Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Får min Xbox i dag og tenkte jeg bare skulle få bekreftet ett par ting jeg er usikker på.

 

1: Det er best å velge en stat i usa, feks california (0 tax) som lokalt land?

2: hvis jeg kjøper spill fra Us marketplace, vil det ikke bli noe problem med spillene når jeg byter til norsk senere?

3: Har ingen xbox live konto fra tidligere, registrere jeg den også med en andresse osv i Usa eller kan jeg kjøre på med norsk her.

4: hvor/hvordan er det best å kjøpe xbox live medlemskap? Hvor registrerer jeg meg?

 

PÅ forhånd takk :D

Når du lager en ny profil er det like greit å få den så norsk som mulig, vil nå jeg tro :)

Om det har veldig mye å si hvilket land, og delstat du velger, vet jeg ikke om har så mye å si...

Jeg valgte å skrive inn så mye riktig info jeg kunne, men valgte UK som land, og London som postkode :)

Av erfaring tror jeg nettet er det billigste stedet for live medlemskap. Nettbutikker eller Xone store..

 

Av ren nysgjerrighet testet jeg om jeg kunne laste ned Fifa 14 fra Store, og det gikk smertefritt! Spilte mens jeg lastet det ned.

 

Håper noe var til hjelp :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Lykke til,

 

Når det kommer til koder, pleier jeg og handle hos g2play net. Seriøse, kunderservice venlige og billlige (Og kjappe)

Har aldri brukt g2play.net til noe annet enn PC, men har bare gode erfaringer.

Og de er i tillegg som regel noe av det billigste man kan finne.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Haha, føles helt merkelig å styre dette her med stemmen. Men nå har det fungert perfekt så langt :D

 

Fra jeg startet nedlastingen av oppdateringen til maskinen var ferdig oppdatert, før neste steg i oppsettsprosessen gikk det ca 8 minutte, om noen skulle være interessert.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fikk COD fra amazon i dag, trodde det var disk til 360 og digital til one, men var bare en kode til begge.

Denne får jeg feilmelding opp på når jeg taster den inn på 360'en, one sier att dette kun er en 360 kode,

Står i instruksjonen at den skal installeres først på 360'en, men den sier att koden er ugyldig :(.

Noen som har tips til hvordan jeg skal få dette til å funke?

Lenke til kommentar

Fikk COD fra amazon i dag, trodde det var disk til 360 og digital til one, men var bare en kode til begge.

Denne får jeg feilmelding opp på når jeg taster den inn på 360'en, one sier att dette kun er en 360 kode,

Står i instruksjonen at den skal installeres først på 360'en, men den sier att koden er ugyldig :(.

Noen som har tips til hvordan jeg skal få dette til å funke?

Kan være fordi den kun er brukbar for Engelske gamertags? Ser andre plasser som selger digitale CoD current+next gen combos, og de støttes ikke i Norge hvertfall. Kan vel høre med Amazon for å bekrefte at det funker for norske gamertags, hvis ikke får du nok refundert pengene.

Lenke til kommentar

Ok, ingen predator i min konsoll! DET var da enda godt :D

 

Hvordan var det nå, med dette oppsettet mot US lokasjon! Har sett det nevnt flere ganger, men er styr å rote med 3 forskjellige tråder altså.

 

Hadde paypal på Xbox 360, altså ingen VISA kort registrert. En liten step-by step hadde vært flott fra dere som har hatt konsollen noen dager. Når det gjelder nedlstingeen fra XBL, virker den helt rå!

Lenke til kommentar

Fy faen så forbanna jeg blir på UPS akkurat nå. Ringte de klokken 09 i dag tidlig for å endre adresse til et hus som er 1500 meter unna. Da jeg allerede på det tidspunktet kan se at leveringen mest sannsynlig vil komme til tomt hus. Damen i TLF presterer å fortelle meg at jeg ikke får lov til å endre adresse før de har prøvd. Enda jeg forteller hun i forveien at det ikke vil gå. Ikke er det mulig å oppnå telefonkontakt med sjåfør heller sier hun. For de har tydeligvis ikke firmatelefoner som sjåfører i UPS (wtf).

 

Men på lappen i døra mi hjemme fant jeg et TLF nummer jeg kunne ringe uten problemer, da var det selvfølgelig allerede for sent.

 

"jay kjore den pakke til deg i morra mr".

 

Fuck off, snakk om å være lite løsningsorientert.

 

/endrant

Lenke til kommentar

Ok, ingen predator i min konsoll! DET var da enda godt :D

 

Hvordan var det nå, med dette oppsettet mot US lokasjon! Har sett det nevnt flere ganger, men er styr å rote med 3 forskjellige tråder altså.

 

Hadde paypal på Xbox 360, altså ingen VISA kort registrert. En liten step-by step hadde vært flott fra dere som har hatt konsollen noen dager. Når det gjelder nedlstingeen fra XBL, virker den helt rå!

 

Først må du til Games&apps, settings, System og velge locale til United States. Så går du til Games&apps, Settings og Billing til venstre i bildet der, kan du legge til kredittkort og Billingadresse. Er bare å bruke ditt navn, din norske addresse, men en Amerikanst stat, postnummer og telefonnummer.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Kan være fordi den kun er brukbar for Engelske gamertags? Ser andre plasser som selger digitale CoD current+next gen combos, og de støttes ikke i Norge hvertfall. Kan vel høre med Amazon for å bekrefte at det funker for norske gamertags, hvis ikke får du nok refundert pengene.

Snakket med amazon nå og koden funker bare på UK 360'er, så vil få pengene tilbake.

Endret av MacBain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...