Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tro det eller ei, men jeg likte faktisk War.Inc... lastet det ned for et par dager siden :) syntes det var et artig spill, og likte våpen customization'en! Mener selv at det slett ikke er så dårlig som folk sier. Har spilt det meste av FPS til PC, med blant annet BF3 og Metro på ultra grafikk. Og War inc skuffet faktisk ikke, jeg viste jo det ikke var like syk grafikk... men herregud, mere en bra nok! Eneste som var ræva må vel være lydene på reload mekanismen (Samt noen våpen) + noe annet. Animasjonene hadde jeg faktisk ikke noe imot, annet en at man bytter våpen uten animasjon... noe som var litt minus (Men ødelegger ikke spille opplevelsen for meg.)

 

Jeg spilte med ulike scopes og attachments på våpnene for å få en følelse av hvordan WarZ kom til å bli. Satt på Holographic, silencer samt lommelykt. Så testet jeg ut den eneste natt banen som var. Må si jeg ble mektig imponert av lys effektene og hvor kult det faktisk var å gå inn i mørke hus med lommelykten på rifla :) Skygger og alt annet var også veldig kult! Noe som skapte en ekstra fin effekt.

 

Tror dette spillet kan bli veldig bra! Krysser fingrene og gleder meg til å spille så snart vi kan laste ned :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...