Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Enn kjapp minireview av min første iphone, nemlig iphone 5S 16gb (space grey):

 

Pluss:

-God skjerm

-Bra kamera

-masse nyttige apps. Masse spill for meg og 3åringen

 

Minus:

-liten skjerm

-labert batter

-lite respons i skjerm(må ofte trykke flere ganger for at den skal reagere, trykker også ofte på feil bokstav....

 

Kommer fra htc desire - htc titan - lumia 920

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enn kjapp minireview av min første iphone, nemlig iphone 5S 16gb (space grey):

 

-lite respons i skjerm(må ofte trykke flere ganger for at den skal reagere, trykker også ofte på feil bokstav....

 

Kommer fra htc desire - htc titan - lumia 920

 

Hei. Dette problemet hadde jeg også når jeg kom fra store android-telefoner. Etterhvert som jeg ble mer vant til iphone 5 sin skjermstørrelse innså jeg faktisk at skjermen ikke lite responsiv i det hele tatt (iPhone er kjent for det motsatte). Problemet mitt var er at skjermen er utrolig presis, og hvis ikke du treffer på akkurat riktig plass så reagerer den ikke.

Lenke til kommentar

 

Hei. Dette problemet hadde jeg også når jeg kom fra store android-telefoner. Etterhvert som jeg ble mer vant til iphone 5 sin skjermstørrelse innså jeg faktisk at skjermen ikke lite responsiv i det hele tatt (iPhone er kjent for det motsatte). Problemet mitt var er at skjermen er utrolig presis, og hvis ikke du treffer på akkurat riktig plass så reagerer den ikke.

Så skjermen er egentlig for bra?:p

 

Tips til å få batteriet til å vare litt lengre? Må lase etter 8timers normalt bruk....

Lenke til kommentar

Settings->General->Background App Refresh-> DISABLE!

Instillinger->Generelt->Bakgrunns Oppdateringer-> SLÅ AV!

 

Mulig det sparer batteri, men å deaktivere bakgrunnsoppdateringer syntes jeg personlig er idiotisk. Er jo en fantastisk herlig funksjon som sparer deg for utrolig mye tid og ressurser.

Lenke til kommentar

Kamerarull: Bilder du tar med mobilen

Bildestrøm: Bilder som er lastet opp til bildestrøm-delen av iCloud fra enten mobilen din, andre iOS-enheter eller fra en PC som har iCloud Control Panel installert og aktivt. Disse blir lastet ned til mobilen din, og til alle andre enheter som henter bildestrøm. Du kan slå dette av dersom du ikke vil ha det.

Lenke til kommentar

 

Mulig det sparer batteri, men å deaktivere bakgrunnsoppdateringer syntes jeg personlig er idiotisk. Er jo en fantastisk herlig funksjon som sparer deg for utrolig mye tid og ressurser.

Misforståelse her? Settingen nevnt over har ikke noe med oppdatering fra appene i App Store å gjøre, den slår av slik at apper i bakgrunnen ikke får lov til å hente data. Dette kan ta en del strøm , og kan stort sett slås av, da det er veldig få apper som trenger å hente data når de er i bakgrunnen.

 

For å slå av/på automatisk oppdatering av apper, gå til Instillinger/iTunes og App Store/Automatiske nedlastninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...