Gå til innhold

ASUS Nexus 7

Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøft. Jeg får meg snart bil og lekte med tanken på å gjøre det samme selv med min 1.gen Nexus 7.

Skal lese gjennom gjennom workloggen din senere og se om jeg får noen tips :)

Skrevet

Tøft. Jeg får meg snart bil og lekte med tanken på å gjøre det samme selv med min 1.gen Nexus 7.

Skal lese gjennom gjennom workloggen din senere og se om jeg får noen tips :)

:) Skal oppdatere den iløpet av uken med nytt stoff, da jeg nærmer meg ferdig. Ellers så kan du ta en titt på byggelogg #1, så evt gå over til nr2. Bare spør om du lurer på noe underveis.

Anbefales så absolutt.

Skrevet

Flere som har den (muligens kjente) multitouch buggen? Jeg tror ikke jeg hadde den for 4/5 mnd siden så dette er noe relativt nytt. Den forsvinner midlertidig om jeg restarter nettbrettet.

• 4 uker senere...
Skrevet

Da har jeg fått kjøpt meg et Nexus 7 (16gb, 2nd gen.) jeg også. Hadde en knust iPad 3 jeg solgte for 1500,- i går, og i dag bestilte jeg dette nettbrettet for 1250,- kr inkl. frakt. Prisen var ikke så ille, for å si det på den måten.

Jeg sto lenge og vippet mellom dette og et Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (16gb), men falt til slutt på Nexus fordi jeg ikke er noen utpreget stor Samsung-fan.

Gleder meg til det kommer, og til å se om det fungerer tilfredsstillende til vår bruk (Netflix, spilling, avspilling av backupfilmer) +++

Skrevet

Da har jeg fått kjøpt meg et Nexus 7 (16gb, 2nd gen.) jeg også. Hadde en knust iPad 3 jeg solgte for 1500,- i går, og i dag bestilte jeg dette nettbrettet for 1250,- kr inkl. frakt. Prisen var ikke så ille, for å si det på den måten.

Jeg sto lenge og vippet mellom dette og et Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (16gb), men falt til slutt på Nexus fordi jeg ikke er noen utpreget stor Samsung-fan.

Gleder meg til det kommer, og til å se om det fungerer tilfredsstillende til vår bruk (Netflix, spilling, avspilling av backupfilmer) +++

Du kjøpte den i utlandet for den prisen eller? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...