Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA Access will roll out to a number of additional territories this month alongside the Xbox One itself. They are: Brazil, Sweden, Norway, Finland, Denmark, Netherlands, Belgium, Switzerland, Chile, Colombia, Portugal, Turkey, South Africa, UAE, Czech Republic, Poland, Hungary, Slovakia and Greece. The service costs £3.99, €3.99, AU$6.99 AU and US$4.99 per month, or £19.99, €24.99, $39.99 AU and US$29.99 per year

Lenke til kommentar

Kinect er jo en av tingene som gjør XBO bra. Kan forstå dem som har lite penger men for teknologi glade folk så er det jo kule saker.

 

XBO har funnet ut hvilke forsterker jeg har,tv og riks-tv dekoder. Alt styrer jeg nå via XBO og Smartglass. Kult som pokker!

 

Samt navigere er jo 100x bedre en å flikke rundt overalt. Streaming & Skype er kult.

Ville ikke vært foruten Kinect overhode. Det er å gimpe ned hele XBO og opplevelsen.

 

Nå håper jeg bare på Norsk Kinect støtte og EPG funksjonalitet til fredag...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha.

 

wX72WeE.png

 

 

Kinect er jo en av tingene som gjør XBO bra. Kan forstå dem som har lite penger men for teknologi glade folk så er det jo kule saker.

 

XBO har funnet ut hvilke forsterker jeg har,tv og riks-tv dekoder. Alt styrer jeg nå via XBO og Smartglass. Kult som pokker!

 

Samt navigere er jo 100x bedre en å flikke rundt overalt. Streaming & Skype er kult.

Ville ikke vært foruten Kinect overhode. Det er å gimpe ned hele XBO og opplevelsen.

 

Nå håper jeg bare på Norsk Kinect støtte og EPG funksjonalitet til fredag...

 

Likevel er det ikke alle som er interessert i den. Inkludert meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kinect er jo en av tingene som gjør XBO bra. Kan forstå dem som har lite penger men for teknologi glade folk så er det jo kule saker.

 

XBO har funnet ut hvilke forsterker jeg har,tv og riks-tv dekoder. Alt styrer jeg nå via XBO og Smartglass. Kult som pokker!

 

Samt navigere er jo 100x bedre en å flikke rundt overalt. Streaming & Skype er kult.

Ville ikke vært foruten Kinect overhode. Det er å gimpe ned hele XBO og opplevelsen.

 

Nå håper jeg bare på Norsk Kinect støtte og EPG funksjonalitet til fredag...

 

Likevel er det ikke alle som er interessert i den. Inkludert meg.

 

Skjønner det. For mange så er det snakk om å spare noen hundrelapper. Andre vil bare putte inn et spill og spille.

 

Men for meg så har konsoller vært brukt til mye mer en bare spill i flere år. Og XBO med Kinect tar konsoll bruken til neste skritt. Jeg har endel kule saker her i stua mi og XBO med Kinect blir et naturlig og bra knutepunkt for alt dette.

 

Men nå er jeg glad i teknologi og kjøper utstyr deretter....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha.

 

wX72WeE.png

 

 

Kinect er jo en av tingene som gjør XBO bra. Kan forstå dem som har lite penger men for teknologi glade folk så er det jo kule saker.

 

XBO har funnet ut hvilke forsterker jeg har,tv og riks-tv dekoder. Alt styrer jeg nå via XBO og Smartglass. Kult som pokker!

 

Samt navigere er jo 100x bedre en å flikke rundt overalt. Streaming & Skype er kult.

Ville ikke vært foruten Kinect overhode. Det er å gimpe ned hele XBO og opplevelsen.

 

Nå håper jeg bare på Norsk Kinect støtte og EPG funksjonalitet til fredag...

 

Likevel er det ikke alle som er interessert i den. Inkludert meg.

 

Jeg hadde nektet å bruke én krone på systemet om man må kjøpe Kinect. Stemmekommandoene er ikke noe annet enn en gimmick, og det blir bare irritert av at den plukker opp riktige stemmekommandoer rundt 70-80% av forsøkene, og ikke klarer å skille mellom min blonde samboer og min gule vaskemopp.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Kinect er jo en av tingene som gjør XBO bra. Kan forstå dem som har lite penger men for teknologi glade folk så er det jo kule saker.

 

XBO har funnet ut hvilke forsterker jeg har,tv og riks-tv dekoder. Alt styrer jeg nå via XBO og Smartglass. Kult som pokker!

 

Samt navigere er jo 100x bedre en å flikke rundt overalt. Streaming & Skype er kult.

Ville ikke vært foruten Kinect overhode. Det er å gimpe ned hele XBO og opplevelsen.

