Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, du kan tro at dette er en god nyhet men er så absolutt ikke det. Eg måtte faktisk slå en zombie 27 ganger før han døde med bat. OG det er litt vel mye uansett hvor realistisk det skal være, iallefall når karakteren din dør etter 3 slag om det så er i beina.

 

Men av de 27 gangene du traff zombien, hvor mange ganger traff du den i hodet? Skal virkelig ikke väre så mange slag som trengs hvis du planter trevärket godt i skallen dens.

 

Mulig det at det vanligvis ikke skal tåle så mange slag, men jo at folk klager over at zombiene er litt OP for øyeblikket. Så er ikke bare meg, Gir ingen logikk at mantåler 3 slag av en zombie mens du må slå til du blir blå i trynet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at jeg gjorde en bra ting i å spare de pengene ved å kjøpe dette. ^^

Nå spørs det jo hvor flinke de folka er med å komme ut med patcher.

 

Jeg føler at WarZ folka har brukt mere tid på å reklamere dette enn å gjøre det bra. :p

De spammer jo facebook 24/7 over hvor bra dette kommer til å bli osv.. Tiden vil vise.

 

Har mye mere trua på Rocket og gjengen hans.

Lenke til kommentar

Så langt er alt ekstremt buggete, får se når fullversjon kommer. Men gleder meg mest til DayZ release!

 

Har en 48-hour gjestepass som vil fungere fra den 31, hvis noen vil ha så er det bare å kontakte meg.

 

EDIT: Har 2 gjestepass til som vara i 48 tima fra den 31. Oktober, bare PM'e meg så får du.

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

Den korte tiden jeg spilte var det ikke buggete annet enn at jeg ble drept av en usynlig zombie dame, og det skal visstnok være fikset i 16okt (v1.1) releasen.

 

Noe som er underlig er at updateren for spillet ikke virker, for selv om updateren påstår at spillet er i v1.1, forteller spillet selv gjennom alt+tab eller taskmanager at spillet er i v1.0

 

Er igang med å laste ned spillet pånytt for å sjekke om dette kan la seg rette seg opp eller ikke..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Ja da kan jeg bekrefte at Devs'a har glemt å oppdatere "process"-navnet. Er 100% sikker på at jeg lasta ned nye versjonen. Er vel en lett glipp tenker jeg..

 

Så får å få updaten må man innstallere på nytt? Kan det ha noen sammenheng at eg nesten ikke kommer innpå en server, at eg sitter med en gammel versjon?

Lenke til kommentar

Hadde selv veldig lyst til å kjøpe meg inn på Alphaen til dette, men heldigvis slo Scam radaren min ut. Enten er dette en talentløs gjeng med en stjålen god idea - noe de ikke klarer å levere, eller så er det en regelrett scam. Hadde styrt langt unna dette intill det motsatte er bevist.

 

Og nei, jeg er ingen Dayz fan - trodde jeg skulle like det men den gang ei. For meg er problemet med Dayz att man mister alt pga en liten drittunge med kuken i hånda. Det er liksom ingen mening med et. Warz har en mening, men jeg tror de enten sliter med å levere - eller de har aldri vært interresert i å levere.

 

Håper jeg tar feil - men jeg ville vært særs forsiktig med å betale noe som helst for dette i denne tilstanden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet for øyeblikket er vel mangel på konsekvenser av å drepe folk, det virker som om alle starter i samme ommrådet, meele våpen i marketplace og at alle ommråder er scavanget for mat, drikke og medikamenter

 

Edit: bugga zombies og GPS traceren alle karakterene mine har på seg som har en direkte link til hjernen til alle zombies.

 

Edit2: legger med en liten historie. Sniker meg langs et gjerde, plutselig rundt hjørnet kommer det springende en liten horde med zeds. Snur for å springe andre veigen, enda en horde med zeds. Løper rundt å prøver å unngå dem (i skogkanten ved byen), ut av buskene kommer en ny horde med zeds. Og det mest ironiske med det hele er at jeg blir drept av en tulling med balltre som kommer springene ut av byen...

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Noen her som veit om det kommer ut på konsoll? Og kommer det i salg i butikker eller andre steder enn på hjemmesiden? Som for eksempel på Steam?

