Gå til innhold

ASUS Nexus 7

Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google satser på å kunne levere Andorid-oppdateringer uten å ha mange betatestere, det får de svi for når folk flest dermed blir betatestere.

Apple har et eget panel for betatesting, men selv iOS-brukerne har fått stygge overraskelser.

Skrevet

Kan vel ikke være uenig med dere. Nexus 9 har store lagg og minneproblemer og etter nesten 5 måneder har de enda ikke ordnet det. Direkte svakt av Google.

Skrevet

Det kan virke som at flash-minnet er byttet ut bed bedre utgave i senere tid på 2012 utgaven. Jeg sendte inn en død N7 2012 et år etter innkjøp. Fikk tilbake med nytt hovedkort og har ikke hatt problemer siden.

• 3 uker senere...
Skrevet

Ringte ASUS nettopp angående en defekt Nexus 7, og de ba meg oppgi serienummeret. Sa det sto på et klistremerke på baksiden av enheten. Jeg kan aldri huske at det har vært noe klistremerke der, og hvordan i huleste forventer de at man har noe sånt på en bærbar enhet, etter to og et halvt år?

Skrevet

Du finner serienummeret på esken den lå i om du ikke har kastet den enda. Har du ikke esken må du ta av bakdekselet. Jeg måtte i hvertfall det på min, 2012.

Skrevet

På 2012 er det et gjennomsiktig klistremerke under høyttaleren med sort og hvit skrift.

På 2013 er det ikke noe klistremerke, men lasergravert med knøttliten tekst.

Skrevet

På 2012 er det et gjennomsiktig klistremerke under høyttaleren med sort og hvit skrift.

Jah... mener å huske det satt et sånt klistremerke der en gang for noen år siden..

Skrevet (endret)

Jeg har ikke problemer med min, og har faktisk fortsatt esken med serienummeret. Var bare en kommentar til Okapi sin situasjon. Utrolig teit å bare merke serienummeret med et klistremerke som faller av bare man puster på det.

Uansett hadde jeg aldri giddet å notere ned noe sånnt! Slike ting skal jo være merka skikkelig på devicen om det skal være noe poeng.

Endret av frohmage
Skrevet

Fant eska, så det ordner seg vel om jeg må sende den inn. Snakket med Google da, og de skulle komme tilbake til meg med en løsning om de kunne.

Skrevet (endret)

Har du 2012 varianten? Det har jeg, og på den ble CM12 helt håpløst treigt. Har du merka noen forskjell i performance fra 12 til 12.1?

Redigert: Skulle være svar til ArneBelinda, men får ikke endra det, av en eller annen grunn...

Endret av frohmage
Skrevet

Har du 2012 varianten? Det har jeg, og på den ble CM12 helt håpløst treigt. Har du merka noen forskjell i performance fra 12 til 12.1?

Redigert: Skulle være svar til ArneBelinda, men får ikke endra det, av en eller annen grunn...

Ja, har 2012. Jeg synes det ble bedre med 12.1 kontra 12. På Antutu benchmark var det litt bedre score på 12.1 (19244). Men jeg synes ikke det er så mye lagg på 12.1. Litt bedre batteritid standby også. Har ikke akkurat tall på det, bare enkel forskning fra min side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...