Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått min Nexus 7 (2013). Noen som vet hvordan jeg får % på batteriet, og hvordan jeg får slettet startsider jeg ikke har bruk for (det er 5, trenger ikke alle)?

 

Edit: Fant en app for å vise %, å fjerne startsider går ikke i standard launcher.

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Noen som har prøve Google now på Nexus 7? Satte min til US talespråk, slo på google now, men oppdaget at batteriforbruket ble ganske ekstremt etterpå. Dette var når Nexus stod i dvale, og wifi er alltid slått av da, likevel mistet den ca 50% på en natt. Slettet US som talespråk, Google now ble da deaktivert, og batteribruken er tilbake til normalt. Noen som har en løsning?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjøpte Qi-ladeplate, og merker at Nexus 7 blir veldig varm når den lades i cover. Er dette pga Qi, eller bør Nexus lades uten coveret på? Har ikke tenkt over det med lading med USB, da jeg kjøpte coveret og Qi-platen samtidig har jeg ikke ladet med USB med cover på. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Oppdaget en bug i settingen for å deaktivere wifi i dvale: Den funker ikke! Satte min til aktivert når tilkoblet, og da er wifi av når jeg ikke lader. Mulig dette har vært i tidligere versjoner også, har ikke sjekket tidligere.

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...