Takk på forhånd for svar :)

 

Altså tror over 50% angrer på at de kjøpte det, og med alle feilene og bugsa de har så kan du se etter det på konsoll om ca 3-5 år, hvis de skal lage det på konsoll..

Lenke til kommentar

Eg føler spillet funker helt greit hvis man ungår disse idiotene som slår deg ned med lommelykt.. Overlevd i 10 timer nå, vet ikke hvor lenge det er i virkeligheten. Men funnet meg våpen for første gang. Helt utrolig hvor utspekulerte folk er, meg og en random fant ut vi skulle sammerbeide, gikk vel rundt i en god halv time. Gav han en del ting, bandasje, mat og drikke. Så fant eg en hammer, gir den til han. Første han prøver på er å drepe meg, var innstilt på det så klarte å ta han før han drepte meg. Skjønner ikke helt hvorfor, ikke gjort annet enn å hjelpe han.

Lenke til kommentar

jeg må si meg ganske fornøyd med spillet så langt, atmosfæren er helt fantastisk og solnedgangen er noe av det fineste jeg har sett :p en del problemer med zombier som sitter fast osv. men er jo tross alt alpha... folk som hater hvordan spillet er nå burde heller vente med og prøve det til dem har blitt relativt ferdig med det.. så slipper man mest sannsynelig latterlige bugs og game balance irritasjonsmomenter...

 

leser på det offisielle forumet klager etter klager men det de glemmer er at de har forhåndskjøpt et spill basert på det dem har sett/hørt så langt med det plusset at de får være med på alphaen om de vil.

Noe som etter min mening er utviklerens største feil ettersom folk som tror dem har kjøpt et spill som skal fungere relativt feilfritt i lang tid før den ordentlige utgivelsen... og klager deretter...

 

har spillt en del timer og har til gode og bli slått ned av en lommelykt.. hehe.. er bare og komme seg vekk fra de få spawn punktene som er der fåreløpig, så fort som mulig..

Endret av Smurfn
Lenke til kommentar

Har ikke hørt noen klage over dette, men det er etter min mening det største problemet.

Landskapet i skogen.... Det er jo bare flat bakke som er farget grønt. Det er INGENTING der, bortsett fra noen få steiner og trær med greiner som er i 2D.... Det er ikke bare å gjemme seg i skogen.

Innsiden av bygninger er også helt tomme, ikke en eneste møbel eller gjenstand bortsett fra det som du kan loote.

 

Det går heller ikke an å strafe til siden. Jeg kan ikke justere kameravinkelen, den må peke rett frem hele tiden. Akkurat nå så er det et veldig fattig spill.

Jeg skal sjekke tilbake senere og se om det har forbedret seg, men det tror jeg ikke.

Lenke til kommentar

landskapet er jo langt ifra flat, er grønt og frodig med daler fjell og vann... oppleves bra for min del.. en del hus er ganske tomme, får vel bare satse på at det blir lagt inn mer der. streifing er også litt laber... er jo en slags strafing men ser en smule rart ut.. haha.. føler ikke det at kameravinkelen ikke kan justeres avhengig av retningen figuren peker i, gjør så mye for min del, er vel mer en personlig preferanse.. men jeg bruker det flittig i dayz! er vel folk som har spillt mye dayz som plutselig savner det, uten at jeg kan huske og ha sett den muligheten i så mange andre spill egentlig? hadde jo dog, ikke vært noen negativ feature..

Endret av Smurfn
Lenke til kommentar

Kan bare meddele at spillet føles rått når man har skaffet seg skytevåpen med litt ammo! dæven steike! Sniker meg inn i en by, og der ser jeg 3 n00bs med lommelykter som står på taket av en lastebil. De skriker etter hjelp på chat, (står rundt 6 zombier på bakken, klare til å spise hjernene dems." jeg kommer inn i byen og plafrer løs på alle zombiene, de flyr bakover og tar både saltoer med og uten skru... helt til de lander pladask på bakken (Elkser ragdoll effekten!) Så gir jeg lommelyktgutta medisiner og bandasjer :) Følte meg som en liten helt, de ble så glade! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...