Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Sitter du med noe saftig informasjon, eller bare håper du? :tease:

Har jo blitt/skal åpne en Apple butikk i Stockholm.

Så hvis man bor i Oslo, så kanskje det skjer i løpet av 2013. Men i nær fremtid? som i år? neppe.

 

Men ja Ramguy. Helt enig i det du skrev over. Har aldri hatt et problem med å betale et lite premium på Apple produkter. Fordi deres krav til nærmest perfeksjon har alltid vært et stort pluss for meg. Du vet som regel at du får det lille ekstra. De små detaljene.

 

Var sånn som når den opprinnelige machintosh kom, så sa steve jobs at den må være lik farge inni pcen som utpå. Da sa de som jobbet med prosjektet "hvorfor det, det er ingen som ser det". Men steve jobs mente at det ikke var snakk om noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får man ulåst hos Eplehuset?

 

Ihvertfall, har hørt fra en som har fått bekreftet at Netcom vil selge iPhonen 500-1000,- billigere enn det Telenor gjør. Vet ikke noe mer,

 

Vell, Telenor prisene er jo foreløpige i påvente av Netcom sine priser så da går vell Telenor sine ned også vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Det Linus virker å peke på er LED blitzen. Ser ikke noe ripe annet enn det. Mulig den er der men er da så liten at jeg ikke ser den særlig godt med briller på en 27" skjerm.

 

EDIT:

Forsøkte også fullscreen HD på en 50" meget god og skarp plasma 1 meter fra skjermen. Ser ikke denne ripen det er snakk om. Den må være omtrent ubetydelig.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg en iPhone 5, men lurer på når det blir mulig. Trodde forhåndsbestilling ville være mulig på fredag, men ser nå ut som jeg må vente til lanseringsdatoen. Vil ha en uten abbanoment, bor 1 time unna kristiandsand så tenker og på å reise til apple storen pippin å kjøpe den siden det virker lite fristende å vente 2-3 uker på den, og min 350 krones samsung mobil er lett å bli lei av. Men vil det gå fort tomt? Gidder ikke å overnatte i kristiandsand for en telefon, tenker heller på å reise opp på fredag ettermiddag og skaffe meg en, men er det kanskje umulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...