Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et par gode måter å bli kvitt zombier på er

1. Løp i oppoverbakke.

2. Løp overbakketopper.

3. Hopp over gjerde, evt andre objekter zombier må løpe rundt.

4. Douchebag metoden, lokk zombiene mot en annen survivor.

 

edit: når det kommer til de nye strongholdsa så ser jeg ett stort problem... faktisk komme seg inn i strongholdet, det kommer til å være overfyllt av banditter der.

 

jeg kom meg unna zombier ved og sprinte en kort lengde foran dem også gjemme meg bak et tre.... og krabba vekk derfra :p dem stoppa opp når jeg stellte meg bak treet

Lenke til kommentar

Begynner å bli rimelig lei av sniperbanditter... jeg å en kompis mista 2x large backpack med shitloads av meds, en m4 semi, m16, crossbow og nok mat til å fore en full server.

 

Ganske teit at man kan kjøpe svd ammo i store, ikke rart folk er banditter.

 

Edit: hadde en del random ammo også

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Begynner å bli rimelig lei av sniperbanditter... jeg å en kompis mista 2x large backpack med shitloads av meds, en m4 semi, m16, crossbow og nok mat til å fore en full server.

 

Ganske teit at man kan kjøpe svd ammo i store, ikke rart folk er banditter.

 

Edit: hadde en del random ammo også

 

Hvordan funker tore saken? Handler man for ekte penger eller penger man tjener opp i spill? Bare det at man kan kjøpe våpen som snikskytterrifler er rimelig idiotisk i seg selv.

Lenke til kommentar

Begynner å bli rimelig lei av sniperbanditter... jeg å en kompis mista 2x large backpack med shitloads av meds, en m4 semi, m16, crossbow og nok mat til å fore en full server.

 

Ganske teit at man kan kjøpe svd ammo i store, ikke rart folk er banditter.

 

Edit: hadde en del random ammo også

 

Hvordan funker tore saken? Handler man for ekte penger eller penger man tjener opp i spill? Bare det at man kan kjøpe våpen som snikskytterrifler er rimelig idiotisk i seg selv.

 

Devs har sagt at våpen kun er nå i alpha for å la folk prøve spillet fullt ut. Skal fjernes i god tid før release. Pengene man bruker i itemshopen kan enten kjøpes for ekte penger eller skaffes ingame. I det hele tatt litt skuffende hvor mange plasser man må betale i spillet. Betalt for anskaffelse, betal for itemshop, betal for server og betal for stronghold. Blir for dyrt å spille pr år...

Lenke til kommentar

Nei holder meg til DayZ. Mye av det som gjør DayZ morro er at det er i tilegg bygd på en våpen, kjøretøy og overlevelsesimulator mens WarZ virker som er bygd på en shooter. Det som er gøy med DayZ, du starter med ingenting og du kan løpe flere timer inn i skogen og plukke opp fyrstikker, øks og kniv underveis så du kan begynne å overleve. Kanskje finner du et kjøretøy som du kan fikse opp, kanskje ta sjansen på å raide en militær flyplass for high end gear noe som trolig ender opp med at du dør.

 

Å skyte zombier og andre spillere er ikke derfor DayZ har gjort det så bra. Aner ikke hvilken sjanger WarZ havner i men virker som en alminnelig shooter.

Lenke til kommentar

Nei holder meg til DayZ. Mye av det som gjør DayZ morro er at det er i tilegg bygd på en våpen, kjøretøy og overlevelsesimulator mens WarZ virker som er bygd på en shooter. Det som er gøy med DayZ, du starter med ingenting og du kan løpe flere timer inn i skogen og plukke opp fyrstikker, øks og kniv underveis så du kan begynne å overleve. Kanskje finner du et kjøretøy som du kan fikse opp, kanskje ta sjansen på å raide en militær flyplass for high end gear noe som trolig ender opp med at du dør.

 

Å skyte zombier og andre spillere er ikke derfor DayZ har gjort det så bra. Aner ikke hvilken sjanger WarZ havner i men virker som en alminnelig shooter.

 

Greit å ha prøvd spillet før du kommer med så mye dumt. Du starter på mer bar bakke i WarZ enn DayZ, med kun en lommelykt som våpen. Ellers føler jeg begge spillene foreløpig mangler litt for å vinne mitt hjerte 100%, men blir spennende å se hvor det ender og hvordan begge spillene er ved release. Er dog helt uenig med deg angående Arma2 motoren, som jeg personelig synes er utrolig kronglete og tungvindt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...