Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må være mulig å avbestille den, ellers så er det en veldig tvilsom bedrift. De har jo en LiveChat du kan snakke med.

 

Jeg får en feilmelding som lyder slikt: Vi beklager veldig, men det var ikke mulig å annullere. Ordren er sendt til vårt lager for behandling, og er derfor ikke lenger mulig å stoppe. Hvis du ikke ønsker å beholde produktet er du selvfølgelig velkommen til å returnere produktet med refusjon.

 

Så jeg kan ikke avbestille den.. Meget dum løsning dem har. Prøvde å snakke med LiveChat men dem kunne ikke gjøre noe da orderen blir behandlet.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

 

Jeg får en feilmelding som lyder slikt: Vi beklager veldig, men det var ikke mulig å annullere. Ordren er sendt til vårt lager for behandling, og er derfor ikke lenger mulig å stoppe. Hvis du ikke ønsker å beholde produktet er du selvfølgelig velkommen til å returnere produktet med refusjon.

 

Så jeg kan ikke avbestille den.. Meget dum løsning dem har. Prøvde å snakke med LiveChat men dem kunne ikke gjøre noe da orderen blir behandlet.

Lenge siden er det du la inn ordren? Høres jo nesten ut som at de driver og klargjør den for sending, det skal jo være null problem å annulere en ordre som de ikke har på lager engang.

Lenke til kommentar

Lenge siden er det du la inn ordren? Høres jo nesten ut som at de driver og klargjør den for sending, det skal jo være null problem å annulere en ordre som de ikke har på lager engang.

 

La inn orderen 7.november for å være eksakt. Kan være jeg bare tar spillet i den orderen og returnerer konsollen :)

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Ikke bare mangler FIFA'14 for Xbox One og PlayStation 4 alt som har med Creation Center å gjøre, mangler jo utrolig nok alt som har med turneringer å gjøre også... Spillet er jo bokstaveligtalt komplett ubrukelig for de av oss som ikke spiller online, og med tanke på at mitt season pass hovedsaklig går til det å ha fri tilgang til Creation Center så er det nesten så man burde kunne kreve penge tilbake! :thumbdown:

 

Ingen turneringer eller ligaer? Når skjedde det siste med et FIFA spill? Kan aldri minnes at noe slikt noengang har vært tilfellet noensinne i spillserien sin historie. Null Tippeliga, null Premier League, NADA!

Lenke til kommentar

Ikke bare mangler FIFA'14 for Xbox One og PlayStation 4 alt som har med Creation Center å gjøre, mangler jo utrolig nok alt som har med turneringer å gjøre også... Spillet er jo bokstaveligtalt komplett ubrukelig for de av oss som ikke spiller online, og med tanke på at mitt season pass hovedsaklig går til det å ha fri tilgang til Creation Center så er det nesten så man burde kunne kreve penge tilbake! :thumbdown:

 

Ingen turneringer eller ligaer? Når skjedde det siste med et FIFA spill? Kan aldri minnes at noe slikt noengang har vært tilfellet noensinne i spillserien sin historie. Null Tippeliga, null Premier League, NADA!

Ingen tvil om at de har brukt alle ressurser på Ultimate Team da ihvertfall. Det er ett helt annet spill på Xbox One. Helt herlig :D

Lenke til kommentar

Hvordan kan disse ha jobb ...? Først så brukte de 20 min på å finne PÅ-knappen til PS4 og i dag velger de å la Xbox One stå oppreist :p Jeg blir så lei meg.

 

http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox720/7798/Vi-pakker-ut-Xbox-One

 

Norges verste spillsite. De gjør jo ikke annet enn å poste "nyheter" fra neogaf forumet heller virker det som.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Hva savner du? Triggerene som ikke spiller helt på lag ?

LB og RB føles for langt opp. Må strekke fingrene for å treffe de, som gjør at jeg bruker ett sekund ekstra på å bytte spiller i FIFA. Venstre stick virker å være litt for langt inn på kontrollen, så føler jeg strekker venstre tommel også.

 

Men som sagt, dette kan godt være en vanesak, som bare virker håpløst i starten. Var bare så uvant å spille xbox med en kontroll man ikke liker, det er liksom det som alltid har vært deilig på xbox :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...