Gå til innhold

Anbefalte innlegg

noen som har lest infoen som en ex mod fra twz forumet kom med? http://www.rhinocrun...ight-about-warz

 

 

*A bullshit video where I back peddle once existed here*

Follow my Twitter

Http://www.Twitter.com/DevRev7

EX-Forum Mod Devin here. Let me tell ya some stuff you can spout on for a new youtube video

 

My forum account was hacked, my fault, they deleted a lot of posts. I was de-modded and banned, got my computer secure, re-modded and unbanned and took care of business as usual. Except their company is full of dumb fucks and didn't backup the forums at all. No backups whatsoever.

Sergay then took it upon himself to tell Kewk to demote me for my fuckup that could have been reversed if they were not so fucking stupid.

 

 

I then made a post on the forums about how I knew this was coming; and I was sorry and would not long be supporting a company that did not support their unpaid volunteer Moderators that spent over 100+ hours answering THEIR CUSTOMERS questions and concerns as well as relaying them the ideas the community had for their bullshit game.

 

I was then banned for making a "Rage quit" thread permanent and here is the even funnier part my in-game account banned under the excuse I requested a refund

 

 

So, since I didn't sign any sort of NDA for those fuckfaces here are some interesting facts.

WarZ is a direct port over from War Inc. They literally took the game and added NPCs, made a large map, and changed around camera angles and gun settings while adding more functionality and switching over some things. ALL ART however was actually done in-house by their amazing ART team. (Those were the best guys to know, they were in touch more with the community than Kewk)

 

They randomly ban accounts that have a certain amount of time spent playing in-game, knowing they are hooked on the game so they re-buy the game.

Their anti-hack is actually functional but here's the kicker..wanna know WHY their bans are TEMPORARY the first time around? 0.8% hacking? Try an EXTREMELY LARGE PORTION of the player base is hacking. If they banned everyone they'd have a mass refund issue on their hands, and no one to play their piss poor of an excuse game.

they plan to HALT DEVELOPMENT AND ABANDON THE GAME in SIX months if revenue is not enough for them (I.E. People are not buying GC and spending the fuck out of it) -- take note, if they do not get ENOUGH revenue. They will have enough revenue to pay for the game development for over a year at this point in time already, but if they don't get enough to give themselves regular raises they will stop making the game and shut down the servers and website.

Here is a "Proof of ban" picture & a proof of me NOT requesting a refund.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte faktisk dette drittspillet, og når jeg fant ut hva jeg egentlig hadde kjøpt kontaktet jeg Steam:

 

Hej,

Tack för att du har kontaktat Steam support.

Vi har tagit bort spelet från ditt konto och återbetalat beloppet till din Steam wallet/plånbok. Krediten kan användas för framtida Steam-inköp.

För att se ditt Steam wallet-saldo gör så här:

-Logga in på ditt Steam-konto.

-Det tillgängliga saldot visas i det övre högra hörnet bredvid "[ditt användarnamn]'s konto".

-I de flesta fall visas det nya beloppet automatiskt på ditt konto.

-Om du inte ser det kan det ta upp till två timmar för transaktionen att helt genomföras.

Hör gärna av dig igen om du behöver ytterligare information.

Vänliga hälsningar,

Kundtjänst

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg sitter faktisk å koser meg litt her, fordi dette ha dem klart helt på egenhånd med Sergei i spissen. Man skal ha for en ting, og det er forsøket. Kan forsatt garantere at folka i Hammerpoint fikk med seg at DayZ fikk en megasuksess. Da fikk de en glimrende ide, la oss legge til zombier og loot i WarInc for å tjene noe mer penger, fordi det er dette som er planen fra starten av. Det merker man fra starten der man kan kjøpe det man nesten vil i spillet. Microtransaksjoner på Zombie survival spill er bare helt feil. ELSKET videoen over btw

Lenke til kommentar

synes all negativiten rundt dette spillet er veldig ufortjent... virker som de fleste bare "jumper på teh band wagon" :p..... største tabben dem gjorde er og la folk spille det før det er ferdig.. når spillet er "helt" ferdig tror jeg det vil være et helt greit spill...

 

Jahaja, det må du gjerne utdype. For det er en hel hau av beviser i denne tråden om hvorfor de fortjener all den kritikken de får.

 

Men jeg ser forsatt en gjeng som forsvarer spillet, og sier feks: omg slutt og syt over spillet, viss du ikke liker det gå et annet sted og la vær og spill. De misser poenget komplett. The lies, the moneygrab, fra kopieringen fra league of legends sin terms of use, til koperingen fra walking dead tv serien - http://images.4chan....55943540483.jpg

 

Eller hva med den fantastiske cash shoppen? Som du allerede kan\må bruke penger på.

