Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg liker veldig godt av det jeg har sett så langt er selve verdenen. Den virker skikkelig variert og direkte lekker. Kan se for meg at jeg kan kose meg i flere timer med bare det å utforske omgivelsene, og glemme alt som handler om zombier og våpen.

 

Dog har jeg fremdeles de to bekymringene jeg har hatt hele tiden, nemlig at gode våpen er litt for vanlig å finne og at zombiene er alt for passive.

Lenke til kommentar

Jepp! Kjøpte Legend på fredag Så no set eg berre å venta på at søndagen skal gå fort unna

 

 

interessert i å lage et lite team?

 

 

 

 

 

Dette ser lovende ut. Sletta Day Z nesten med en gang siden jeg ikke litke de raske zombiene, men dette høres mye bedre.

 

Å herre....

 

 

Som oftest blir jo zombier fremstilt som trege, men veldig farlige når de er mange nok

 

 

Edit: Haha kleint. La ikke merke til det i hele tatt :p

Endret av Belfez
Lenke til kommentar

Det er noe fishy med hele opplegget her. Det er knapt vist gameplay fra spillet, det som har blitt vist har vært nøye regissert av utviklerne. Vet enda ikke hvor store kartene er eller hvor ekte våpnene faktisk oppfører seg eller om det hele tatt er kjøretøy.

 

Ser ut som dem bare skaper en hype med en fake trailer for så å ta betalt for beta access ..... kan være jeg tar feil men skal bli morro å høre hva dere syns.

Lenke til kommentar

Det er noe fishy med hele opplegget her. Det er knapt vist gameplay fra spillet, det som har blitt vist har vært nøye regissert av utviklerne. Vet enda ikke hvor store kartene er eller hvor ekte våpnene faktisk oppfører seg eller om det hele tatt er kjøretøy.

 

Ser ut som dem bare skaper en hype med en fake trailer for så å ta betalt for beta access ..... kan være jeg tar feil men skal bli morro å høre hva dere syns.

Her er iallefall en god del videoer på spillet:

http://forums.thewarz.com/showthread.php?11913-The-War-Z-Video-Database

 

Har kjøpt pioneer og gleder meg til å teste spillet idag ;)

 

Noen som er med å spille sammen? Vi er to stk som skal spille idag og vis noen flere vil være med så bare si ifra ;)

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke til å betale en krone før jeg har sett en skikkelig review av spillet, for jeg har 0 forhåpninger til dette. Men håper jo som sakt at det blir bra. Men etter å ha sett alle de videoene som er av dette så ser det ikke ut som at det blir noe for meg.

Føler at Arma2 motoren passer MYE bedre til zombie survivor spill enn hva War Inc motoren har å by på.

Lydene virker helt jævlige og urealistiske.

Liker heller ikke at det er "experience" og skill-tree.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Kjøpte legend pack i går kveld, gleder meg til å prøve. Tror forskjellen på DayZ og WarZ blir at DayZ er litt mer simulasjon enn WarZ etter det eg har sett. Noe med sjarmen til DayZ er faktisk at karakter er litt treg, tro det eller ei. Eg mener iallefall det. Men kommer nok til å spille WarZ en del uansett, DayZ som ligger ute nå har eg altfor mye problemer med, gleder meg til Fullversjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...