Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det så mye kødd med den altså? Regner med barnesykdommene er luket bort til iPhone 6 ankommer.

 

Funker helt greit i starten, men etter en stund så krever den fort en 3-4 forsøk for å låse opp, noe som egentlig ikke er et stort problem i seg selv, men jeg foretrekker å bruke vanlig skyv for å låse opp. Jeg elsker forøvrig fingeravtrykk for appkjøp da mitt itunes passord er 16 siffer langt, og om man må prøve flere ganger så er det uansett verdt det.

 

Kunne heller tenkt meg fingeravtrykk for å gjøre endringer på tlf, f.eks restarte eller åpne settings eller app store, slik at den fortsatt gir noe sikkerhet om den blir stjålet og du ikke har fingeravtrykk eller kode på å låse opp.

 

Enkelt og greit så savner jeg mer valgfrihet over hva jeg kan bruke fingeravtrykk til.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

 

Er det så mye kødd med den altså? Regner med barnesykdommene er luket bort til iPhone 6 ankommer.

 

Funker helt greit i starten, men etter en stund så krever den fort en 3-4 forsøk for å låse opp, noe som egentlig ikke er et stort problem i seg selv, men jeg foretrekker å bruke vanlig skyv for å låse opp. Jeg elsker forøvrig fingeravtrykk for appkjøp da mitt itunes passord er 16 siffer langt, og om man må prøve flere ganger så er det uansett verdt det.

 

Kunne heller tenkt meg fingeravtrykk for å gjøre endringer på tlf, f.eks restarte eller åpne settings eller app store, slik at den fortsatt gir noe sikkerhet om den blir stjålet og du ikke har fingeravtrykk eller kode på å låse opp.

 

Enkelt og greit så savner jeg mer valgfrihet over hva jeg kan bruke fingeravtrykk til.

 

ENIG, selvom om ikke har 5s selv, hadde jeg likt at du kunne slå på sånn at det krever fingeravtrykk/kode for å gå inn på bilder, facebook, app store osv.

Lenke til kommentar

Tåler skjermen på 5 litt før den blir ripet?

Har skjermbeskyttelse som er en del ripete, tenker det kommer av at den er av plastikk og derfor lettere blir ripet?

Absolutt. Jeg har gått helt vekk fra skjermbeskytter fordi nytteverdien er for liten i forhold til pris og praktisk bruk.

 

Som du sier, tar plastikken i mot riper ekstremt mye mer enn glasset på telefonen og blir etterhvert en dyr forbruksvare (hvertfall hvis du vil dra nytte av den gode skjermoppløsningen) Har hatt min uten skjermbeskytter i over ett år og kan nesten ikke skimte en ripe, selv med telefonen vinklet mot godt lys.

Lenke til kommentar

 

Kjempetilbud på Hvit 5s 32GB på komplett i dag.

 

http://www.komplett.no/apple-iphone-5s-32-gb-silver/801053

Nokon spesiell grunn til at den er satt ned så mykje? Det er vel ganske uvanleg?

 

Dagstilbud bare, frem til kl 23:59. Så ja det er et ganske godt tilbud.

Komplett kjører jo noen slike stunt i blant. God PR vil jeg tro.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Er så vanskelig.

 

Har lust på ny telefon. Men ja.

Sitter med en 3GS nå. Fungerer til mitt bruk, men litt treg.

 

Er det verdt å oppgradere. Jeg vet 5sen passer fint til meg. Men er så mange telefoner der ute. Arg.

 

Er tiden her for meg til å kjøpe ny nå?

 

Overbevis meg forumbrukere :)

 

 

 

Har lust på ny telefon!!!

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

For denne prisen er det, siden du er fornøyd med iPhone fra før, bare å slå til. Det blir en kjempeoppgradering fra 3GS! Bedre pris må du nok vente leeeenge på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...