 

Jeg tror rett og slett mange bare er redde for å innrømme at de har blitt lurt trill rundt, for ingen(vel ekstremt få i såfall) er så dumme at de ikke ser fakta som ligger rett foran trynet deres.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Haha, den Rhino videoen var hysterisk ;)

Og folk som kalte han en idiot, ignorant å hele den pakka, lenger bak i tråden når han først kom ut med den WarZ Scam videoen sin (5 måneder før spillet kom ut). Så hadde han rett hele tiden. Var det jeg også viste. Hadde det ikke vært for han, hadde jeg også kastet bort pengene mine på dette rasshålet av et spill. Creds til Rhino!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og folk som kalte han en idiot, ignorant å hele den pakka, lenger bak i tråden når han først kom ut med den WarZ Scam videoen sin (5 måneder før spillet kom ut). Så hadde han rett hele tiden. Var det jeg også viste. Hadde det ikke vært for han, hadde jeg også kastet bort pengene mine på dette rasshålet av et spill. Creds til Rhino!

 

Rett?, tror du har misforstått hans første video. Hvor han mente at WarZ var en scam, ved at det aldri ville bli et spillbart produkt. Der tok han feil, noe som han på en weird måte innrømte i denne videoen, når den første ingame-footage videoen kom ut. Rhino er en skikkelig stor idiot etter min mening, da han ikke evner å være konstruktiv, i tillegg til at han oppfører seg som en unge. Hadde langt mer sans for TotalHalibut.

 

Det at WarZ ikke innfrir forventninger og at direktøren i selskapet er en komplett idiot er en annen sak.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Wd7ZXE_LuSo&list=UUNFbcu5tU8eFPhjORNPq9pQ&index=53

Endret av Kron
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det ER jo bevist at hele opplegge er en scam, vist du ser linken fra forumet til Rhino en side eller to bak i tråden, hvor en som har jobbet hos hammerpoint røper alt.

Når de banner folk som har mye spilletid som de vet er hektet på spillet og vil kjøpe nytt når de blir bannet av ingen grunn. Og at de har sakt at de vil legge ned spillet innen 6 måneder vist de tjener nokk penger osv (Eller hvilken grunn det enn nå var).

Ta en kikk på Reddit.

At folk syns dette spillet er bra fatter jeg ikke. De kan umulig ha spillt noe annet spill siden år 2000.

 

Men men, smaken er som baken. ;)

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Det ER jo bevist at hele opplegge er en scam, vist du ser linken fra forumet til Rhino en side eller to bak i tråden, hvor en som har jobbet hos hammerpoint røper alt.

 

Da sitter du med informasjon som ikke jeg har? At Rhino påstår at han er kontaktet av en anonym ansatt hos hammerpoint betyr ikke at det er sant. Du! Papirkurven, må lære deg kildekritikk.

 

Edit: I WarZ Scam videoen sa Rhino at han hadde snakket med en ansatt. Men jeg forsto nettopp at du snakket om noe annet.

 

Tviler på at en forum-mod får tilgang til så mye informasjon han påstår han har fått. Hvorfor i alle dager ville teamet gitt en mod som ikke er på noen lønningsliste slik konfidensiell informasjon. Det tror jeg ikke på. Han virker bitter, og ønsker bare å skade hammerinc så mye som mulig, selv om det han sier ikke stemmer.

 

"They randomly ban accounts that have a certain amount of time spent playing in-game, knowing they are hooked on the game so they re-buy the game."

 

Om dette sitatet stemte, ville aldri noen utenfor hammerinc visst det. En forum mod ville aldri fått slik informasjon.

 

Når de banner folk som har mye spilletid som de vet er hektet på spillet og vil kjøpe nytt når de blir bannet av ingen grunn. Og at de har sakt at de vil legge ned spillet innen 6 måneder vist de tjener nokk penger osv (Eller hvilken grunn det enn nå var). Ta en kikk på Reddit.

 

Igjen, kildekritikk. Det at en tulling som har blitt bannet for hacks roper ut om konspirasjon, betyr ikke at det faktisk er sant.

 

At folk syns dette spillet er bra fatter jeg ikke. De kan umulig ha spillt noe annet spill siden år 2000.

 

Skal ærlig innrømme at jeg ikke er videre overbegeistret for dette spillet. Men jeg kan ihvertfall si at jeg ikke har forhåndsdømt det.

