Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg fant interessant med ZAGG InvisibleShield: http://bit.ly/LxW333

Var at den har nanoteknologi og er såklart selvhelbrerende hvor etter 2-3dager så vil eventuelle riper i beskyttelsen forsvinne!

 

Den jeg har nå skjer også en gang i blant at glidefølelsen er dårlig men tenkte det var fordi den er skitten? Eller er det fordi beskyttelsen nå er dårlig?

 

Burde jeg da gå for denne Spigen SGP? http://bit.ly/1452b51

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hatt alle iPhone siden iPhone 3G. Aldri noen form for beskyttelse foran slett bak. Skal nyte formfaktoren, glasset,den tynne alu rammen, hvordan den føles i hånda når metallet er kaldt...

Bare pass på å legge forsiktig ifra seg og ikke i en lomme som du har harde/spisse gjenstander i så går det helt fint...

(min erfaring...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnet barns lek med telefon og feil inntastet kode, ble telefonene nullstilt (igjen...). Greit nok, men etter å ha lastet ned apper igjen, får jeg kun tysk språk av alle ting på eks. Spotify, Twitter osv. Jeg har forsøkt å laste ned disse flere ganger, men tysk er fortsatt språket. Noen som har vært borte i lignende?

 

Frykter at jeg må nullstille atter en gang.

Tips tas mot.

Lenke til kommentar

Mista min Iphone 4 igår, og får Iphone 5 imorgen. Kan jeg da bare hente ut sikkerhetskopien fra Itunes og legge den over på den nye iphonen? :) Er voldsomt noob når det gjelder Iphone siden jeg fikk min første iphone for rundt 1 måned siden :p

Når du konfigurerer iPhone kan du velge å gjenopprette fra iTunes/iCloud sikkerhetskopi, mener jeg å huske:-)

Lenke til kommentar

Jeg har en iphone 5s nå. Merker en irriterende dirrelyd når vibrasjonen slår inn når det ringer, alarmen går etc. Tar opp iphonen og rister den lett. Hører da et eller annet som rasler/dirrer. Lokaliserer dette til å være powerknappen på toppen. Er det flere som har dette problemet? Noen som evt har fått det fiksa?

Lenke til kommentar

Jeg har en iphone 5s nå. Merker en irriterende dirrelyd når vibrasjonen slår inn når det ringer, alarmen går etc. Tar opp iphonen og rister den lett. Hører da et eller annet som rasler/dirrer. Lokaliserer dette til å være powerknappen på toppen. Er det flere som har dette problemet? Noen som evt har fått det fiksa?

Har også 5s og av/på-knappen er løs. Høres når jeg rister forsiktig på telefonen. Kan også bevege den med fingrene. Hvorvidt den skal være slik eller ikke, vet jeg ikke. Er det noen som IKKE opplever dette på sin 5s?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...