Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

 

det er ingenting som tilsier at vi MÅ bytte

Det er sant, men om de vil stenge oss ute og tvinge oss til og bytte er det bare og region lukke de spesifikke butikkene til hvert sitt land. Men hvis vi ser på 360 så er det høyst sannsynlig at det ikke skjer noe nytt og det bare er og fortsette. :)

 

hvorfor skal de plutselig gjøre det nå, fordi norge blir lagt til?

ingen av de andre landene xbone har blitt lansert finnes det noen sperrer.

og jeg tror MS gir blanke **** i hvor man kjøper fra, de tjener ikke noe mer eller mindre uansett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No Man`s Sky støtter masse spillere, men det er ikke et MMO, så da vet jeg ikke helt definisjonen på det.

Though No Man's Sky will have some form of multiplayer eventually, it's not a game about forming a clan or allegiances. Murray did admit that the game will have "some MMO-esque mechanics" as it relates to meeting other people in the game's vast world, but your overall goal will be to travel to the center of the universe. Once you do so, "something happens" that is "worthwhile seeking out," Murray teased.

Lenke til kommentar

 

 

det er ingenting som tilsier at vi MÅ bytte

Det er sant, men om de vil stenge oss ute og tvinge oss til og bytte er det bare og region lukke de spesifikke butikkene til hvert sitt land. Men hvis vi ser på 360 så er det høyst sannsynlig at det ikke skjer noe nytt og det bare er og fortsette. :)

 

hvorfor skal de plutselig gjøre det nå, fordi norge blir lagt til?

ingen av de andre landene xbone har blitt lansert finnes det noen sperrer.

og jeg tror MS gir blanke **** i hvor man kjøper fra, de tjener ikke noe mer eller mindre uansett

 

 

Så lenge MS ikke blir med e-moms registeret så er det greit. Når en laster ned fra utenlandske sider/tjenester er man faktisk momspliktig på kjøpet om det er over 200 kroner.

Lenke til kommentar

Rettelse: 250GB 360 + 2 spill (listen over gyldige spill er ganske liten)

 

Jeg benyttet meg av det tilbudet. Jeg kjøpte en brukt 360 + mange spill for 2000kr (privat) og byttet inn hele sulamitten for Xbox One + Destiny og Tomb Raider. De øvrige spillene ga meg så mye innbytteverdi at jeg ikke trengte å betale mer enn 23 kroner for å fullføre kjøpet.

 

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe en XBO så tidlig, men brikkene falt på plass på en slik måte at jeg rett og slett ble nødt til å gripe sjansen. :)

 

 

 

 

 

Må du legge ved 360 kontrollen også her, eller er det bare konsoll og PSU ? Spør kanskje dumt men :p

Lenke til kommentar

Spillopplevelse og ålreite onlinefunksjoner i forhold til chat med venner og lignende. En av hovedgrunnene til at jeg har foretrukket X360 fremfor PS3 er Xbox Live. Jeg sliter med å velge, fordi PS4 på papiret skal ha noe kraftigere ytelse, mens jeg liker kontrollen på Xbox One langt bedre og har et inntrykk av at Xbox Live fortsatt briljerer.

Lenke til kommentar

Spillopplevelse og ålreite onlinefunksjoner i forhold til chat med venner og lignende. En av hovedgrunnene til at jeg har foretrukket X360 fremfor PS3 er Xbox Live. Jeg sliter med å velge, fordi PS4 på papiret skal ha noe kraftigere ytelse, mens jeg liker kontrollen på Xbox One langt bedre og har et inntrykk av at Xbox Live fortsatt briljerer.

 

Da regner jeg med at du fortsatt vil spille med vennene dine, og da velger du xbox one. Så sant ikke de bytter over til ps4 da

Lenke til kommentar

 

 

Spillopplevelse og ålreite onlinefunksjoner i forhold til chat med venner og lignende. En av hovedgrunnene til at jeg har foretrukket X360 fremfor PS3 er Xbox Live. Jeg sliter med å velge, fordi PS4 på papiret skal ha noe kraftigere ytelse, mens jeg liker kontrollen på Xbox One langt bedre og har et inntrykk av at Xbox Live fortsatt briljerer.

Da regner jeg med at du fortsatt vil spille med vennene dine, og da velger du xbox one. Så sant ikke de bytter over til ps4 da

De jeg spiller og kommuniserer mest med på Xbox 360 kjøper begge konsollene. Jeg planlegger å holde meg til én, i hvert fall i første omgang.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tja, kommer jo an på hva du spiller, det eneste som X1 har som ps4 mangler er et godt bil spill. Bortsett fra det er det rimelig hip som hap, det går da mer på hva du foretrekker av håndkontroller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...