Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klager virkelig folk over at de kan spille fullversjonen av et spill i ''bare'' 6 timer? Det er jo latterlig.

 

Du betaler 30 dollar for et år, og du har en haug med fullversjoner du kan spille (uten noen form for limitasjon) og disse Demoene/Trials eller hva du vil kalle dem.

 

 

Snart legger de også til NFS Rivals som du får ved å ha abonnement, skal da selv abonnere på det da. Spiller koster for øyeblikket 30 dollar (50% off), så da får du utrolig mye mer verdi for et årsabonnement.

 

Kort sagt: Tjenester som dette har enormt potensial. Se bare på Netflix.

 

Ja, akkurat at man får tidsbegrensning klager jeg på. Du får spille det maks i 5 dager uansett. Så at de i tillegg skal begrense det til 6 timer innenfor 5 dager er bare merkelig.

 

Jeg har hatt season ticket de 2 eller 3 siste årene på PS3. Da har jeg kunne spille FIFA, NHL og Madden 3 dager før release, SÅ MYE JEG VIL! Nå skal de begrense det til 6 timer. Hvorfor det? Jo, EA forventer å tjene 6 milliarder i år på DLC. Selvfølgelig gjør de alt de kan for å få slukt til seg ekstra penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gikk inn på innstillinger på XBO og forandret til Norsk lokalasjon og språk. Men det er ingen Kinect støtte :(

Sverige og Danmark får heller ikke opp mulighet for Kinect støtte. Alle andre gjør det....

 

Må si jeg blir irritert om det viser seg at dem på all denne tiden ikke har klart å få dette opp å gå altså.

Lenke til kommentar

Noen som husker at for et år siden så lå trådløse kontrollere til One ute til spottpris, og vi som forhåndsbestilte fikk et "gavekort" som gjorde at man i realiteten kunne få 3 kontrollere til omtrent ingenting?

 

Noen som har fått igjennom disse bestillingene?

Fikk mail i går om min var kansellert grunnet ugyldig betalingsmiddel (mistet lommeboken for 5 måneder siden og fikk nytt kort) :(

Lenke til kommentar

Tidligere i sommer kjøpte jeg Xbox One da jeg ikke orket vente helt til konsolleb ble lansert her i Norge i september, jeg er veldig fornøyd med konsollen og spillene.

 

I dag byttet jeg språk og lokasjon fra USA til Norge, bare for å se forskjellen på spillprisene. Jeg ble ikke akkurat sjokkert. Spill som koster 300 kroner i den amerikanske butikken koster 500 - 600 kroner i den norske.

 

Tror dere at norske brukere blir tvunget over til den norske versjonen av Xbox One operativsystemet hvis brukeren allerede bruker den amerikanske versjonen, og i tilegg har kjøpt mange Xbox One spill digitalt fra før av i den amerikanske butikken?

 

Jeg vil nemlig ikke betale 200 - 300 kroner mer for spill.

 

Selv spill som har vært ute en god stund? (Forza, Dead Rising osv?)

Lenke til kommentar

 

Tidligere i sommer kjøpte jeg Xbox One da jeg ikke orket vente helt til konsolleb ble lansert her i Norge i september, jeg er veldig fornøyd med konsollen og spillene.

 

I dag byttet jeg språk og lokasjon fra USA til Norge, bare for å se forskjellen på spillprisene. Jeg ble ikke akkurat sjokkert. Spill som koster 300 kroner i den amerikanske butikken koster 500 - 600 kroner i den norske.

 

Tror dere at norske brukere blir tvunget over til den norske versjonen av Xbox One operativsystemet hvis brukeren allerede bruker den amerikanske versjonen, og i tilegg har kjøpt mange Xbox One spill digitalt fra før av i den amerikanske butikken?

 

Jeg vil nemlig ikke betale 200 - 300 kroner mer for spill.

 

Selv spill som har vært ute en god stund? (Forza, Dead Rising osv?)

 

 

De koster 50 dollar på MS store = 500kr.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte Xbox One Day One Edition med Kinect hos CDON i november med den fantastiske gavekortkoden som gjorde at totalprisen ble på 2739,-. Nå i ettertid har "produktet" jeg bestilte blitt endret til å inneholde både Forza 5 og FIFA 15 (digitalt) og prisen har steget til 4490,-. Tok kontakt med support og fikk bekreftet at det er Day One Edition med Kinect de sender ut på torsdag. Ordren ble i dag endret til "Mottatt av lageret".

 

Lest om flere som har bestilt Day One andre steder som får beskjed om at de får vanlig utgave. Vet det er flere her som har bestilt fra CDON, hva er deres status?

Lenke til kommentar

Jeg bestilte Xbox One Day One Edition med Kinect hos CDON i november med den fantastiske gavekortkoden som gjorde at totalprisen ble på 2739,-. Nå i ettertid har "produktet" jeg bestilte blitt endret til å inneholde både Forza 5 og FIFA 15 (digitalt) og prisen har steget til 4490,-. Tok kontakt med support og fikk bekreftet at det er Day One Edition med Kinect de sender ut på torsdag. Ordren ble i dag endret til "Mottatt av lageret".

 

Lest om flere som har bestilt Day One andre steder som får beskjed om at de får vanlig utgave. Vet det er flere her som har bestilt fra CDON, hva er deres status?

Jeg bestillte Xbox One Day One nordic edition far CDON, med Forza 5 go Fifa 15 tidlig i Juli, i dag står det at den er "mottatt av lageret" på min ordrehistorikk. Prisen er på 3799 + frakt, så vil tippe den prisen du nevner med kinect er riktig..

 

Nå gjenstår det bare å se om jeg får den på release datoen.

Lenke til kommentar

:hm::cry:

Slemt gjort at de å sende til andre og ikke til meg, jeg har jo riktig kort registrert på microsoftkontoen, var bare ikke det som jeg la inn manuelt når jeg opprettet bestillingen :(

Kortet mitt hadde gått ut på dato når jeg importerte Xbox One, jeg ringte inn i god tid for å legge inn et nytt kort.

 

Det går vel an å ringe MS Norge og klage litt, kan hende de legger inn en ordre på nytt for deg. Vanligvis skal jo nettbutikker gi deg beskjed om at betalingen ikke ble godkjent, og gi deg mulighet for å oppdatere informasjonen.

Lenke til kommentar

Jeg ringte inn fordi jeg ikke fant xbox eller kontrollerbestillingen min på nettsiden lenger.

Når jeg kom igjenom på telefonen så fant de den og la inn nybestilling (samme pris som jeg orginalt bestilte på) men de fant ikke igjen kontrollerbestillingen i systemet selv om de fikk ordrenummer.

 

Hadde egentlig gitt opp hele greiene helt til jeg fikk den mailen i går, og når jeg sjekket i dag lå faktisk den ordren inne på microsoftstore siden, gudene vet hva som har skjedd.

:eek:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...