Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok ikke noe game of the year av forza, aldri vært heller. Baner kan du bare drømme om. Eneste dem kommer med er DLC biler du må kjøpe. Hadde folk bare latt være å betale for DLC hadde dem kanskje måtte inkludert det.

 

Men folk tenker ikke sånn eller greier å la være. Jeg kjøper ikke noe biler eller baner. Blitt noe DLC på FM4.

Der hadde vi den 2\3 delen av bilene som er fjerna eller dem ikke greide å få ferdig fra start.

Lenke til kommentar

Han tenker på alle tjenester med tv kanaler du får i andre land, google glass er bare i usa vel? ikke noe jeg bryr meg om så ikke sjekka. For det meste så er funskjonene som kommer her til lands veldig limiterte iforhold til andre land. Vertfall vert sånn på 360. Ingen funksjoner iforhold.

 

Men noe jeg lurer på. Er det noen av dem som har fått boxen sin som har testa å starte den opp uten å kobble i spion kamerat kinect. :tease: Om det er mulig i det hele tatt. Kan du bare dra den ut å kasste den vekk etterpå?

Trenger ikke koble i kinnect. Men dumt å kaste den :) Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Får inntrykk av at mange liker Xbox(One) fordi den har så mange muligheter med tanke på å være media center boks osv. under TV-en. Er det større sjanse for at den blir fullverdig alt-i-ett-boks i norge denne generasjonen? Xbox360 har vel veldig lite av funksjonene(media integrasjon/indie butikken f.eks) i forhold til for eksempel USA. Jeg ser bare ikke hvorfor man skal være så "hyped" for noe som har vært rævva hittil.

Føler liksom at halvparten av konsollen egentlig ikke vil være brukende her til lands, så hvorfor betale så mye når en får mindre enn alle andre igjen for kjøpet. Skal man bare gå rundt å håpe at noen brødgjøker finner ut at "shit, her er det penger å hente."

 

Jeg bare ser ikke hvordan all denne hypen gagner meg som potensiell kunde når det er en del funksjonalitet som i bunn og grunn er ubrukelig.

 

(Beklager at jeg er så negativ :( )

 

 

Nå er vell strengtatt det enestes som ikke fungerer enn så lenge EPG til TV-biten da norske TV-tilbydere enda ikke støttes. Det er vell det ENESTE så ser ikke helt hva du snakker om, og alle de unike mulighetene som vi er positive til og som gjør programvaren imponerende har jo ingenting med rettigheter og tilgang i ulike land å gjøre. Alt av snapfunksjonalitet og hvordan systemet fungerer er jo identiske på tvers av landegrenser, at utviklere nå har full tilgang til å utvikle og levere apps rett til Xbox One er jo heller ikke noe som er begrenset på tvers av landegrenser så alle vil jo kunne få spennende apps etterhvert som vil gi Xbox One uante og veldig spennende muligheter, selv venter jeg i spenning på PLEX som vil gjøre den til den ultimate multimediaenhet og det er jo ingen som kan sitte å filtrere hva jeg kan og hva jeg ikke kan kjøre over min egen PLEX Server.

 

Det enetse du snakker om er jo hvilken tilgang vi eventuelt kan få når det gjelder kjøp og leie av film og TV-serier via Xbox Movies og Xbox Music og det er jo kun en forsvinnende liten del av denne konsollen så her tror jeg du har misforstått og ser rett forbi potensiale til hele konsollen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som har noen idé om hvordan nettleseren på Xbone blir til streaming?
F.eks. Twitch.tv, eller om du av en eller annen grunn skulle ha streame Netflix via nettleseren og ikke via app?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Både netflix og twitch har app, men er usikker på streaming i IE, hakke brukt nettleseren så mye. Hater IE rett og slett : )))

Ok, men har en side som jeg streamer filmer og serier fra, som det neppe kommer app til for å sei det sånn, hadde vært interessant å vite hvordan det hadde fungert med den.

Alternativt må jeg har en HTPC i tillegg Xbone, noe jeg helst vil slippe.

Lenke til kommentar

vet ikke om denne har blitt posta tidligere, men ser ut som noen har funnet en løsning på blurayspillerene som ikke virker:

 

 

minner meg litt om en gammel tv jeg hadde fra 20år siden som ikke alltid slo seg på viss man ikke dunka i sida på den, men vet ikke om dette er beste løsninga siden garanti og div kan ryke

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det mulighet til customise hvordan mannser achievements? Tenker at man kanskje kan se alle achivements på skjermen på ek gang. Nå er det 4 stk totwlt før man må gå bortover. langt bedre på Xbox 360 der. Skuffet over at det ikke er muligheter for å sende voice. sitter enda å lurer på om de gjemt en plass fordi det virker bare helt merkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...