Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med iPhone gjør du vel ikke noe særlig feil :) For deg vil det bety en gledelig opptur fra den iPhonen du har nå (3GS).

Forsikring kan du vel tegne gjennom en del nettilbydere også, f.eks Telenor, hvis du bruker dem.

Selv har jeg iPhone 5, men har bestilt en Google Nexus 5. Så får vi se hvor fornøyd jeg blir med den. Regner likevel med at jeg går for en iPhone igjen neste gang de lanserer, og da med større skjerm. Men det er en del måneder til.

Lenke til kommentar

Du får ha lykke til med valgets kvaler, Sveibu :)

Dersom du er godt fornøyd med iPhone, vi du gjøre et godt valg ved å fortsette med ny iPhone.

 

Jeg har brukt mye Android, men er vel totalt mest på Apple-siden, fordi jeg har brukt mest Mac de siste par årene. Men jeg synes iPhone har for liten skjerm. Derfor en større telefon i en periode, til iPhone 6 kommer. Får bare håpe de ikke bare putter på en ekstra etasje med ikoner, men også gjør iPhone noe bredere.

Lenke til kommentar

Grunnen til å velge Nexus 5 er å få et rent Android uten alt det mølet du får med på f.eks Samsung. Det stjeler mye minneplass. Dessuten oppdateres ren Android hyppigere, og man risikerer ikke at produsenten slutter med oppdateringer etter ett år. Slik er det jo på iPhone også. Telefonen kan oppdateres en god stund. Det nye IOS 7 kan brukes med iPhone 4 og nyere.

 

Dersom man bruker Mac, er det jo pinnenkelt å ha en iPhone. De passer perfekt sammen. Android med Mac er ikke like enkelt, men jeg bruker Dropbox til bilder, og Gmail til Mail, kontakter og kalender. Musikk er ikke like enkelt, men man kan bruke Google Play Music, som kan synke med iTunes. Det virker, men ikke helt slik at jeg er helt fornøyd.

 

Dersom jeg ikke blir fornøyd med Nexus-en, returnerer jeg den på angrefrist, og kommer da til å fortsette med iPhone 5 til det kommer er ny iPhone. iPhone 5s er uaktuell, fordi den blir for lik den jeg har.

Lenke til kommentar

 

 

 

Kjempetilbud på Hvit 5s 32GB på komplett i dag.

 

http://www.komplett.no/apple-iphone-5s-32-gb-silver/801053

Nokon spesiell grunn til at den er satt ned så mykje? Det er vel ganske uvanleg?

Dagstilbud bare, frem til kl 23:59. Så ja det er et ganske godt tilbud.

Komplett kjører jo noen slike stunt i blant. God PR vil jeg tro.

Det er det, absolutt! Hadde eg ikkje kjøpt ny telefon nylig, hadde eg sikkert slått til på tilbudet :p

Lenke til kommentar

Er så vanskelig.

 

Har lust på ny telefon. Men ja.

Sitter med en 3GS nå. Fungerer til mitt bruk, men litt treg.

 

Er det verdt å oppgradere. Jeg vet 5sen passer fint til meg. Men er så mange telefoner der ute. Arg.

 

Er tiden her for meg til å kjøpe ny nå?

 

Overbevis meg forumbrukere :)

 

 

 

Har lust på ny telefon!!!

Om du ikke bryr deg så veldig angående grafikk i spill, fingeravtrykk leser eller annen hardware ting, så passer en iphone 5 greit :)

 

Å for forsikring, så kan du bruke samme som jeg har som er idiot forsikring på den fra IF, da jeg fikk en sprekk på s4'en min så fikk jeg vite fra elkjøp hva rep ville koste å fikk de rep pengene tilbake fra IF bare et par dager etter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...