Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet ut Smartglass for One litt i dag. Greit til Battlefield 4 som et ekstra kart, men liker godt hvordan smartglass er knytta til Dead Rising 3.

I DR3 kan jeg få små oppdrag jeg ikke ville få uten app`en, og tilgang på bokser som har noe nyttige i seg som regel. "Bomberegnet" var fun, bare litt skuffende at jeg valgte det jeg hadde tilgjengelig på et dårlig sted. Hadde likt å sett hvor effektivt det er i et område der det er mye zombier.

 

Alt i alt litt distraherende, men blir vandt med det. Kult tillegg i spillhverdagen, selv om jeg ikke nødvendigvis kommer til å bruke det daglig i spill.

Lenke til kommentar

jupp der døde kinect :w00t: "kinect is unnplugged " selvom alt er koblet til !! hurrameihei.

 

 

http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/xbox_one_support/f/4275/t/1625706.aspx?PageIndex=9

 

viss det er flere som sliter så er dere ikke alene tyderligvis

Håper denne feilen er Kinecten å ikke din Xbox One. Virker som det er noe koblingsfeil eller anna styr inni selve Kinecten.

Er ganske mange som opplever Kinect funker i et par timer så tar den sitt eget liv :p.

Det er flere folk som rapporterer feil med Kinect. Er meget synd om dette skjer med flere av oss som har importert en Xbox One.

Lenke til kommentar

Hvordan høres vifta deres ut etter å ha spilt en stund? Min er ganske lik denne: http://www.youtube.com/watch?v=L1U0UYe7cDA (0:20-0:30).

Er ganskje lydløs, men i går hørte jeg en summelyd jeg ikke klarte å plassere med det første.

Fant ut att det kom viftestøy fra powerbricken selv om konsollen var skrudd av.

Var bare å skru av instant on funksjonen så ble det stille :).

Lenke til kommentar

 

Jeg får en feilmelding som lyder slikt: Vi beklager veldig, men det var ikke mulig å annullere. Ordren er sendt til vårt lager for behandling, og er derfor ikke lenger mulig å stoppe. Hvis du ikke ønsker å beholde produktet er du selvfølgelig velkommen til å returnere produktet med refusjon.

 

Så jeg kan ikke avbestille den.. Meget dum løsning dem har. Prøvde å snakke med LiveChat men dem kunne ikke gjøre noe da orderen blir behandlet.

 

Finurlig... Da annullerte jeg akkurat tidsnok da. Jeg slettet ordren min tirsdags morgen jeg. :)

Lenke til kommentar

Man kan begynne å lure på om baktanken bak "always online" var at Microsoft hadde planer om å stappe spillene sine med mest mulig mikrotransaksjoner. Forza 5 er et flott eksempel på spill jeg ikke blir å kjøpe med mindre de lanserer en mer komplett utgave på et senere tidspunkt.

 

online en kjapp gang i løpet av 24 timer mener du? Det var det som var kravet opprinnelig. Skjønner ikke hvordan det skulle få folk til å bruke mikrotransaksjoner så veldig mye mer. Og folk er online uansett i en eller form.
Lenke til kommentar

Jeg er helt blank. Når kommer Xbox one til Norge? Noen som har peil eller antagelser?

Etter hva jeg har lest på andre forum osv, antas det at Xbox One kommer til Norge i første kvartal 2014 (fire første mnd).

Litt vanskelig å love noe,ettersom ingenting er bekreftet enda, og at nettbutikkene i Norge endrer dato konstant..

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har lest på andre forum osv, antas det at Xbox One kommer til Norge i første kvartal 2014 (fire første mnd).

Litt vanskelig å love noe,ettersom ingenting er bekreftet enda, og at nettbutikkene i Norge endrer dato konstant..

Et kvartal er tre måneder. Selv håper jeg på slutten av februar eller 1. mars.
Lenke til kommentar

Hei!

 

Får min Xbox i dag og tenkte jeg bare skulle få bekreftet ett par ting jeg er usikker på.

 

1: Det er best å velge en stat i usa, feks california (0 tax) som lokalt land?

2: hvis jeg kjøper spill fra Us marketplace, vil det ikke bli noe problem med spillene når jeg byter til norsk senere?

3: Har ingen xbox live konto fra tidligere, registrere jeg den også med en andresse osv i Usa eller kan jeg kjøre på med norsk her.

4: hvor/hvordan er det best å kjøpe xbox live medlemskap? Hvor registrerer jeg meg?

 

PÅ forhånd takk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...