Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med Nexus 7 2012 er vel hovedsakelig at den bruker dårlig flash som degraderes når du skriver til den. Du vil antakelig ikke ha glede av å installere en eldre utgave. Når det er sagt, så skader det jo ikke å prøve. Du finner alle tilgjengelige utgaver her: https://developers.google.com/android/nexus/images. Nexus 7 2012 er Nakasi, 3G-versjonen av samme brettet er Nakasig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ringte ASUS nettopp angående en defekt Nexus 7, og de ba meg oppgi serienummeret. Sa det sto på et klistremerke på baksiden av enheten. Jeg kan aldri huske at det har vært noe klistremerke der, og hvordan i huleste forventer de at man har noe sånt på en bærbar enhet, etter to og et halvt år?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke problemer med min, og har faktisk fortsatt esken med serienummeret. Var bare en kommentar til Okapi sin situasjon. Utrolig teit å bare merke serienummeret med et klistremerke som faller av bare man puster på det.

 

Uansett hadde jeg aldri giddet å notere ned noe sånnt! Slike ting skal jo være merka skikkelig på devicen om det skal være noe poeng.

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

 

Har du 2012 varianten? Det har jeg, og på den ble CM12 helt håpløst treigt. Har du merka noen forskjell i performance fra 12 til 12.1?

 

Redigert: Skulle være svar til ArneBelinda, men får ikke endra det, av en eller annen grunn...

 

 

Ja, har 2012. Jeg synes det ble bedre med 12.1 kontra 12. På Antutu benchmark var det litt bedre score på 12.1 (19244). Men jeg synes ikke det er så mye lagg på 12.1. Litt bedre batteritid standby også. Har ikke akkurat tall på det, bare enkel forskning fra min side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...