Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette noe du med 100% sikkerhet vet? For tror ikke Tele2 kjører den linja.

Er forhandler for både Telenor og Netcom og kan bekrefte at begge de hvertfall låser opp alle telefoner kjøpt med abonnement og bindingstid kostnadsfritt. Netcom tror jeg faktisk nesten ikke låser telefoner lengre heller.

 

Tele2 har alltid vært vanskelige på det der.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått min 5S. Bytter fra Nokia N8. Prøvde å overføre kontaktene ved å synkronisere via webtjeneste, men det gikk ikke. Ikke kontakt med server.

 

Må nå legge inn alle kontaktene manuelt. F..n !

 

Kunne spart en del arbeid ved å synkronisere via Facebook appen, men problemet da er at jeg får kontaktopplysninger om veldig mange fb-venner som jeg ikke vil ha lagret i telefonlista. Ser ikke ut til at det går å slette noen av dem heller. Er liksom alle eller ingen.

Lenke til kommentar

Du bør legge kontaktene dine på gmail/hotmail/outlook og deretter synke dem over til telefonen

Takk. Men er nok for sent uansett. Jeg aktiverte det nye sim-kortet fra OneCall for noen timer siden. Samtidig sluttet selvfølgelig det gamle å virke. Jeg har sikkerhetskopi laget med Nokias programvare, men det hjelper neppe når man bytter til annet merke.

Lenke til kommentar

Fant ikke noe korrekt fakta på dette, men en modell A1533 5S kjøpt i USA, kan den brukes likt som den i Norge med tanke på 4g osv? Er helt blank på dette jeg. Beklager vis dette er noe som er svart på 100 ganger før.

Det er A1533 CDMA og A1533 GSM, så lenge man går for sistnevnte GSM modellen uten operatørlås, så virker den i Norge.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Takk for svar! Så 4G fungerer også likt?, jeg bruker Tele2. Hørt snakk om det ikke funker med telenor.

Oppdatert :

 

A1533 GSM i USA ikke LTE bånd 7 (2600 MHz) som er en av frekvensene som brukes I Norge, så 4G vil sikkert virker sånn halveis, men ikke med spesiell god dekning. A1457 modellen er optimal for norske markedet.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...