Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på hvordan man kan anskaffe seg en slik via; https://play.google.com/store/devices/details?id=nexus_7_16gb

 

Noen som har tips? kommer meg jo fram til jeg skal betale for den bare med å bruke ultrasurf så siden ikke gjenkjenner hvor jeg surfer ifra. men blir stoppet med at jeg ikke får betale fordi adressen min er norsk. Ingen lur mulighet rundt? Eller kommer denne kanskje overalt på ebay noen uker etter lanseringen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper Google bruker en sjekk på om du bruker et amerikansk kredittkort jeg...

Det finnes måter å komme seg rundt dette, du kan blant annet kjøpe "pre-paied" kredittkort, men det enkleste er nok å vente til brettene dukker opp på eBay, eller eventuelt til de blir lansert i Norge.

Lenke til kommentar

Ok nettbrett. Gode spesifikasjoner til prisen! Quad core er bra, engadet vente at responsen på touchpaden var noe treg, men det kan være dårlig eksemplar.

 

Bare ok skjerm oppløsning, men til prisen og på 7" er det mer enn bra nok.

 

Litt stor ramme rundt skjermen (større enn på andre tablets)

 

Ikke sd kort :/

 

Clean android uten touchwiz etc er et stort pluss!

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Knøttlite minne, litt for liten skjerm, ingen usb, ingen HDMI, ingen plass til minnekort, ingen sim mulighet (noe jeg ikke alltid ser meningen med på tablets, men pga skjermstørrelsen og hendigheten her så hadde det sikkert vært kjekt) og et utseende som ikke på noen måte skiller seg ut.

 

Jeg er glad i Asus, synes Google gjør en hyggelig jobb sådan, men dessverre er ikke dette noe jeg anser som min første tablet. Nå er den ikke i direkte konkurranse med større og mer "avanserte" tablets, men jeg føler den er i et sjikt hvor jeg ikke har bruk for den, samme hva den koster egentlig.

 

Men det er utvilsomt hyggelig med konkurranse! :)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Knøttlite minne, litt for liten skjerm, ingen usb, ingen HDMI, ingen plass til minnekort, ingen sim mulighet (noe jeg ikke alltid ser meningen med på tablets, men pga skjermstørrelsen og hendigheten her så hadde det sikkert vært kjekt) og et utseende som ikke på noen måte skiller seg ut.

 

Jeg er glad i Asus, synes Google gjør en hyggelig jobb sådan, men dessverre er ikke dette noe jeg anser som min første tablet. Nå er den ikke i direkte konkurranse med større og mer "avanserte" tablets, men jeg føler den er i et sjikt hvor jeg ikke har bruk for den, samme hva den koster egentlig.

 

Men det er utvilsomt hyggelig med konkurranse! :)

 

Poenget til Google er vel ikke å være best på tablet-markedet, men å vise at man kan lage gode tablets med høye specs til en rimelig penge.

 

For dette ser ut til å være en god tablet, ikke noe å hoppe i taket for, men en som tilfredstiller basis behovene pluss litt til. Hadde den hat SD-kort ville den vært perfekt til hva jeg har tenkt å bruke den til. Til prisen så er den uansett et veldig godt alternativ. Ser ikke noen andre i samme prisklasse med like heftig CPU.

 

Nyter den nye ballen også, tror vi kommer til å se mye bra derfra. Kult at den har innebygd forsterker. Det har jeg savnet ved mange andre enheter.

 

Det jeg også er veldig positiv til er at vesten nå prøver å ta tilbake en del av fabrikkeringen, man ser ofte at "made in the USA" brukes i markedsføring. Viktig for den økonomiske fremtiden i vesten.

 

Vær obs på at du da må betale moms, toll og frakt...

 

Toll er det nok ikke, men moms og frakt. Fikk bestilt en i går, blir en bra oppgradering fra nook color :)

 

Hvordan fikk du gjort det? =) Jeg må bare ha meg en!

Lenke til kommentar

Gjorde ikke noe spess, tror egentlig bare jeg var heldig :)

Jetcarrier adressen ble godkjent, Visa kortene ble ikke det, men Mastercard funka. Muligens kan det ha noe å si at jeg allerede hadde testa den nye magasin appen fra play store (sideloada en apk) og kjøpt et magasin på samme kortet. Kjører også unblock.us opsett på ruteren her hjemme (for å ha netflix på alle enheter).

 

Ikke alle var like heldige:

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=28017270&postcount=13

Lenke til kommentar

Bestilte et par Nexus 7 her om dagen, men ser ut som jeg reiser hjem til Norge før de kommer. Får håpe jeg får de inn i landet uten å momse de. $199 for en ekstra tablet er ikke så verst pris.

 

Jeg er iPad-bruker, og har en Android-mobil, så det skal bli artig å prøve ut en Android-tablet hjemme i stua og ikke i en butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...