Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk fra 4s til 5s, og syns det var verdt det. Merker at den er mye kjappere, og elsker fingeravtrykkleseren. Kameraet er bedre, og filming i slow motion er dritkult! Har en sønn på snart 2 år, og å filme han i saktefilm er latterlig morsomt :-p

Og støtte for 4G er også et stort pluss. Flere kanaler på 4G enn 5'ern har, så du har støtte for 4G flere plasser som jeg forstår det :-)

Lenke til kommentar
Bilde? :D

Ble litt avbrutt midt i prosessen, så er ikke helt ferdig enda, som man ser er det fortsatt litt "flekker" med farge enkelte plasser, samt at jeg må polere helt til slutt for å få det blankt og fint. Men for øyeblikket ser det sånn ut. Tastene (volum,on/off) tenkte jeg muligens bestille i sølv da de ikke var så enkelte og slipe ned, men får se hvordan det blir først, kan legge ut nytt bilde når den er ferdig.

 

 

2014_01_23_10_13_09.jpg

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har jeg lest riktig om at det har kommet en funksjon for å forhindre bytting av apper etc.?

Ikke hindre bytting av apper, men hindre oppstart av enkeltapper (konfigurerbart). Innstillinger/Generelt/Restriksjoner: http://support.apple.com/kb/ht4213

 

Har ikke testet enda, men her fant jeg: http://support.apple.com/kb/ht5509

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mQH0Baa1BwU#t=215

Lenke til kommentar

iPhone døde plutselig. Ca 5 min etter at jeg hadde hatt en samtale skulle jeg sjekke yr. Da var tlf helt død.

 

Får heller ikke liv i den ved å lade - for å se om strømmen spilte meg et puss. Har prøvd i et døgn nå å live den opp.

 

Den er kjøpt på Apple.no - er 2 år og 9 mnd gammel hos meg.

 

Har jeg noen rettigheter hos Apple ? Er det noe å hente?

Lenke til kommentar

iPhone døde plutselig. Ca 5 min etter at jeg hadde hatt en samtale skulle jeg sjekke yr. Da var tlf helt død.

 

Får heller ikke liv i den ved å lade - for å se om strømmen spilte meg et puss. Har prøvd i et døgn nå å live den opp.

 

Den er kjøpt på Apple.no - er 2 år og 9 mnd gammel hos meg.

 

Har jeg noen rettigheter hos Apple ? Er det noe å hente?

Har du forsøkt med en reset? Det kan hjelpe dersom den plutselig er helt død. Hold on/off-knappen og home-knappen inne samtidig i 10 sekunder.

 

Hvis det ikke hjelper: Kontakt Apple support. Jeg hadde en 2 1/2 år gammel iPad hvor mikrofonen sluttet å virke, og fikk ny iPad fra Apple etter et par dager. Den var kjøp på Apple Store i London. Super service.

Lenke til kommentar

Noen som har noen caser som fungerer til 5s ?

Jeg har en som opprinlig var til 5c(kjøpt på apple butikk Oslo) den kan jeg ikke bruke. Og jeg har en uorginal som du kan folde rundt og med plass til visa kort og slikt innvendig

Problemet er at når jeg bruker disse hører ikke de i andre enden meg.......det ordner seg når jeg tar ut telefonen. Finner ikke ut at det skal være noe microfon på baksiden av telefonen, bunnen er helt åpne på begge 2

Lenke til kommentar

Fikk 3900 for min pent brukte 32 GB iPhone 5 for noen måneder siden. Fikk noen bedre tilbud enn det også, men ville ha fortgang i salget på finn med en allerede potensiell kjøper :)

Har muligheten til å kjøpe en 5 (16gig tror jeg) til 2.000? Er det en ålreit pris. Er et halvt år gammel.

Har null peil på iphonepriser da jeg selv kun har hatt Samsung galaxy2 som første (og nåværende) smarttelefon..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...