Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

Heisann, er det sånn at xbox one kommer hjem til oss i morgen? Vet lanserings datoen er 5 sept. Men meg og en kompis har bestilt på ps.no og der står det i ordre status at den ikke er sendt engang. Hvordan skal de rekke å få levert den i morgen da jeg SKAL ha den? :p

 

Du har gått på den smellen å anta at man får ting på lansering når man bestiller på nettet. Dette er sjeldent tilfelle. Jeg har ALDRI fått noe som jeg har kjøpt på nettet på lansering. Kommer alltid noen dager etterpå. Det har hent at det ikke har dukket opp før en ukes tid senere også. Mange nettbutikker sender ikke ut før lanseringsdagen.

 

Ahh.. Har jo forhåndsbetilt diverse ting oppigjenom og som regel alltid fått det på lanserings dagen jo :p jaja.. Får bare smøre meg med tollmodighet da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har to ordre inne hos CDON. En gave og en til meg selv. En er sendt og den andre har ingen status. Noen som har vært borte i det samme? Chattet med de igår og han forsikret meg om at begge kom til release. Synes det er litt finurlig at ordre nummer én ikke er rørt. Skal jo sies at ordresiden til CDON ikke er av verdens beste også..

 

EDIT: Var nok litt utålmodig. Begge er sendt (etter et par refresh) :D

Endret av Garmroth
Lenke til kommentar

 

Fillern. CDON har ikke klart å registrere at jeg kansellerte min bestilling av xbox one for en evighet siden. Så nå er en på vei i posten.

Har da ikke bruk for 2.

 

Tar omtrent 30 dager for de å registrere angreretten, pluss at du må betale frakt.

 

Er jo ikke noe stress, ting går i orden vil jeg tro. Når jeg tenker etter så kan det vel hende...at jeg kanskje glemte å avbestille den. Kjøpte importutgaven i april og siden da så har jeg ikke tenkt så mye på bestillingen hos cdon.

Lenke til kommentar

ser ut som folk på østlandet får det i morgen. jeg på vestlandet må vell vente på at det blir sendt via posten.
dumt at posten ikke kjører på dør på lørdag så må vente til mandag. men fikk trøst på mail no.

Xbox One Wireless Controller 4 stk
6,24 kr stk :p

brukte et rabattkort på 195 kr i tilegg

Endret av ingeplinge
Lenke til kommentar

 

He he satser på det eller så får de en storm av klager :) Skal uansett få det til 4.99$ da jeg eier 360 versjonen også

 

Fortell fortell.

Er det bare at man har kjøpt Minecraft til 360en, så får man det til den prisen?

 

Ja er det jeg har hørt ihvertfall så lenge du har kjøpt Minecraft til Xbox 360 får du Xbox One versjonen til redusert pris.

Nå som XBO er ute i Norge, har det kommet en oppdatering for dere som allerede har den som legger til norsk språk? Hvordan er oversettelsen til norsk? Kan du nå bruke norske Kinect kommandoer?

Kan foreløpig ikke bruke norsk på Kinecten dessverre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Den har vært på norsk en stund nå. Oversettelsen kan jeg ikke si noe om da jeg hater å ha dingser på norsk, men oversettelsen er sikkert ræva. Kinect fungerer ikke på norsk har jeg hørt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...