Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dere ser på videoer av åpning av xbone så ser dere det er ikke mange deler som kan løssne. Er jo ikke mye annet enn blue ray spilleren som flytter på seg. Hdd'n har kanskje ikke godt av det. Men den var vel skrudd fast til en brakett som er fast igjenn med andre skruer.

 

Kjapt spørsmål siden M$ bytta fra poeng til valutta. Hva skjer om du kjøper dem gammle poeng korta som finnes. Blir dem regnet om til valutta da tro. Som poengene dine du hadde blei.

 

Da er det bare å kjøpe en haug med dem, kanskje spare litt å slippe å legge inn noe kreditkort.

Skal kjøpe kort når live gold går ut, avbryte betaling med kreditkort\paypal.

Lenke til kommentar

 

Har bestilt min fra coolshop.com. Er heldig om jeg har den før jul. Noe annet er meget skuffende!

Nå har dem endret slikt at dem som bestiller derifra nå får ikke Xbox One dette året

Ville rett og slett avbestill og bestillt fra Tyskland. Fort gjort, bestilte på søndag og konsollen skal bli levert til meg i morgen. Bank i bordet!

Lenke til kommentar

Starta akkurat opp FIFA, og må si at første inntrykket er at den nye kontrollen er totalt krise. Kun spilt 1 match, men for øyeblikket savner jeg 360 kontrollen HARDT :(

 

Tenkte det samme først med tanke på spakene i CoD. Mindre dødgang i spakene og de er mer følsomme. Hadde sense 15 på 360, og nå på One har jeg 5. Men det går seg til, man blir vandt til det :)

Lenke til kommentar

Bruk California som stat hvis dere må oppgi det. Er ingen sales tax. 60$ = 373 kroner.

Er vel samme hvilken stat du velger? Skal ikke ha noen betydning det. Valgte selv Washington DC.

60$ er forresten 366kr.

Auda! Man kan ikke annullere orderen på coolshop.com på Xbox One.

Kan jo selge den med par hundre kroner i profitt eller bare returnere den :p

Det må være mulig å avbestille den, ellers så er det en veldig tvilsom bedrift. De har jo en LiveChat du kan snakke med.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...