 

Men men, smaken er som baken. ;)

 

Her er vi enige :)

Endret av Kron
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som jeg sa, så ligger det uttalige bevis på dette på Reddit, gidder ikke å finne alle bare for å bevise det for deg.

Måten de Devsa oppfører seg så sier det seg selv at det er scam de holder på med. De gir blanke faen i alt enn seg selv og vil tjene mest mulig penger før de stenger ned hele dritten.

 

Her er et av mange bevis (Og ja, bilde KAN VÆRE redigert, men jeg tror ikke det iallefall)

 

 

 

62kg1.jpg

 

 

 

Her er også litt lesestoff:

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

 

Da sitter du med informasjon som ikke jeg har? At Rhino påstår at han er kontaktet av en anonym ansatt hos hammerpoint betyr ikke at det er sant. Du! Papirkurven, må lære deg kildekritikk.

 

Edit: I WarZ Scam videoen sa Rhino at han hadde snakket med en tidligere ansatt. Men jeg forstå nettopp at du snakket om noe annet.

 

 

 

Igjen, kildekritikk. Det at en tulling som har blitt bannet for hacks roper ut om konspirasjon, betyr ikke at det faktisk er sant.

 

 

 

Skal ærlig innrømme at jeg ikke er videre overbegeistret for dette spillet. Men jeg kan ihvertfall si at jeg ikke har forhåndsdømt det.

 

 

 

Her er vi enige :)

 

faktisk linken er http://www.rhinocrunch.com/forum/general-discussion-of-things-and-such/82-hey-rhino-you-were-right-about-warz , karen er ikke anonym men verifisert, men igjen i etterkant så har han blitt truet av advokater og til slutt kjøpt av sergei å prøvt å trekke tilbake det han sa men heldigvis så trenger ikke admin på forumet å gjøre en dritt

Lenke til kommentar

Som jeg sa, så ligger det uttalige bevis på dette på Reddit, gidder ikke å finne alle bare for å bevise det for deg.

Måten de Devsa oppfører seg så sier det seg selv at det er scam de holder på med. De gir blanke faen i alt enn seg selv og vil tjene mest mulig penger før de stenger ned hele dritten.

 

Her er et av mange bevis (Og ja, bilde KAN VÆRE redigert, men jeg tror ikke det iallefall)

 

Du trenger bare å vise meg ett bevis Papirkurven, det holder. Men et bevis for at hammerinc banner folk for gøy eksisterer ikke. Det en eks forum mod sier er ikke bevis. Det er ingen grunn til å tro at dette er annet enn en personlig hevnaksjon. Og de som påstår de er bannet uten en grunn, kan umulig ha bevis. Det måtte vært en samtale med support hvor de innrømmer praksisen. Og det eksisterer garantert ikke. Det som ligger på Reddit er påstander, men må ikke forveksles med bevis. Vet du forskjellen?

 

At de banner en eks-mod som snakker dritt om spillet og sannsynligvis kommer med usanne påstander er vel ikke overraskende?

 

Det gledet meg å se noen på rhinocrunch forumet som er kritiske;

 

 

Wow, this post just *reeks* of bullshit. I have no interest in WarZ nor do I know who 'DevinH' is (just got here from a random reddit post), but come on, people...

 

Do you think that a self-admitted "unpaid volunteer moderator" would be privy to the dev's secret plans to abandon the product, and what hacking is going on, and other nefarious activity? Somehow, I doubt it. He's pissed because he lost his e-status when he managed to get himself hacked, so he does what he can to damage the community that turned their back on his awesomeness.

 

...and the sad part is, that's the *best* interpretation I can make of his character (again - based solely on his own post, coz i don't know anything about the game or it's community otherwise). The alternative, the picture he is actually trying to sell us, is that he's a total asshole:

 

He knew that the devs were all full of shit, going to abandon this, randomly banning people to make money off them, blah blah blah. And he did nothing about it... oh, not until he got kicked out of his little club. Then he's the whistleblower and 'he fights for the users' and tells you how to get your money back and how we should all suck his dick for his great service to humanity.

 

Tell us, DevinH... how come you were happy to keep quiet about this before? Or did the big bad devs only tell you their secret plans after they banned you (because, yeah, that's a likely scenario).

 

 

 

 

 

faktisk linken er http://www.rhinocrun...ight-about-warz , karen er ikke anonym men verifisert, men igjen i etterkant så har han blitt truet av advokater og til slutt kjøpt av sergei å prøvt å trekke tilbake det han sa men heldigvis så trenger ikke admin på forumet å gjøre en dritt

 

Å spre ødeleggende rykter om et selskap, som ikke er sanne er faktisk noe man kan være erstatningspliktig for. Selvfølgelig blir fyren redd, når advokater påpeker dette for han. Trenger ikke kjøpe han, trusler holder i stor grad.

