Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SoT virker ut til å være lagt med en ting i tankene, og det er Game pass.

Tror virkelig ikke intensjonen er at folk skal kjøpe det til fullpris, men kanskje de skulle hatt litt baller, og gjort det kun tilgjengelig via game pass?

 

Kjenner vi folk rett, så hadde det nok blitt "feil" det også. :p

Lenke til kommentar

 

Merkelig at ikke sea of thieves funker her. Ser ingen spillere og ikke får jeg joina noen crew.

 

Trøbbel med serverne. Ingen nye spiller kommer til på en stund visstnok. Har du spilt det før, burde det altså ikke påvirke deg..

 

Kan være noe slikt. Men burde da vel strengt tatt ikke komme meg inn i spillet da. Får jo til og kjøpe ting og seile. Men er ikke en eneste player og se og ikke får jeg joinet noen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

SoT virker ut til å være lagt med en ting i tankene, og det er Game pass.

Tror virkelig ikke intensjonen er at folk skal kjøpe det til fullpris, men kanskje de skulle hatt litt baller, og gjort det kun tilgjengelig via game pass?

 

Kjenner vi folk rett, så hadde det nok blitt "feil" det også. :p

 

Ikke uenig  :closedeyes:

Lenke til kommentar

 

Merkelig at ikke sea of thieves funker her. Ser ingen spillere og ikke får jeg joina noen crew.

Det var noe vedlikehold på serverne i går kveld.

Har du sjekket at nettverket ditt er åpent for online spilling.

"Test multiplayer connecton"

51314cbd-99c5-4ed3-992f-9a4111e5353e.png

 

Ja alt er åpen her i huset. Nat står som åpen også.

Lenke til kommentar

Witcher 3 har jeg nesten 300 timer i, så den føler jeg meg litt ferdig med :p
AC har jeg ikke spilt siden Brotherhood, skal sjekke Origins. Ser også at det er tilbud på triple pack med Black Flag, Syndicate og Unity til 699,- hos MS Store. Verdt pengene eller er det dårlige spill? :)

Lenke til kommentar

Witcher 3 har jeg nesten 300 timer i, så den føler jeg meg litt ferdig med :p

AC har jeg ikke spilt siden Brotherhood, skal sjekke Origins. Ser også at det er tilbud på triple pack med Black Flag, Syndicate og Unity til 699,- hos MS Store. Verdt pengene eller er det dårlige spill? :)

De er alle gode spill, men Black flag og Origins er imo de beste av de.

Lenke til kommentar

Da raser dårlige omtaler in om Sea of thiefs in...... ikke akkurat overrasket :D

 

Altfor tidlig enda, mange av de største spiller spillet enda og de som har kommet sålangt er vel basert på beta. 

Jeg syns det er knallbra spill. Mangler innhold yup! Men mer enn nok å ha det morro med uansett til nye ting kommer i updates. Spillet gjør mye unikt som ingen andre har klart, nemlig å fange den følelsen av å være på havet og ha fullstendig frihet. Digger det

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...