Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpte det her om dagen! dritbra spill!!

Var det sarkasme eller var du seriøs? I så fall, hva synes du var så bra?

Jeg kjøpte det ifra siden deres, i et lite håp om at det var noe å satse på.

Ble dypt skuffet av grafikken og gameplay. Har ikke spilt så mye men det lille jeg har sett og gjort har vært horribelt.

Kommer til å vente til spillet har kommet seg ut av alpha.

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det sarkasme eller var du seriøs? I så fall, hva synes du var så bra?

Jeg kjøpte det ifra siden deres, i et lite håp om at det var noe å satse på.

Ble dypt skuffet av grafikken og gameplay. Har ikke spilt så mye men det lille jeg har sett og gjort har vært horribelt.

Kommer til å vente til spillet har kommet seg ut av alpha.

jeg er seriøs :p jeg og noen kompisser spiller det sammen, noe som gjør det 100 ganger bedre! grafikken er kanskje ikke den beste! men jeg liker det allikevel selv om det kanskje er etterligning av day z.
Lenke til kommentar

jeg er seriøs :p jeg og noen kompisser spiller det sammen, noe som gjør det 100 ganger bedre! grafikken er kanskje ikke den beste! men jeg liker det allikevel selv om det kanskje er etterligning av day z.

Mens jeg spilte, så tenkte jeg; grafikk er ikke alt og hvis gameplay er bra så bryr jeg meg ikke. Men kanskje bare jeg som må forandre min spillestil.

Er det mulig å få tilbake pengene etter å kjøpt det gjennom paypal på siden deres? Har aldri angret så mye på et spill kjøp før.

Tviler sterk på at det er mulig, heldigvis var det vel bare 15$ du brukte på spillet, og det kan jo bli bedre med tiden.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Virker som de rushern ut på steam uavhengig av spillets mange mangler med tanke på kappløpet med DayZ standalone.

 

Ja, men det kommer DayZ til å gjøre også.

 

De vil vell suge i seg mest mulig penger nå før DayZ standalone kommer. Er vell derfor det ligger på steam nå.

De vet vell godt selv at dette spillet ikke blir noe stor suksess.

 

Tror du forventer litt for mye av DayZ standalone jeg. Tror ikke det blir en problemfri hverdag når det blir lansert. Kutt ut fanboytendenser!

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Er fullt forberedt på at det kommer til å blir like my / mere bugs, glitches osv. på standalone som det er i DayZ modden nå. Men ja, jeg har også store forventinger. Uansett så har jeg stor tro på at Dean Rocket får til dette mye bedre enn de fjolsa som driver med WarZ.

 

tsk, Dean Rocket har tatt plassen til "fool" i ordboka. Og DayZ er det største makkverket jeg noengang har spilt. Og jeg måtte i tillegg betale 25 euro for å spille det overhypa drittspillet. Og når vi snakker om hype, så ser man lett at det ble hypa opp i skyene når man ser på frafallet av spillere fra slutten av sommeren til nå.

 

Men skal jeg gi DayZ standalone en sjanse? Absolutt, men jeg betaler ikke et øre før jeg ser omtalene. Forresten, har du prøvd WarZ?

Endret av Kron
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er War Z noe bra? Umulig å få noe inntrykk rundt omkring da det er tydeligvis en pissekonkurranse blant folk uten mål å mening her i livet å snakke piss om den ene eller den andre.

jeg synes spillet er ganske artig, men det er hovedsakelig når jeg har noen å spille med. å ja denne pissekonkuransen holder på å gå litt langt, en sammenligning hadde vert nok.

men jeg kan vel bare anbefale deg å kjøpe spillet å teste selv, etter alt det negative jeg ser på forumet her og ellers så er vel du den eneste som kan dømme dette.

Lenke til kommentar

Men skal jeg gi DayZ standalone en sjanse? Absolutt, men jeg betaler ikke et øre før jeg ser omtalene. Forresten, har du prøvd WarZ?

 

Nei, og det kommer jeg ikke til å gjøre heller. Har sett nokk videoer, reviews til at dette er helt klart ikke noe for meg. Flestparten av de store youtuberne sier også at dette er crap.

Har også sett en del streaming av dette på twitch. Bare grafikken og animasjonene er så forferdelig at jeg holder meg langt unna det.

 

Er vell de folka som syns at arma2 motoren er for "avansert" som spiller WarZ. Eneste argumente de har mot DayZ er at gear systeme er så avansert og at zombiene er retarded, det synest jeg også, men spillet er så mye bedre på absolutt alle andre områder.

 

edit: Ja, som du ser på videon til TotalHalibut også. Spillet er crap. :)

Endret av Papirkurven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

TotalHalibut er ihvertfall ikke veldig imponert.. med tilsynelatende god grunn:

 

"link"

 

haha! Jeg må innrømme at videoen fikk meg til å le, men særlig objektiv var den ikke. Han fokuserer på det negative, og evner ikke til å se noe positivt. Han sier også i videoen hva han mener om DayZ (veldig veldig dårlig på mange måter 05:40) Og det finnes tonnevis av YouTube videoer som kritiserer DayZ. Men fanboys er fanboys, finner bare videoer som kritiserer den siden de ikke er fan av.

Endret av Kron
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er War Z noe bra? Umulig å få noe inntrykk rundt omkring da det er tydeligvis en pissekonkurranse blant folk uten mål å mening her i livet å snakke piss om den ene eller den andre.

 

Har fulgt med WarZ litt og spillt det på 48 hours trial. Var greit nok spør du meg, spillte med brodern. Ble litt tomt for ting å gjøre for min del, men var etter min mening bedre enn DayZ som virkelig ikke fenget meg. Brodern spiller WarZ en del og elkser det. Er vist kjempegøy når man spiller med venner. Vet ikke hva som er sluppet av nye ting siste 2 mnd dog, da jeg prøvde det i midten av oktober.

 

Men i allefall ikke hør på retardede fanboys som Papirkurven som ikke prøver å skape en saklig diskusjonen gang. Prøv det og gjør deg opp din egen mening, for tror svært mange blir veldig enten pro DayZ eller pro WarZ ganske fort her desverre. it's the curse of the internet it seems :)

Lenke til kommentar

Begynner å lure på hva forventingene til folk er når WarZ er et dritt bra spill. OG nei, spiller ikke DayZ lengre. Venter dog på DayZ Standalone. Eg var så dum at eg kjøpte Gullpakken til Warz fordi spillet så veldig bra utifra bildene og de kortene videoene i starten, men tror eg aldri har vært så skuffet over et spill. Dette kunne like godt vært en mod til WarInc siden Warz nesten er helt likt, eneste som er gjort er at de har lagt til loot og Zombier. Alt fra grafikk til gameplay er HELT likt. Er heller ikke tilfeldig at WarZ plutselig blir annonsert etter DayZ har blitt så populært. Virker som en gjeng med idioter som sitter i toppen også Hammerpoint. Sjekk bildene som ligger på Steam, og tenk over hvor dårlig spiller er når man først begynner å spiller. Steam bildene er fristende, spillet er ikke det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...