Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg er med

 

:w00t:

 

Jeg og (hvis man kan spille med PC-spillerne). Tenker å spille det på årets TG.

 

:w00t: Det kan du! Er gull med cross play altså. Prøvde det selv og det fungerer helt 100.

 

 

 

Count me in!

 

:w00t:

 

 

Da er vi et crew allerede der. Blir stabilt....hehe :D

Er også med. Bare å legge meg til. Er superdupereddie på live.

Lenke til kommentar

Wolfenstein 2, hva slags vanskelighetsgrad spiller/spilte dere eventuelt på?

 

:)

 

Har sittet spilt Wolfenstein 2 i hele dag faktisk på I am Death incarnate difficulty. Godt jeg flytta spillet over på en SSD for dør konstant så det blir mye reloading av saves :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

 

Wolfenstein 2, hva slags vanskelighetsgrad spiller/spilte dere eventuelt på?

 

:)

Har sittet spilt Wolfenstein 2 i hele dag faktisk på I am Death incarnate difficulty. Godt jeg flytta spillet over på en SSD for dør konstant så det blir mye reloading av saves :p

Liker egentlig at ting er litt vanskelig selv, men her satt jeg ned til Do or Die(?) -vanskelighetsgrad.. :)

 

Døde litt for mange ganger til at det ble gøy, hehe..

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at quicksave kun er et tastetrykk unna på PC så hadde jeg nok skrudd ned vanskelighetsgraden selv, for det var visse plasser jeg ble skikkelig eid i lengre perioder :D Rundet det i går forøvrig og synes det var dritbra, og nå er season pass på tilbud med 40% avslag som jeg vurderer kaste meg over også.

Lenke til kommentar

Ja det er tungvint å gå inn i menyen å manuelt save hele tiden på konsoll. Jeg startet ofte brettene med å snike meg rundt å ta ut commanders så de ikke aktiverer den jævla alarmen, etter det så ble det fort Rambo-modus. Er kun pistolen og maskinpistolen som egner seg til stealth gameplay så det blir fort kjedelig for min del, og det er vel egentlig det eneste negative jeg har å utsette på spillet som jeg kommer på i farta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...