Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig blanda følelser på dette spillet, ikke spilt mer enn kanskje 6 timer. Men føles veldig ut som et arcade spill, ingen overlevelses simulasjon noe folk trodde når spillet ble offentliggjort. Eneste eg mener som er bra på dette spillet er grafikken, den er grei nok. Resten falt egentlig ikke i smak. Hadde eg vist dette hadde eg aldri betalte noe for dette. Kan sikkert fikses en del men tror nok aldri dette blir en suksess ala DayZ.

Lenke til kommentar

Er vell ikke lenge før dette spillet også blir invadert av hackere. ^^

 

Etter min mening så finnes det ikke noen spillmotoren i verden som passer bedre til et Zombie survival spill enn Arma motoren.

Bare synd de ikke bruker Arma3 motoren til DayZ standalon. Men arma2 motoren er fortsatt helt fantastisk.

 

Så jeg tror dette spillet kommer aldri til å slå gjennom. Det blir vell litt populært helt til DayZ Standalone kommer. ^^

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

arma 2 motoren er jo helt ubrukelig, dørstokker og trapper er jo farligere enn zombies. og stiger er jo rene dommedagen, om du skulle vere så uheldig å klatre for nære noen så ender det jo som oftest i at begge faller ned å brekker alle bein i kroppen. nei fysj arma motoren er noe dritt spør du meg. but thats just one mans opinion, vil ikke starte noen arma flamewar i warz tråden

 

fant foresten nettop 2 hagler :D

Endret av XfsB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vell ikke lenge før dette spillet også blir invadert av hackere. ^^

 

Etter min mening så finnes det ikke noen spillmotoren i verden som passer bedre til et Zombie survival spill enn Arma motoren.

Bare synd de ikke bruker Arma3 motoren til DayZ standalon. Men arma2 motoren er fortsatt helt fantastisk.

 

Så jeg tror dette spillet kommer aldri til å slå gjennom. Det blir vell litt populært helt til DayZ Standalone kommer. ^^

Blir jo til å bruke arma 2.5 engine, en hybrid mellom 2 og 3 så de får jo inn en del fine features fra den nye arma enginen

Lenke til kommentar

Er vell ikke lenge før dette spillet også blir invadert av hackere. ^^

 

Etter min mening så finnes det ikke noen spillmotoren i verden som passer bedre til et Zombie survival spill enn Arma motoren.

Bare synd de ikke bruker Arma3 motoren til DayZ standalon. Men arma2 motoren er fortsatt helt fantastisk.

 

Så jeg tror dette spillet kommer aldri til å slå gjennom. Det blir vell litt populært helt til DayZ Standalone kommer. ^^

Blir jo til å bruke arma 2.5 engine, en hybrid mellom 2 og 3 så de får jo inn en del fine features fra den nye arma enginen

det høres ganske greit ut, får håpe de får luket ut de dødlige dørstokkene og trappene da.

 

Men dette er ikke dayz/amra tråden så tilbake til WarZ, trur jeg nettop ble infisert av zombie viruset... skumle greier, men jeg hadde heldigvis med meg vaksine.

 

vil bare påpeke at hatter, masker og hjelmer er det mest ubrukelige de har med i hele WarZ. hver gang jeg ser noen med et kult hodeplagg så går jeg for killen... for selvfølgelig vil jeg ha det hodeplagget, er jo førsteklasses hoarder!

Endret av XfsB
Lenke til kommentar
Har ikke hørt noen klage over dette, men det er etter min mening det største problemet. Landskapet i skogen.... Det er jo bare flat bakke som er farget grønt. Det er INGENTING der, bortsett fra noen få steiner og trær med greiner som er i 2D.... Det er ikke bare å gjemme seg i skogen. Innsiden av bygninger er også helt tomme, ikke en eneste møbel eller gjenstand bortsett fra det som du kan loote. Det går heller ikke an å strafe til siden. Jeg kan ikke justere kameravinkelen, den må peke rett frem hele tiden. Akkurat nå så er det et veldig fattig spill. Jeg skal sjekke tilbake senere og se om det har forbedret seg, men det tror jeg ikke.
Da har du satt settings til low. Settingsene for spillet er helt tydelig ikke ferdig utarbeidet, men er jo et lite balanseringdsproblem, ikke noe mer (som i at medium/high ser relativt like ut). Spiller selv med low, for det gir mest fps, og syns det ser helt greit ut jeg da..
Lenke til kommentar

Må si at jeg hadde litt blanda følelser jeg også, helt til jeg logga inn en tur i dag tidlig og så faktiske forbedringer på spillet. Etter bare 3 dager er allerede de mest irriterende bugs borte og spillet har gått fra å være unplayable til at jeg er hekta.

Halla! Vi møttes i går kveld på chatten! OHOI! Kan forresten ikke si meg annet enn enig..
Lenke til kommentar

Knerta en bakfra med lommelykt som hadde mp7, hørte en sniper og så muzzle flash, fikk skutt ham, Så kommer det ennå en som skyter på meg, tok frem sniperen og fikk tatt han også, alt på sikkert 3 minutter, så fra ingen våpen i hele tatt ble det mp7, mauser og 2 jericho pistoler.

 

Dere som slaktet WarZ første dagen, Har dere fått spilt litt mer? Synes det har forbedret seg overaskende mye på noen få dager

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig blanda følelser på dette spillet, ikke spilt mer enn kanskje 6 timer. Men føles veldig ut som et arcade spill, ingen overlevelses simulasjon noe folk trodde når spillet ble offentliggjort. Eneste eg mener som er bra på dette spillet er grafikken, den er grei nok. Resten falt egentlig ikke i smak. Hadde eg vist dette hadde eg aldri betalte noe for dette. Kan sikkert fikses en del men tror nok aldri dette blir en suksess ala DayZ.

Er så enig, altfor mye arkade ish. Føler de har tatt veien mot Cod og ikke slik som dayz.

Lenke til kommentar

Et par gode måter å bli kvitt zombier på er

1. Løp i oppoverbakke.

2. Løp overbakketopper.

3. Hopp over gjerde, evt andre objekter zombier må løpe rundt.

4. Douchebag metoden, lokk zombiene mot en annen survivor.

 

edit: når det kommer til de nye strongholdsa så ser jeg ett stort problem... faktisk komme seg inn i strongholdet, det kommer til å være overfyllt av banditter der.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...