Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synst vi kunne fått ett nytt rallisport challenge jeg, det var gøy spill! V-rally hadde jeg aldri noe forhold til foruten å se en kompis spille det på PS1 :p

 

Husker jeg spilte det på PC med Microsoft Sidewinder Force Feedback rattet. Det var artig det. :D

Var et meget vellaget Rallyspill egentlig. :)

Lenke til kommentar

Husker jeg spilte det på PC med Microsoft Sidewinder Force Feedback rattet. Det var artig det. :D

Var et meget vellaget Rallyspill egentlig. :)

Tok å googlet spille for å se om utvikleren bak det fortsatt er i live.Og det var jo pina det DICE som utviklet rallysport challange spillene, det hadde jeg ikke trodd :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har ikke bytta til X enda, og fikk en idé om at jeg like greit kunne bytte ut Xboxen med en PC.

Bruker Xboxen i dag hovedsaklig om mediasenter, og mtp. at Microsoft gjør alle eksklusive titler både på Xbox og Windows, så er jo ikke akkurat konsollen lenger et krav for å få tilgang til spillbiblioteket.

 

Trenger ikke å være så fryktelig mye dyrere, og da får man gjerne bedre ytelse.

Noen som har vurdert det samme?

Lenke til kommentar

Har ikke bytta til X enda, og fikk en idé om at jeg like greit kunne bytte ut Xboxen med en PC.

Bruker Xboxen i dag hovedsaklig om mediasenter, og mtp. at Microsoft gjør alle eksklusive titler både på Xbox og Windows, så er jo ikke akkurat konsollen lenger et krav for å få tilgang til spillbiblioteket.

 

Trenger ikke å være så fryktelig mye dyrere, og da får man gjerne bedre ytelse.

Noen som har vurdert det samme?

Jepp. Eller, jeg hadde One X og en ganske kraftig PC og fant ut at konsollen ble ubrukelig egentlig. Alt blir mye penere på PC’n og alle spill kommer jo dit også så... Skaffet meg PS4 Pro for de spillene jeg liker som er eksklusive der. Endret av Randeboy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Gaming PC har jeg uansett fra før, men må nesten ha en egen løsning til stua og TVen.

Spørsmålet er om det verdt å bruke såpass mye penger for å ha mulighet til å spille på sofaen en sjelden gang (har PS4 i tillegg).

 

Mest sannsynlig slår jeg vel det fra meg, og går for noe sånn som Nvidia Shield TV Pro, og heller streamer spill fra PCen de få gangene det blir aktuelt. 

Lenke til kommentar

Gaming PC har jeg uansett fra før, men må nesten ha en egen løsning til stua og TVen.

Spørsmålet er om det verdt å bruke såpass mye penger for å ha mulighet til å spille på sofaen en sjelden gang (har PS4 i tillegg).

 

Mest sannsynlig slår jeg vel det fra meg, og går for noe sånn som Nvidia Shield TV Pro, og heller streamer spill fra PCen de få gangene det blir aktuelt.

Skal du ha ordentlig futt i en stue-pc må du fort opp i 10k. Xbox one x får du nå for ca 4,2k.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Gaming PC har jeg uansett fra før, men må nesten ha en egen løsning til stua og TVen.

Spørsmålet er om det verdt å bruke såpass mye penger for å ha mulighet til å spille på sofaen en sjelden gang (har PS4 i tillegg).

 

Mest sannsynlig slår jeg vel det fra meg, og går for noe sånn som Nvidia Shield TV Pro, og heller streamer spill fra PCen de få gangene det blir aktuelt.

Skal du ha ordentlig futt i en stue-pc må du fort opp i 10k. Xbox one x får du nå for ca 4,2k.

 

Ja, la opp et par alternativer og ble fort en del dyrere enn jeg hadde trodd ja.

De latterlige prisene på skjermkort og minne for tida er de store synderne. 

 

Må nesten minst ha et 1060 eller RX 580 for at det skal være noe poeng. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...