Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lastet ned BF4 Premium gratis (kjøpte det på 360) på UK Marketplace gjennom Xbox One, og bruker nå US Marketplace. Får fortsatt tilgang til Premium, så digitalt innhold vil overføres til Norge når den har release her ja.

 

Men jeg skjønner ikke hvorfor noen vil bruke norsk Marketplace når det kommer til å bli så forbanna mye dyrere enn på US. Men det kan jo såklart hende at de snart vil innføre en IP blokkering for digitale kjøp, om du ikke hører hjemme på US Marketplace f.eks.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Jeg lastet ned BF4 Premium gratis (kjøpte det på 360) på UK Marketplace gjennom Xbox One, og bruker nå US Marketplace. Får fortsatt tilgang til Premium, så digitalt innhold vil overføres til Norge når den har release her ja.

 

Men jeg skjønner ikke hvorfor noen vil bruke norsk Marketplace når det kommer til å bli så forbanna mye dyrere enn på US. Men det kan jo såklart hende at de snart vil innføre en IP blokkering for digitale kjøp, om du ikke hører hjemme på US Marketplace f.eks.

 

Håper ikke det kommer IP sperre. Da må en VPN løsning vurderes sterkt. 350 kr for et spill er veldig akseptabelt. 599 ,- uaktuelt

Lenke til kommentar

 

Først må du til Games&apps, settings, System og velge locale til United States. Så går du til Games&apps, Settings og Billing til venstre i bildet der, kan du legge til kredittkort og Billingadresse. Er bare å bruke ditt navn, din norske addresse, men en Amerikanst stat, postnummer og telefonnummer.

 

Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar

Mye syting på CoolShop sine sider ang Xbox One levering.. Har ikke avbestilt mine

Enda, ikke fått noen informasjon, men fått beskjed om at Ryse og DR3 sendes.. Det er jo en smule uaktuelt for meg å ha to spill, hvis jeg ikke får en konsoll å spille dem på.. Kontaktet Coolshop på mandag, og da sa de at de skulle sende mail angående dette med XO i starten av denne uka.. Enda ikke fått noe.. Personen på chatten kunne ikke svare meg annet enn at jeg skulle få en mail, og kunne ikke si noe om når jeg fikk.. Førsteinntrykket mitt er veldig dårlig av Coolshop.. :(

Lenke til kommentar

Mye syting på CoolShop sine sider ang Xbox One levering.. Har ikke avbestilt mine

Enda, ikke fått noen informasjon, men fått beskjed om at Ryse og DR3 sendes.. Det er jo en smule uaktuelt for meg å ha to spill, hvis jeg ikke får en konsoll å spille dem på.. Kontaktet Coolshop på mandag, og da sa de at de skulle sende mail angående dette med XO i starten av denne uka.. Enda ikke fått noe.. Personen på chatten kunne ikke svare meg annet enn at jeg skulle få en mail, og kunne ikke si noe om når jeg fikk.. Førsteinntrykket mitt er veldig dårlig av Coolshop.. :(

 

Du vil få en mail idag om at du ikke var en av de som fikk Xbox One i første omgang, men du kan få bestille Day One Edition med FIfa for 5000 via den linken her :)

 

Da sender de den på fredag :)

Lenke til kommentar

Veldig godt, og Kinect er skremmende nøyaktig når det kommer til Stemme kommandoer.

 

Ett spørsmål, syns jeg leste om noen som får konsollen til å vekke TVen samtidig som man slår på konsollen? Hvordan?

 

Legg til tv/recievere/dekoder under "Devices" på Tv settings :)

 

Da jeg sier "Xbox on" så slår anlegget, tv, og dekoderen seg på samtidig med xboxen :)

Lenke til kommentar

Veldig godt, og Kinect er skremmende nøyaktig når det kommer til Stemme kommandoer.

 

Ett spørsmål, syns jeg leste om noen som får konsollen til å vekke TVen samtidig som man slår på konsollen? Hvordan?

 

Litt noob enda med menyer og slikt har ikke forsøkt enda

Party chat er krystall klart men at man må aktivere chat når man joyner er litt stupid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...