Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Har et lite, men irriterende problem.. Greide å søle litt sjokolade, som smeltet/myknet opp, nede i den høytaleren som man har inntil øret når man snakker i telefon. Når jeg nå ringer, så hører jeg de i den andre enden veldig dårlig.

 

Kan jeg skru opp telefonen selv(aldri skrudd i en iphone før) eller burde jeg sende problemet bort?

 

Har renset det så godt jeg kan uten hell.. iphone 5s

Lenke til kommentar

Hmm flasser sidene uansett? Skal bestille et sånn beskytter til å ha bak på iPhonen ligner på skjermbeskytter.

Nå skal det sies at de snakker om iphone 5, og ikke 5s. Dette var et kjent "problem" med 5'ern men på min gråe 5s har jeg ikke lagt merke til noe flassing, det har dog kommet hakk pga ei dame mista den i asfalten... Og det virker som om lakken er satt en del dypere enn på 5, da det var tilsvarende farge i hakket. Men nå har den gråe modellen nesten auminiums farge, bare litt mørkere.

Lenke til kommentar

Hmmm.. SGP beskyttelsen her er helt fucka.

Står Front 1 og Back 2. Front skal av først den, det er den som skal peke ut mens back skal ligge inn mot skjermen? Det var helt helvetes feil. Omg, kommer fra USA men forklaringen er dårligere enn det kineserne lager. Skuffende.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

De har utvilsomt skiftet på måten telefonen blir "lakkert" underveis i produksjonen av iPhone 5, med iPhone 5S så har jeg solgt bøttevis og ikke sett det minste tegn til flakking på noen ut av esken noe som dessverre var temmelig vanlig med iPhone 5 i starten. Og jeg har heller ikke sett tegn til de samme utfordringene med slitasje i kantene med iPhone 5S som jeg gjorde med iPhone 5.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har utvilsomt skiftet på måten telefonen blir "lakkert" underveis i produksjonen av iPhone 5, med iPhone 5S så har jeg solgt bøttevis og ikke sett det minste tegn til flakking på noen ut av esken noe som dessverre var temmelig vanlig med iPhone 5 i starten. Og jeg har heller ikke sett tegn til de samme utfordringene med slitasje i kantene med iPhone 5S som jeg gjorde med iPhone 5.

Høres lovende ut!

 

Da jeg kjøpte min første iPhone 5 dagen den kom ut i Norge, var det allerede kjent at den kunne flase av, så det hendte at kunder ba om å få se telefonen før de kjøpte. Etter kort tid med forsiktig bruk derimot, flasset den litt av i kantene.

 

På min andre 5 var det heller ikke avflassing, men med litt forsiktig bruk, flasset faen meg den også av.

 

Det hører ikke hjemme noe sted på en så dyr telefon, og Apple mottok som produsent riper i lakken.

 

Nå gleder jeg meg til å motta en sølv 5s i posten.

Lenke til kommentar

Så 5S er mer slitesterk på kantene?

 

 

Kommer det en 6 i år?

 

Regner med det avsløres ny iPhone i september en gang, og den skal jeg ha med mindre det er helt jalla.

 

iPhoner 5 virket å ha svært dårlig kvalitetskontroll ja. Jeg gikk utelukkende for hvit utgave pga. alt køddet rundt den sorte, men selv denne begynte å flasse av i toppen etter en stund. Forøvrig den herligste telefonen jeg har hatt så langt :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Håper ikke min svart 5S begynner å flasse! Forresten den diggeste telefonen jeg har hatt! ?Kommer aldri til å gå tilbake til Android ?

Ja det samme sa jeg også, at jeg ikke sku over til Android altså. Så det har vært bytte frem og tilbake her siden iPhone 4.

 

Så nå håper jeg så inderlig på en iPhone med litt større skjerm.

Lenke til kommentar

Er det normalt at det er en liten lyd i telefonen når man rister på den? Høres ut som det er noe løst inni selve telefonen.
Det er en 5S.

Lyden blir merkbart mye svakere om jeg holder inne av/på-knappen, men lyden er fortsatt der.
Denne er ganske ny, brukt i 3 dager.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Er det normalt at det er en liten lyd i telefonen når man rister på den? Høres ut som det er noe løst inni selve telefonen.

Det er en 5S.

 

Lyden blir merkbart mye svakere om jeg holder inne av/på-knappen, men lyden er fortsatt der.

Denne er ganske ny, brukt i 3 dager.

Les deg bakover i tråden så har det blitt besvart før, mener å huske at det var normalt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...