Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo også ha noe å gjøre med utslitt NAND flash på telefonen, det er jo ikke noe ukjent tema at dette kan slites ut om det slettes og skrives for mye til og fra, har vell en forventet levetid på type 2-5 år på tradisjonelle SSD for PC og bærbare så er vell ikke umulig at ved heftig bruk eller om man er litt uheldig at dette kan begynne å synge på siste verset og resultere i degradert ytelse. Skal jo helst være minimum 10% leding lagring også før ytelsen på NAND flash blir redusert en god del.

Som jeg har nevnt hver gang noen mener trege telefoner kommer av fulle telefoner. Min er 32GB og jeg bruker 12GB. Den har aldri vært mer enn 80% full.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva dere kjører eller gjør med deres iPhone 4 telefoner, min lillesøster har min gamle iPhone 4 64GB som er datert helt tilbake til lanseringen i Norge og denne fungerer helt fint med iOS 7.1 (BETA) og hun har ingen nevneverdige problemer med den. Har ikke alle fancy animasjoner som min iPhone 5S og starter jo applikasjoner og diverse i et helt annet (les tregere) tempo osv men oppleves på ingen måte som noen udugelig telefon og er så absolutt fult brukanes enda.

Gjør som jeg alltid har gjort. Bruker den mye - mld, kamera, musikk, nett, spill osv.

 

Jeg forventer bare den skal virke som den alltid har gjort. Det gjør den ikke nå.

Lenke til kommentar

Hei! Har akkurat gått fra Nexus 4 til iPhone 5S.
Installerte facebook's messenger app fordi jeg likte den veldig godt på android.

Men i iOS så er den lille sirkelen (den popup greia) vekk? Er det mulig å få den, det var eneste grunnen til at jeg syntes den var så utrolig brukervennelig.

 

 

 

Lenke til kommentar

Hei! Har akkurat gått fra Nexus 4 til iPhone 5S.

Installerte facebook's messenger app fordi jeg likte den veldig godt på android.

Men i iOS så er den lille sirkelen (den popup greia) vekk? Er det mulig å få den, det var eneste grunnen til at jeg syntes den var så utrolig brukervennelig.

 

 

 

i hoved-facebook appen så har du de sirklene. men de kommer seg ikke ut av facebook-appen :/

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor jeg ikke får synkronisert Outlook kalender med kalenderen i iOS?

Dvs, det jeg legger til i Outlook synkroniseres over til iPhone, men ikke motsatt vei.

 

Finnes det en innstilling i Outlook som jeg ikke har aktivert?

 

Hjelp... :hm:

Mest sannsynlig har du lagt oppføringen i feil kalender på mobilen din. Sjekk oppføringen og se at du har valgt exchangekalenderen. Hvis du ser på fargen på en oppføring som har kommet fra outlook, så seg du lett om du har valgt kalenderen med samme farge på oppføringen du har lagt inn via mobil.

 

Oppsettet ditt i outlook har ingenting å si, hvis det er gjennom Mail for exchange du synker.

Lenke til kommentar

Må også sjekke hva din "standard" kalender er.

 

Til vedkommende som skal ha ny telefon.

Uten tvil kommer iPhone 6 til høsten. Om det blir verdt det, er det vel de som fortsatt lever når den tid kommer som får vite det.

 

Har du iPhone 5, ikke oppgrader. Har du iPhone 4, kjøp iPhone 5/5S brukt på finn, og selg igjen når 6 kommer og så bind deg for 2 år.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Svar da?!?!

 

Hva har du i dag da? Om du sitter på noe ræl av en telefon så ville jeg gått for iPhone 5S nå, sitter du på en iPhone 4S så blir det en vurdering du må ta om hvorvidt din 4S føles rask nok eller ikke, om du klarer å avvente til iPhone 6, har du iPhone 5 så ville jeg glatt ha ventet på iPhone 6. Sitter du på noe som helst annet å ønsker iPhone / iOS så ville jeg også gått for iPhone 5S i dag kontra å vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...