Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Slik jeg tolker det har de installert den manuelt, og ikke fått den "over the air"?

 

 

Hvem "de" er lurer jeg litt på :hmm: Det er jeg som har skrevet posten og jeg skriver bl a

 

 

Der fikk jeg Lollipop OTA på min N7 2013. Oppdateringen gikk greit.

Ser ut som alt er bra så langt. Kan se ut som noe rart med displayet enkelte ganger. Prøver en restart.

Endret av smartphone
Lenke til kommentar

 

 

Slik jeg tolker det har de installert den manuelt, og ikke fått den "over the air"?

 

 

Hvem "de" er lurer jeg litt på :hmm: Det er jeg som har skrevet posten og jeg skriver bl a

 

 

Der fikk jeg Lollipop OTA på min N7 2013. Oppdateringen gikk greit.

Ser ut som alt er bra så langt. Kan se ut som noe rart med displayet enkelte ganger. Prøver en restart.

Beklager, så ikke at det var du som postet den du refererte til. Så også posten over der de refererte til hvordan installere OTA manuelt, men da blir det vel ikke OTA siden dette er noe man får over the air?

Lenke til kommentar

Skjønner!

Ellers er det litt småbugs på min.

Ser ut som jeg har 5.0 og ikke 5.01 som en annen skrev han hadde fått.

Ikke noe plagsomt, litt svart og hvite flekker noen ganger når skjermbildet skifter som når tastaturet forsvinner.

Jeg har et bilspill RR3 og det har kuttet ut noen ganger nå, det er kjedelig. Om det er spillet eller Lollipop vet jeg ikke. Hva det er håper jeg det blir fikset med ny oppdatering av enten Lollipop (eller RR3).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har fått Lollipop (OTA) både til min 2012 og 2013 Nexus 7. Installerte på 2012'en, som kom først, og angrer bittert. Den har blitt så treg at den har blitt ubrukelig for alle praktiske formål. Kommer definitivt ikke til å installere på 2013'en. Får heller leve med neverending nagging av notification'en om OTA'en. :-(

Endret av polsen
Lenke til kommentar

Jeg har fått Lollipop (OTA) både til min 2012 og 2013 Nexus 7. Installerte på 2012'en, som kom først, og angrer bittert. Den har blitt så treg at den har blitt ubrukelig for alle praktiske formål. Kommer definitivt ikke til å installere på 2013'en. Får heller leve med neverending nagging av notification'en om OTA'en. :-(

 

Lollipop er ikke noe problem for 2013, men mange har rapportert om at 2012 sliter etter oppdatering.

Den eneste grunnen til å ikke oppdatere 2013 er hvis man ikke liker utseendet til Lollipop, hastigheten er ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Se der ja, snakk om å være blind, den burde jeg ha sett.

 

Men er den treg, så er det vel kanskje ikke så mye og hige etter uansett.

 

Din er også 2012 modellen eller?

Edit: Det fant jeg vist også svar på lenger frem her.

Ble ikke så mye søvn i natt ;)

hehe, er ikke så greit å få med seg alt. :wee: Jeg har 2012 og laster ned 5.0.2 i skrivende stund. Spennende å se om det er stor forskjell på den og 5.0...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, men du må laste den ned på pc og patche manuelt. Litt knoting om du ikke har gjort lignende før. Forutsetter at tableten er på versjon 5.0.0.

 

Du trenger fastboot og ADB drivere, oppdateringen og litt kunnskaper med flashing av android enheter.

 

Gjør du feil kan du i verste fall risikere å ødelegge boot og bricke enheten fullstendig. I beste fall er det bare å flashe 5.0.0/5.0.2 på nytt.

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...