blir grafikken mye bedre.

 

 

Har ikke spillt WarZ, men har sett mye på live stream, videoer og bilder. Og grafikken ser ut som et spill fra 2002. Ikke rart du drar det på max.

 

WarZ kommer garantert til å dø ut i 2013, selv om det er ganske dødt nå også.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Jepp, når du spiller dayz gå på settings og sett opp 3D resolution til 100% så blir det minst like bra som warz om ikke bedre. Og for å si det sånn, å fly rundt med helikopter, kjøre suv med med minigun på taket. Den følesen finner du ikke på warz! Og det er ikke noe problem å finne våpen,mat osv i dayz. Du må bare vite hvor du skal lete.

Lenke til kommentar

Jepp, når du spiller dayz gå på settings og sett opp 3D resolution til 100% så blir det minst like bra som warz om ikke bedre. Og for å si det sånn, å fly rundt med helikopter, kjøre suv med med minigun på taket. Den følesen finner du ikke på warz! Og det er ikke noe problem å finne våpen,mat osv i dayz. Du må bare vite hvor du skal lete.

 

Jepp, men på DayZ så aner jeg aldri hvor jeg skal gå for å finne våpen hvor det ikke er zombies.

 

Plus at på DayZ så løper zombiene etter deg som noen aper... Er ikke slikt på WarZ.

Lenke til kommentar

Warz ble kjøpt, men aldri spilt. Tror aldri et spill har vært så "stort" før release og skuffet så mye etter. Tror nok dette er et spll som kommer til å få veldig dårlige anmeldelser., ble MEGA skuffet. Følte alt er veldig arcade, ingenting som er simulasjon.. Alt ser bare helt sprøtt ut.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Personlig storkoser jeg meg med War Z. Det har akkurat den opplevelsen jeg er på jakt etter. Gigantiske, store maps hvor man alltid sitter på kanten av stolen og kikker etter neste spiller man uheldigvis skulle treffe på.

 

Jeg er litt usikker på hva jeg syntes om spillet som et Zombie-survival game, men jeg antar det blir bedre når det kommer flere features som crafting o.l. Men jeg liker å traske i 30 minutter til fots for å finne en camp med våpen og endelig føle meg ørlite tryggere enn det jeg var før.

 

God stemning i spillet, uten tvil! Jeg elsker det!

Lenke til kommentar

Hadde ikke overresket meg i det heletatt. Alle som har spilt mye spill merker fort at WarZ er et lavbudsjettspill. Det er absolutt ingenting som er simulasjon. Grunnen til at det ble så mye skriverier er ikke så vanskelig å tenke seg, derimot veldig logisk. Utrolig hvor mye en "Z" kan gjøre. Sitter enda å tenker på at russerne brukte 2 år å lage dette, eg sier 5-6 måneder. Folk bruker forsatt unnskyldning at det er i Alpha eller Beta. Kommer ikke til å endre på store ting som burde fikses.

Lenke til kommentar

Hørte noen rykter om at spillet kommer til å bli lagt ned, noen som kan bekrefte? (Pga dårlig salgstall)

 

De ryktene kommer nok fra mennesker som har behov for å spre dritt.

 

En annen ting som er interessant å se på er aktivitet på forumene til DayZ og WarZ.

På dette punktet er det 1432 users online i WarZ forumet, og 1021 users online på DayZ forumet.

 

http://forums.thewarz.com/forum.php

http://dayzmod.com/forum/

Endret av Kron
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes WarZ har en mer "Funfaktor" enn DayZ. :)

 

Har du virkelig satt deg inn i DayZ ? Spilt det i over ett år nå og det er ingenting som slår det. Eneste spillet du virkelig kan føle adreanalin og redsel på kroppen. Det er såpass svært og detaljert og variert spill. Det er enormt.

 

Eneste WarZ har gjort er å ta en fps motor og lagt til zombier og loot. Det når ikke DayZ til tærne engang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De ryktene kommer nok fra mennesker som har behov for å spre dritt.

 

En annen ting som er interessant å se på er aktivitet på forumene til DayZ og WarZ.

På dette punktet er det 1432 users online i WarZ forumet, og 1021 users online på DayZ forumet.

 

http://forums.thewarz.com/forum.php

http://dayzmod.com/forum/

Kanskje fordi DayZ har vært ute nå siden mai/april, og folk begynner og bli ganske lei av spillet, og flestparten venter på standalone. Mens WarZ har "nettopp" kommet ut.

 

Så jo hvordan DayZ eksploderte når det kom ut. WarZ er ikke i nærheten en gang.

Lenke til kommentar

Ser at WarZ har kommet på Steam, men det står jo ingenting om at spillet er i alpha/beta?

Synes det er litt misvisende.

 

Eller dere kan vel svare bedre på hvilke stadie spillet er i?

Steam forumet for WarZ oversvømmer jo ikke av positiv omtale.

 

 

 

The sale of this game is illegal - Consumer Rights Act

Certainly here in the UK selling this game based on the merits described on the Steam page is straight up illegal.

Near all of the features mentioned (hardcore, 100 player count, multiple maps, skills, safe settlements with a function....) are incomplete or not even in existence. At no point does the steam page state that you're buying into an incomplete beta. Here in the UK the Consumer Rights Act aims, in part, to protect customers from buying a product that claims to be able to do things it cannot and it's very explicit.

This game cannot legally be sold in pretty much any developed country.

Last edited by George; 1 hour ago

http://steamcommunity.com/app/226700/discussions/0/828925216533584759/

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...