Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Det ser ut som min kommer i dag eller i morgen. Men det har jeg vel sagt hele uken. Håper det ikke tar like lang tid for dere andre.

 

En som sitter to rader foran meg på skolen har Surface! Heldige jævel :p

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Får man en form for sporingsnummer med en gang man bestiller fra Tyskland? Og er det til å stole på?

 

Slik det ser ut nå er det like så greit å bestille fra Tyskland. Blir noen hundre kroner billigere, slipper mas med å skaffe korrekt støpsel, og de sender direkte til Norge.

 

Fant dere noen gang utav hvordan momsen ble ordnet? Blir det noen stygge overraskelser?

Skulle helst hatt den innen Fredag neste uke, så er giret på å bestille i dag :)

Lenke til kommentar

Får man en form for sporingsnummer med en gang man bestiller fra Tyskland? Og er det til å stole på?

 

Slik det ser ut nå er det like så greit å bestille fra Tyskland. Blir noen hundre kroner billigere, slipper mas med å skaffe korrekt støpsel, og de sender direkte til Norge.

 

Fant dere noen gang utav hvordan momsen ble ordnet? Blir det noen stygge overraskelser?

Skulle helst hatt den innen Fredag neste uke, så er giret på å bestille i dag :)

 

Jeg bestilte på tirsdag, står levering på 3 uker. Ikke fått sporings nr, penger er trekt, men får ikke opp summen og hva som er trekt. Momsen vet jeg ikke enda, men vi får vel vite det innen et par dager.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nja. Den er vært innom tollen, ifølge Fedex. Ikke noe på Posten.no. Nå har det forresten dukket opp enda en pakke under Fedex-referansenummeret på posten.no. Håper jeg får en av dem snart :p

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Nja. Den er vært innom tollen, ifølge Fedex. Ikke noe på Posten.no. Nå har det forresten dukket opp enda en pakke under Fedex-referansenummeret på posten.no. Håper jeg får en av dem snart :p

 

Og du har enda ikke hørt noe ang fortolling (moms?).

 

Noen som vet hvordan dette fungerer til vanlig? Når får man beskjed om smekk på pung dersom man må betale moms på varer bestilt fra utlandet?

 

Nå som jeg hører det er bevegelse i pakken blir jeg mer og mer giret på å bestille selv :)

Endret av Phad
Lenke til kommentar

Venter bare på bekreftelse fra en her på tråden at prisen er tysk pris - 20 VAT + 25 % moms så bestiller jeg 64 GB versjonen. Skal bli rett over 5200 ett eller annet sted.

 

Si ifra her (og send gjerne PM) så fort du har dette avklart så blir jeg meget glad :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nja. Den er vært innom tollen, ifølge Fedex. Ikke noe på Posten.no. Nå har det forresten dukket opp enda en pakke under Fedex-referansenummeret på posten.no. Håper jeg får en av dem snart :p

 

Og du har enda ikke hørt noe ang fortolling (moms?).

 

Noen som vet hvordan dette fungerer til vanlig? Når får man beskjed om smekk på pung dersom man må betale moms på varer bestilt fra utlandet?

 

Nå som jeg hører det er bevegelse i pakken blir jeg mer og mer giret på å bestille selv :)

 

Regner med at det blir betalt ved leveranse, i så fall. Det har vært vanlig før, hvert fall. Sier ifra så fort jeg vet noe. Men det er vel mulig at folk får Surface før meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...