Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både profilene og egentlig alt annet ser kunstig ut, nettsiden de viser til virker heller ikke spesielt legit.

 

The Tool Has Been Tested Many Times To All iDevices And It's Absolutely Safe.

 

 

Hehe, selger de noe eller er det gratis?

 

Siden man laster ned fra (cleanfiles.net) har 0% troverdighet (dårligst) på ScamAdviser.

http://www.scamadviser.com/is-cleanfiles.net-safe.html

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Helt fersk Apple/iPhone bruker her. Veldig fornøyd. Finnes et hav av apper. Men ikke enkelt å orientere seg. Er nesten for mange ;) Noen som har link til, eller vet hvor man kan finne spesielt anbefalte apper? Alt av interesse egentlig, bortsett fra spill.

 

Er spesielt interessert i følgende:

 

App for å ta opp samtaler. Uten varseltone. Hadde en tidligere for Nokia som gjorde dette automatisk og sendte opptaket til forhåndsdefinert epostadresse.

Telefonsvarer med en del ekstra funksjonalitet

 

App for å holde ting på mobilen skjult. Samtalelogg, meldinger, kontakter etc.....

 

Gratis eller ikke spiller ingen rolle.

Endret av tepe2
Lenke til kommentar

Men er jo sinnsykt mange som skriver at det funker, og han har jo jailbreaket iPhone 5'en sin?

Det finnes jo slikt sider, så gir deg YouTube views, like og kommentarer du skriver selv, f.eks enhanceviews tror jeg det heter. Finnes vell mange flere også, men er bare den jeg har hørt om..

 

Skal gi deg et tips;

Hvis du tror det har kommet ut en jailbreak for iphone 5, 5s og lignende, dra over til hardware, it-avisen.. Der kommer det GARRANERT ut, hvis det blir releaset et Jailbreak for de nye IOS'ene.

Endret av ErikAuranaune
Lenke til kommentar

Jeg har telenor iPhone og det står A1457 på baksiden.

Model A1457: This is the model for European markets. It supports 7 LTE bands (Bands 1, 2, 3, 5, 7, 8, 20) which can work on EE, Vodafone and O2 in the U.K., it also supports UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz) and GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz).

 

Model A1533 (GSM): This is the GSM version of model A1533 which is being sold locked and unlocked for AT&T and T-Mobile. This is also the SIM-free international version of iPhone 5S, which doesnt include a nano-SIM card. It supports 11 LTE bands LTE (Bands 1, 2, 3, 4, 5, 8, 13, 17, 19, 20, 25), UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1700/2100, 1900, 2100 MHz) and GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz).

 

Kilde: http://www.techwalls.com/iphone-5s-a1533-a1453-a1457-a1530-differences/

Lenke til kommentar

Er dette den "norske" utgaven av Iphone 5S?Dette er A1533 om det sier noe.. http://www.iexpress.no/product.php?id_product=339 Og er det noen her som har erfaringer fra denne nettbutikken? Vil kjøpe en Iphone 5S Grey 32GB fra en nettbutikk som har den på lager NÅ og tilbyr nedbetaling,så om noen vet... :)

A1533 virker i alle land, men vil ha veldig dårlig 4G dekning i Norge, dersom 4G i det heletatt vil virke. A1457 er modellen som virker best i Norge som Megaoctane nevner.

Lenke til kommentar

Uvant spøramål sikkert, men hvor er microfonen du snakker inn i på 5s ?

 

Jeg har 2 stk case som begge tydligvis dekker over der hvor mikrofon inngangen er. De i andre enden har store problemer å høre meg før jeg fjerner casene (begge tilegnet 5s)

Jeg har hatt de fleste iphonene å aldri opplevd at dette har vært noe problem før

 

Den ene dekker sider og bakende

Den andre kan du folderundt og har kortholdere på innsiden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...