Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper det er en jailbreak klar, men er nok ingen som kommer til og publisere noen før i slutten av måneden, hverken tethered eller untethered, ellers vil de bare de bli blokkert av Apple uansett.

 

iOS 7.0.3 skal man trygt kunne oppgradere til, men eventuelle oppgraderinger som kommer etter 7.0.3, de bør man vente med dersom man ønsker og jailbreake telefonen.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Tipper det er en jailbreak klar, men er nok ingen som kommer til og publisere noen før i slutten av måneden, hverken tethered eller untethered, ellers vil de bare de bli blokkert av Apple uansett.

 

iOS 7.0.3 skal man trygt kunne oppgradere til, men eventuelle oppgraderinger som kommer etter 7.0.3, de bør man vente med dersom man ønsker og jailbreake telefonen.

Jaa, tenker å ta en pause fra oppdateringene, og vente til Jailbreak for IOS 7.0.3 kommer ut. Savne å ha en jailbroken iPhone.. Er en stund siden sist gang nå :closedeyes:

Lenke til kommentar

Du burde slått den av og lagt den til tørk med det samme. Bare for å være helt sikker på at ingen fuktighet kom inn i elektronikken.

 

Hvordan gikk det med fuktindikatorene?

 

Edit: hvor ligger forresten disse på iPhone om dagen? :p

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, slo den av med en gang, men slo den på Ca en time senere, litt gambling men måtte ha tlf... Ang fukt sensorne, så ser jeg kun en ved sim slotten, den slo ihvertfall ikke ut. Googlet raskt og iPhone 5, har 2 sensorer til, men da må man åpne tlf for å se de to andre. Så antar bare at 5s har det samme.

 

Edit: usikker på pris, men tror den er nærme 7 laken for 32 gb, men fikk den av jobben :p

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Hei! Jeg samler problemer som dere opplever med iPhone5/5S/5C,iPad4/mini nå, hvis du har slik problem, da kan du sende til meg, eller skrive her :)

Takk for hjelpen!

løs sleep-Button. Man hører lett "rattling-sound" hvis man beveger telefonen.

Er det noen norske leverandører av pad&quill?

 

meget sugen på en slik. Ser jo fantastisk ut:)

Lenke til kommentar

Noen som har problemer på 5S med å få 4G nettet til å virke?

Har iPhone 6s 7.0.3, og når jeg sviper på Cellular Data, og slår på "Enable 4G" så vil 3G merket øverst på statusbaren endre seg til 4G, står bare 3G. Hva kan det skylde?

 

iPhone 6s, duverden :wee:

 

Det endrer seg ikke til 4G ? Det er veldig begrenset dekning på 4G-nettet, er du sikker på at det er 4G dekning der du befinner deg?

Lenke til kommentar

 

iPhone 6s, duverden :wee:

 

Det endrer seg ikke til 4G ? Det er veldig begrenset dekning på 4G-nettet, er du sikker på at det er 4G dekning der du befinner deg?

5s* ja :) Hadde gjort seg med en 6s ja! :dribble:

Hvor det er WIFI merke på iphonen, der står det jo 3G når man bruker 3G nettet, men hvis jeg aktiverer 4G, så står det bare på 3G. Har prøvd i nerheten av Trondheim Sentrum..

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe Iphone, og hvordan funker dette med Itunes? Hva koster det? Jeg har allerede Spotify og har vært fornøyd med det, kan jeg bare fortsette å ha det, eller må jeg inn på Itunes?

 

Jeg har ikke macpc, så jeg bruker Spotify på pc også.

 

Jeg spør sikkert dumt, men har ikke noe erfaring med Iphone overhodet..

Endret av Henriette Nordskog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...