Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med min Nexus 7.

Wi-fi fungerer slik det skal (kan surfe på nettet osv.), Men bilder dukker ikke opp på Facebook, i Google Play Store osv. Jeg får heller ikke logget inn på Snapchat.

Noen som har samme problem, evt løsning?

Dette problemet oppstod så sent som i går, og har hatt 4.4 siden onsdag.

 

Edit: Har forresten ikke Rootet tableten, og den har ikke hatt slike problemer før.

Endret av steffnde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har update til 4.4.1 begynt å rulle ut. Men som vanlig tar det nok sin tid før den dukker opp via OTA. TTT.

 

Håper det snart dukker opp ett vantett deksel til N7 v2. Størrelsen er ideel for å ha med i tursekken for å ha noe å gjøre ved de lengre turene når man sitter værfast eller har lite å finne på en sen kveld.

Lenke til kommentar

Bruker tasker til å sette min Nexus 7 2013 LTE i flymodus etter 10 minutt med inaktivitet.

Etter oppdatering til 4.4.1 så synes jeg at det tar mye lenger tid før den kobler seg til mobil nettet igjen.

Er det noen som har lagt merke til det samme?

Om noen ikke har oppdatert enda, så er det fint om du hadde sjekket om det er noe forskjell før og etter oppdatering.

Lenke til kommentar

Subbed, plukket opp Nexus 7 II 32GB idag. Noen som selger MoKo slim cover i Norge? Ikke lett å finne noen på Amazon som sender hit.

 

Tenkte også skaffe meg diverse kabler:

- mUSB OTG for bruk av USB flash drive som ekstern lagring.

- mUSB HDMI

 

Ikke noe problem å få det til å funke out-of-box evt. med root?

 

Noen som har fått en USB 3G dongle til å funke på den? Sikkert like greit å bare kjøre hotspot på iPhone og heller ha et Anker battery

Endret av vegards
Lenke til kommentar

Noen som selger MoKo slim cover i Norge? Ikke lett å finne noen på Amazon som sender hit.

 

 

 

Er det nesten umulig å kjøpe noe fra amazon om du bor i Norge eller er det bare vi som gjør noe feil? Har aldri fått bestilt noe av det jeg har hatt lyst på derfra. Ganske irriterende når det er bedre utvalg på amazon enn ebay.

 

Har forresten samme type cover på 2 nettbrett og er veldig fornøyd med det selv. Usikker på om det er MoKo eller kopi. Så har bestilt et som ligner fra Ebay til N7 2013 som sikkert dukker opp snart. Kan sjekke om det er av bra kvalitet så kan du bestille fra ebay om du ikke får tak i Moko i Norge eller andre plasser.

Lenke til kommentar

Et par frågan:

 

1) Google now, mener å ha lest at hvis man satt "talespråket" til engelsk (US) så kunne man når som helst si ok google, så ble det aktivert. Jeg får det ikke til, forslag ? :)

 

2) Google now, (igjen, noe jeg leste :p ), når man sveiper fra hovedskjermen til venstre, skulle Google now komme opp?. Fungerer heller ikke her.

 

3) Sist men ikke minst, kan man "slette" homescreens?. Jeg pleier bare å ha en eller to, holder mer en nok.

Lenke til kommentar

Jeg fikk Android 4.4.2 på en 2012 og en 2013 i går, men mangler fortsatt oppdateringen på en 2012.

Skal hovedsaklig være bugfikser, regner ikke med at vi får noen forbedring av kamerafunksjonen slik Nexus 5 fikk.

 

Edit: I kveld kom oppdateringen til den siste også.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Har enda her ikke sett noen oppdatering til 4.4.2 på min 2013 utgave- Kan flashe det selv, men har litt lyst nå å bare vente til det dukker opp for å se hvor lang tid det tar :) .

Har fått OTG adapter til den så kan lese minnekort fra digitalkameraet og mobilen min samt koble til USB enheter. Funker knirkefritt selv om det tok neste 2 måneder å få det fra Kina.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...