 

Nå håper jeg bare på Norsk Kinect støtte og EPG funksjonalitet til fredag...

 

Det har ikke så mye med penger å gjøre, men eg gidder ikke betale mer for noe eg ikke kommer til å bruke. Styrer allerede alt i stua via en universalkontroll og TV-dekoder har eg ikke. Kjøper maskinen kun fordi det er det vennene mine kommer til å spille på. Har PS4 fra før og hadde ikke kjøpt Xbox om eg måtte ha Kinect.

Endret av Kleivis
Lenke til kommentar

 

 

Kinect er jo en av tingene som gjør XBO bra. Kan forstå dem som har lite penger men for teknologi glade folk så er det jo kule saker.

 

XBO har funnet ut hvilke forsterker jeg har,tv og riks-tv dekoder. Alt styrer jeg nå via XBO og Smartglass. Kult som pokker!

 

Samt navigere er jo 100x bedre en å flikke rundt overalt. Streaming & Skype er kult.

Ville ikke vært foruten Kinect overhode. Det er å gimpe ned hele XBO og opplevelsen.

 

Nå håper jeg bare på Norsk Kinect støtte og EPG funksjonalitet til fredag...

 

Likevel er det ikke alle som er interessert i den. Inkludert meg.

 

Jeg hadde nektet å bruke én krone på systemet om man ble må kjøpe Kinect. Stemmekommandoene er ikke noe annet enn en gimmick, og det blir bare irritert av at den plukker opp riktige stemmekommandoer rundt 70-80% av forsøkene, og ikke klarer å skille mellom min blonde samboer og min gule vaskemopp.

 

 

Mulig det er et gimmick for deg men hos meg så er det noe som fungerer. Ja det er noen ganger Kinect oppfører seg totalt mongo. Men stort sett så fungerer det og det løfter hele XBO opplevelsen betraktelig.

 

Håper det blir Norsk støtte for Kinect til fredag samt EPG støtte. Da er XBO overlegen som underholdnings knutepunktet i enhver stue.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det egentlig Kinect gjør for å bedre opplevelsen? Det er mye enklere å bruke kontrolleren til alt man skal foreta seg i menyen, og som Xbox 360, så er ingen av de Kinect-eksklusive spillene noe bra.

 

Kinect gjør opplevelsen bedre da den styrer alt mitt utstyr. Jeg kan velge hva Kinect skal slå på eller av. Alt med en stemme kommando. Jeg navigerer rundt vesentlig raskere,hopper til tv,spill og applikasjoner med stemmen uten å måtte så mye som å bevege en finger.

 

Sitter jeg å ser på en film og jeg vil ha litt mer lyd. Isteden for å rote rundt etter kontrolleren sier jeg bare Xbox volume up. Samme om jeg skal pause etc...

 

Spiller jeg og noe kult skjer...Xbox record that...uten å avbryte spill økten.

 

Nå er jeg ikke glad i Kinect pga spill....det er hva den gjør med XBO som en underholdnings maskin jeg liker. Mulig det kommer noen spill som vil ta ibruk Kinect etterhvert...men jeg holder ikke pusten. Det er ikke derfor jeg bruker eller er glad i denne saken..

 

Hadde Kinect på første One konsollen min, men ettersom den ikke ble brukt og tok opp unødig plass ble den pent pakket bort etter en stund.

 

Så denne gangen driter jeg i Kinect og går for løsningen uten :)

 

Bruker en det ikke eller ikke finner det komfortabelt eller at Kinect reagerer på kommandoene dine så skjønner jeg den altså. Selv så er dette noe som fungerer veldig bra for meg... Men det er alltid bra med valgmuligheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det egentlig Kinect gjør for å bedre opplevelsen? Det er mye enklere å bruke kontrolleren til alt man skal foreta seg i menyen, og som Xbox 360, så er ingen av de Kinect-eksklusive spillene noe bra.

 

For meg så er det uendelig mye bedre å bruke Xbox nå som Kinecten fungerer bra. Lagring av spillklipp er genialt, snap er genialt, hvordan den kjenner igjen gjester du har på besøk, som Larzen sier så ser jeg mange fordeler med den. Til forumveileder å være, virker du svært bastant på din påstand om at ALT er mye enklere med kontrolleren og ingen eksklusive spill er bra??? Det kan jo være folk som ikke synes det samme som deg....

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å bytte land til Norge, men er litt usikker siden jeg kjøper spill på den amerikanske markedsplassen. Er litt dumt om jeg bytter også blir jeg tvunget til å være på den norske.

 

Tror ikke du blir låst. Jeg byttet mellom England og USA fram og tilbake i Marketplace, og det gikk greit. Fikk tilgang til spillene mine alikevel. Dog - gjør alt sånt på eget ansvar. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...