Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Jeg fikk 5.0.2 OTA til min. Da hadde jeg først oppgradert til byggnummer lrx21p manuelt.

 

Andre som har problemer med forferdelig batteribruk, og at batteriinformasjonen stadig er like ubrukelig? Som her: et plutselig dropp i batterikapasitet, fulgt av en like plutselig utflating etter reboot. Og ingenting som fremkommer som synderen.

 

post-19615-0-27594400-1420475569_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Finnes det Nexus 7 V2 noe sted å få kjøpt?

 

Styr unna. Finnes billigere billedrammer/framvisere enn disse å få kjøpt - ikke brukende til annet med mindre du skal bruke skjermen til å vise andre ting (bilstereo/navigasjon med mere).

 

 

Tror du noen biter på trollagn her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk 5.0.2 OTA til min. Da hadde jeg først oppgradert til byggnummer lrx21p manuelt.

 

Andre som har problemer med forferdelig batteribruk, og at batteriinformasjonen stadig er like ubrukelig? Som her: et plutselig dropp i batterikapasitet, fulgt av en like plutselig utflating etter reboot. Og ingenting som fremkommer som synderen.

 

Screenshot_2015-01-05-17-29-06.png

Forsøkt å trykke på grafen? Det kan du se om det har vært noe som har holdt den våken el.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

5.0.2 mye bedre enn 5.0.1! RAM-bruk til system gikk fra 1.2 GB til ca 3-400 MB når jeg har sjekket en gang i ny og ne. Alt flyter bra igjen. Ikke fulgt med på batterikapasitet så veldig, så kan ikke si noe der.

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke Nexus 7'en min noe særlig lengre, og vil mye heller spare opp til et nytt nettbrett. Er det noen her som vet hva jeg burde ta for den? Det er en 32GB med 4G (SpaceWorld solgte meg en med 4G med et uhell), som har noen få og små synlige riper på skjermen, men ikke noe som merkes noe særlig under bruk. Batteritiden er etter mitt skjønn meget bra, og selve enheten er rooted og med CyanogenMod 11. Jeg mener selv jeg hvertfall burde få 1000kr for den, men vet ikke om det er for mye eller for lite å be om.

 

Kan noen kanskje hjelpe meg? :)

Endret av Tsukeo
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...