Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå spilt en liten time, man må jo ta i betrakting at dette er alpha. Men spillet virket ikke bra, enformige lyder blant annet. Ikke en veldig kreativ verden av det eg har sett. Bygningene er stort sett helt tomme de få man kan gå inn i. Men som sagt dette er alpha. Kan forbedres helt klart.

Endret av Raul07
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får massiv kritikk på forumet også ser jeg.

Men det med at det bare er en "alpha" er bare tull egentlig. Spillet skal lanseres om 30-dager. Alpha er noe man har 1år før lansering.

 

Fullt klar over dette, kritikken hagler mot dem på forumet deres, men ikke så rart. Hele spillet føles ikke 2012, gameplay og lyd er langt under standaren. Merker at eg angrer litt for at kjøpte dette nå, trodde jo på noe bedre enn dette. Men kjøper sjeldent spill så en bom av og til får eg tåle

Lenke til kommentar

Får massiv kritikk på forumet også ser jeg.

Men det med at det bare er en "alpha" er bare tull egentlig. Spillet skal lanseres om 30-dager. Alpha er noe man har 1år før lansering.

 

De har da hatt intern alpha en stund... Og hvor finner du at spillet skal lanseres om 30 dage? Eneste jeg finner er at spillet går i beta 31. og at preorder tilbudet slutter 20. november. Ikke noe om at det slippes da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er forståelig det. J

 

eg er heldig på en måte, har aldri sett på war z som erstattning til dayz. Tror The War Z kan være morsomt på sin egen måte. Tror uansett at begge spillene er rimlig kjedlig hvis man ikke har noen å spille med, og jeg har heldighvis flere å spille med, og sikkert en del fra ourdayz serverne som skal spille også. Vi kommer også til å leie en egen server som blir passordbeskyttet så vi kan styre miljøet litt.

Lenke til kommentar

En ting som må fikses er zombiene, de er jo rene supermann. Vet ikke hvor mange slag man tåler men tipper 3-4 slag før dør, eg dør hele tiden. Enten blir eg slått i ryggen av en med lommelykt eller blir eg sperret inne i et hjørne med zombier. De er jo like raske innendørs også nå.

 

Det tar jeg som en god nyhet. Ingen grunn til at de skal være tregere inne bare fordi de var det i Dayz. Dessuten fryktet jeg at spillet skulle bli altfor lett, så dette gledet meg å høre.

Lenke til kommentar

En ting som må fikses er zombiene, de er jo rene supermann. Vet ikke hvor mange slag man tåler men tipper 3-4 slag før dør, eg dør hele tiden. Enten blir eg slått i ryggen av en med lommelykt eller blir eg sperret inne i et hjørne med zombier. De er jo like raske innendørs også nå.

 

Det tar jeg som en god nyhet. Ingen grunn til at de skal være tregere inne bare fordi de var det i Dayz. Dessuten fryktet jeg at spillet skulle bli altfor lett, så dette gledet meg å høre.

 

Ja, du kan tro at dette er en god nyhet men er så absolutt ikke det. Eg måtte faktisk slå en zombie 27 ganger før han døde med bat. OG det er litt vel mye uansett hvor realistisk det skal være, iallefall når karakteren din dør etter 3 slag om det så er i beina.

Lenke til kommentar

Ja, du kan tro at dette er en god nyhet men er så absolutt ikke det. Eg måtte faktisk slå en zombie 27 ganger før han døde med bat. OG det er litt vel mye uansett hvor realistisk det skal være, iallefall når karakteren din dør etter 3 slag om det så er i beina.

 

Men av de 27 gangene du traff zombien, hvor mange ganger traff du den i hodet? Skal virkelig ikke väre så mange slag som trengs hvis du planter trevärket godt i skallen dens.

Endret av @andretnet
Lenke til kommentar

men får jo bare spilt 10minutter før det slutter og svare da? andre som har dette problemet?

 

Var helt på trynet i dag tidlig, litt bedre når eg spilte for en time siden, husk at om du trykker TAB så klikker spillet, ikke spør hvorfor....

 

Nei kan godt være jeg som trykker på noe dumt, jeg trykker på alle knappene for og prøve ting :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...