Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

 

 

det er ingenting som tilsier at vi MÅ bytte

Det er sant, men om de vil stenge oss ute og tvinge oss til og bytte er det bare og region lukke de spesifikke butikkene til hvert sitt land. Men hvis vi ser på 360 så er det høyst sannsynlig at det ikke skjer noe nytt og det bare er og fortsette. :)

 

hvorfor skal de plutselig gjøre det nå, fordi norge blir lagt til?

ingen av de andre landene xbone har blitt lansert finnes det noen sperrer.

og jeg tror MS gir blanke **** i hvor man kjøper fra, de tjener ikke noe mer eller mindre uansett

 

Så lenge MS ikke blir med e-moms registeret så er det greit. Når en laster ned fra utenlandske sider/tjenester er man faktisk momspliktig på kjøpet om det er over 200 kroner.

 

 

Det var snakk om dette, men da måtte sidene selv legge på momsen. Så Norge kan ikke tvinge dem. Hvorfor skal sider som Amazon, Microsoft og Sony bry seg om Norge? Det er mye ekstra arbeid for penger som DE ikke skal ha.

 

I tillegg har de egentlig et slikt system. Mtp. at du skal egentlig kjøpe fra den norske butikken, ikke den amerikanske.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har noe grunnlag til å si noe om hva de synes om Xbox One I forhold til PS4? Aldri hatt så vanskelig for å velge...

 

Aldri et enkelt spørsmål, men for min egen del er det:

1) Kontrolleren. Den aller viktigste grunnen. XB1 kontrolleren er milevis bedre etter min mening i alle fall, sitter som perfekt i hånda.

2) Hvordan spill utvalg som passer for deg? For meg er det Halo primært, er halo nerd så.. Og Forza!

3) Onlinefunksjonene/smartglass/Xbox Live.

4) TV funksjonene og kinect er ikke det viktigste, men det fungerer faktisk utrolig bra. Apper som støtter kinect, som twitch, er jo genialt. Skal jeg bare slappe av på sofaen, se på twitch ol trenger jeg ikke hente kontrolleren.

Jeg trodde ikke kinect var temmelig gimmick, men kunne aldri tenkt på å kjøpe XB1 uten kinect nå! Skal du først kjøpe XB1 bør du kjøpe full pakke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jon Cato Lorentzen synes jeg er en kul fyr som sier mye bra på spill programmet Level UP på Vg. Men har lest flere "anmeldelser" av han i det siste og det kan vel umulig kalles for en anmeldelse?

 

Ihvertfall ikke noe en anmelder ville vært stolt av. Bare se på denne artikkelen....det er jo så tynt at det er et hån mot gamere.

 

http://www.aftenposten.no/kultur/anmeldelser/Anmeldelse-Xbox-One-spill-Biler_-zombier-og-gladiatorkamper-7688370.html#xtor=RSS-3?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

 

Er det bare meg eller er dere enig?

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Jon Cato Lorentzen synes jeg er en kul fyr som sier mye bra på spill programmet Level UP på Vg. Men har lest flere "anmeldelser" av han i det siste og det kan vel umulig kalles for en anmeldelse?

 

Ihvertfall ikke noe en anmelder ville vært stolt av. Bare se på denne artikkelen....det er jo så tynt at det er et hån mot gamere.

 

http://www.aftenposten.no/kultur/anmeldelser/Anmeldelse-Xbox-One-spill-Biler_-zombier-og-gladiatorkamper-7688370.html#xtor=RSS-3?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

 

Er det bare meg eller er dere enig?

Han gjorde det samme med PS4-lanseringen, men det er ganske tynne anmeldelser ja.

 

 

 

Lenke til kommentar

En uke til Destiny blir sluppet? Humm humm, Må vel nesten preordere det snart.

 

 

Forøvrig, er det mulig å koble en ekstern disk til 360? Begynner å få så mange digitale spill der at jeg må slette ting.

Du kan koble til to lagringsenheter, men hver enhet vil være begrenset til 16GB med lagringsplass uansett om det er en minnepenn på 16GB eller enn HDD på 1000GB.

 

Det beste alternativet er nok å vente til den nye 360 HDD-en (500GB) blir lansert.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...