 

Her har du et eksempel på hvor alvorlig slikt kan bli:

http://dailycaller.c...nt-rich-enough/

 

Og her har du eks-moderatoren som innrømmer at han fant ting opp

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Svd-p3-CURk#!

Endret av Kron
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du trenger bare å vise meg ett bevis Papirkurven, det holder. Men et bevis for at hammerinc banner folk for gøy eksisterer ikke. Det en eks forum mod sier er ikke bevis. Det er ingen grunn til å tro at dette er annet enn en personlig hevnaksjon. Og de som påstår de er bannet uten en grunn, kan umulig ha bevis. Det måtte vært en samtale med support hvor de innrømmer praksisen. Og det eksisterer garantert ikke. Det som ligger på Reddit er påstander, men må ikke forveksles med bevis. Vet du forskjellen?

 

At de banner en eks-mod som snakker dritt om spillet og sannsynligvis kommer med usanne påstander er vel ikke overraskende?

 

Det gledet meg å se noen på rhinocrunch forumet som er kritiske;

 

 

Wow, this post just *reeks* of bullshit. I have no interest in WarZ nor do I know who 'DevinH' is (just got here from a random reddit post), but come on, people...

 

Do you think that a self-admitted "unpaid volunteer moderator" would be privy to the dev's secret plans to abandon the product, and what hacking is going on, and other nefarious activity? Somehow, I doubt it. He's pissed because he lost his e-status when he managed to get himself hacked, so he does what he can to damage the community that turned their back on his awesomeness.

 

...and the sad part is, that's the *best* interpretation I can make of his character (again - based solely on his own post, coz i don't know anything about the game or it's community otherwise). The alternative, the picture he is actually trying to sell us, is that he's a total asshole:

 

He knew that the devs were all full of shit, going to abandon this, randomly banning people to make money off them, blah blah blah. And he did nothing about it... oh, not until he got kicked out of his little club. Then he's the whistleblower and 'he fights for the users' and tells you how to get your money back and how we should all suck his dick for his great service to humanity.

 

Tell us, DevinH... how come you were happy to keep quiet about this before? Or did the big bad devs only tell you their secret plans after they banned you (because, yeah, that's a likely scenario).

 

 

 

 

Å spre ødeleggende rykter om et selskap, som ikke er sanne er faktisk noe man kan være erstatningspliktig for. Selvfølgelig blir fyren redd, når advokater påpeker dette for han. Trenger ikke kjøpe han, trusler holder i stor grad.

 

Her har du et eksempel på hvor alvorlig slikt kan bli:

http://dailycaller.c...nt-rich-enough/

 

Og her har du eks-moderatoren som innrømmer at han fant ting opp

!

 

helt enig.

Lenke til kommentar

Rett?, tror du har misforstått hans første video. Hvor han mente at WarZ var en scam, ved at det aldri ville bli et spillbart produkt. Der tok han feil, noe som han på en weird måte innrømte i denne videoen, når den første ingame-footage videoen kom ut. Rhino er en skikkelig stor idiot etter min mening, da han ikke evner å være konstruktiv, i tillegg til at han oppfører seg som en unge. Hadde langt mer sans for TotalHalibut.

 

Det at WarZ ikke innfrir forventninger og at direktøren i selskapet er en komplett idiot er en annen sak.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Wd7ZXE_LuSo&list=UUNFbcu5tU8eFPhjORNPq9pQ&index=53

 

At du forsatt klarer å forsvarer warZ etter alle bevisene er jo imponerende. Brukernavnet ditt blir da litt festlig - if you know what I mean.

 

Klart han er brautende, og bruker mange banneord, og det høres kanskje litt barnslig ut viss man skal vær 100% seriøs. Men det forandret ikke saken i det hele tatt og han får fram poenget. Jeg synes rett og slett hverken de som forsvarer eller de som driver denne buisness practicen, the le lies eller hele opplegget fortjener bedre.

 

Som noen nevnte i en annen warz tråd, big rigs, et av de dårligste spillene som er laget. Med 0 funksjoner som virker, hvem er involvert? Joda samme fyr som i warz - Sergey Titov.

 

I en perfekt verden oppfører alle seg bra, høflig og seriøst, men slik er ikke verden, og selv om det går over stokk og stein med enkelte på internett(vel ganske mange i dette tilfellet) fortjener de faen meg all kritikk de kan få. Ellers får vi desverre ingen reaksjon fra dem.

Endret av Everket
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...