Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er det mest realistiske systemet vi har per dags dato. Ja noe er kronglete men mye er rett og slett fantastisk. WarZ ser ikke ut som noe annet enn en dårlig shooter i mine øyne.

Kommer aldri til å stole på utviklerne heller, hør på dette her: Starter på 7:35

 

http://www.youtube.com/watch?v=eOrNAKJbHpc&feature=player_detailpage&list=UUNFbcu5tU8eFPhjORNPq9pQ#t=458s

Endret av Avean
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke nokk med at developerne cheater, men de går til person angrep på forumet deres også. Helt latterlig hvor barnslige de er. God nokk grunn for meg å holde meg langt unna dette spillet.

 

Må huske at DayZ er en MOD, så er lite vits å sammenligne det med WarZ. I standalone så blir looting systeme / gear systeme forandret og forenklet, så vent til det kommer ut før dere sammenligner de to.

 

Jeg også tror arma2 motoren er den råeste spill motoren ute per dags dato.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja skeptisk til uttalelsene om at de har jobbet så lenge med spillet osv jeg også, men føler det mer er store ord enn en scam. Hvis ikke burde de sluttet å patche spillet nå som det er sluppet i public alpha.

 

Men ingen av de har som sagt fanget meg 100% så avventer foreløpig. Har en betanøkkel til warZ, og vil også prøve dayZ standalone når det kommer, for ideene er gode. Men småting som skurrer litt på begge prosjektene foreløpig. Er vel ingen andre seriøse spill som har survivorelementet så sterkt implementert?

Lenke til kommentar

Det er det mest realistiske systemet vi har per dags dato. Ja noe er kronglete men mye er rett og slett fantastisk. WarZ ser ikke ut som noe annet enn en dårlig shooter i mine øyne.

Kommer aldri til å stole på utviklerne heller, hør på dette her: Starter på 7:35

 

 

Så mistet han machinima medlemskapet sitt på grunn av alt dritet han sa om WarZ. Så tror ikke han er en som har så vedig mye peiling på hva han snakker om.

Lenke til kommentar

Ja skeptisk til uttalelsene om at de har jobbet så lenge med spillet osv jeg også, men føler det mer er store ord enn en scam. Hvis ikke burde de sluttet å patche spillet nå som det er sluppet i public alpha.

 

Men ingen av de har som sagt fanget meg 100% så avventer foreløpig. Har en betanøkkel til warZ, og vil også prøve dayZ standalone når det kommer, for ideene er gode. Men småting som skurrer litt på begge prosjektene foreløpig. Er vel ingen andre seriøse spill som har survivorelementet så sterkt implementert?

Nope, DayZ var det første. Derfor det ble så fort populært. Men det kommer vell en god del lignende spill fremover regner jeg med da de ser potensialet i det. Sånn som gutta i WarZ gjorde og laget en "remake"

Lenke til kommentar

Det er et annet indie spill som har vaert under utvikling siden for DayZ ble populaert, men det vil mangle litt av "mmo elementet" Day Z og War Z har. Spillet heter The Dead Linger og var backet paa kickstarter for en god stund siden. Alpha versjonen av spillet blir sluppet paa Halloween for de som har backet/pre-ordered, anbefaler de som er intresert i aa ta en titt: http://www.thedeadlinger.com

Lenke til kommentar

Det er et annet indie spill som har vaert under utvikling siden for DayZ ble populaert, men det vil mangle litt av "mmo elementet" Day Z og War Z har. Spillet heter The Dead Linger og var backet paa kickstarter for en god stund siden. Alpha versjonen av spillet blir sluppet paa Halloween for de som har backet/pre-ordered, anbefaler de som er intresert i aa ta en titt: http://www.thedeadlinger.com

Er det noen som helst slags gameplay video? er litt risky og betale for noe man ikke har peiling på hvordan kommer til å se ut hehe
Lenke til kommentar

Det er et annet indie spill som har vaert under utvikling siden for DayZ ble populaert, men det vil mangle litt av "mmo elementet" Day Z og War Z har. Spillet heter The Dead Linger og var backet paa kickstarter for en god stund siden. Alpha versjonen av spillet blir sluppet paa Halloween for de som har backet/pre-ordered, anbefaler de som er intresert i aa ta en titt: http://www.thedeadlinger.com

Er det noen som helst slags gameplay video? er litt risky og betale for noe man ikke har peiling på hvordan kommer til å se ut hehe

Nei, men det kommer ut en gameplay video om noen få dager. Før den 31. oktober.

Lenke til kommentar

Det er det mest realistiske systemet vi har per dags dato. Ja noe er kronglete men mye er rett og slett fantastisk. WarZ ser ikke ut som noe annet enn en dårlig shooter i mine øyne.

Kommer aldri til å stole på utviklerne heller, hør på dette her: Starter på 7:35

 

 

Så mistet han machinima medlemskapet sitt på grunn av alt dritet han sa om WarZ. Så tror ikke han er en som har så vedig mye peiling på hva han snakker om.

 

Han har gått tilbake på uttalelsene sine flere ganger, han gikk beinhardt ut mot spillet ifra første stund uten noen annen tilsynelatende grunn enn løse internettrykter og at det liknet på DayZ i navn og innhold akkurat som spill i andre sjangere likner på hverandre uten at noen tror det er en scam/rip-off av den grunn. Og når han begynte å snakke om religion!?! så var det bråstopp på videoen her ihvertfall.

 

Kommer ikke til å kjøpe noenting før jeg ser de første anmeldelsene av spillet ettersom utviklerne ikke har noen CV og vise til men skjønner ikke helt at noen kan tro at dette er en scam av noe slag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er et annet indie spill som har vaert under utvikling siden for DayZ ble populaert, men det vil mangle litt av "mmo elementet" Day Z og War Z har. Spillet heter The Dead Linger og var backet paa kickstarter for en god stund siden. Alpha versjonen av spillet blir sluppet paa Halloween for de som har backet/pre-ordered, anbefaler de som er intresert i aa ta en titt: http://www.thedeadlinger.com

Er det noen som helst slags gameplay video? er litt risky og betale for noe man ikke har peiling på hvordan kommer til å se ut hehe

 

Det er ingen god gameplay video enda nei. Men de har sluppet noen videor for aa demonstrere diverse ting hvis jeg ikke husker feil. Men som papirkurven sier saa har de sagt at de skal slippe en gameplay video for alpha release(31 oktober).

Lenke til kommentar

Det er det mest realistiske systemet vi har per dags dato. Ja noe er kronglete men mye er rett og slett fantastisk. WarZ ser ikke ut som noe annet enn en dårlig shooter i mine øyne.

Kommer aldri til å stole på utviklerne heller, hør på dette her: Starter på 7:35

 

 

Så mistet han machinima medlemskapet sitt på grunn av alt dritet han sa om WarZ. Så tror ikke han er en som har så vedig mye peiling på hva han snakker om.

Hvor står det at han mistet medlemsakapet pga det? mange youtubere bruker nettverk for å vokse så når de er passe stor så hoppe over for seg selv sånn at de ikke må følge regler til content eller til andre nettverk som betaler mer

Lenke til kommentar

"nicwillu" var snill og ga meg et 48 timers gjestepass som gjelder fra i dag, men er det noen som vet hvordan man bruker det? Har lastet ned spillet og registrert meg på forumet.. Men når jeg starter spillet og prøver å logge inn får jeg beskjed om at email og serial ikke stemmer

 

Edit: Bentein, hehe

 

Fixed. Måtte (selvfølgelig) bruke emailen til nicwillu :)

Endret av major_stuen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...