Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Fikk min Xbox One X tilbake fra reparasjon nr 2 idag.

Ser ut som at de har fikset problemet med stygg lyd fra disken og at den ikke ville boote opp, men nå bråker konsollen vesentlig mer enn den gjorde. Høres ut som at det er kast i viften.

Kjenner ikke at jeg orker å plages mer. Har bedt om å få heve kjøpet hos komplett.

 

Da anbefaler jeg deg å kjøpe en Xbox One X hos lokal Elkjøp eller Power.

Gå hjem og prøve, og heve kjøpet hvis den ikke er stille.

Det å skulle drive med post og reparasjon fungerer åpenbart dårlig. 

 

 

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg har posta om det her enda, men de viftestøyproblemene (tilfeldig woosh oppspinning på vifta hvert 10. minutt eller mer) som jeg hadde med min X virker som de har fullstendig forsvunnet etter de siste alpha oppdateringene til Xbox dashbordet. Trodde ærlig talt det var snakk om et hardware problem og ikke software, så relativt overrasket over at de ser ut til å være fiksa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fikk min Xbox One X tilbake fra reparasjon nr 2 idag.

Ser ut som at de har fikset problemet med stygg lyd fra disken og at den ikke ville boote opp, men nå bråker konsollen vesentlig mer enn den gjorde. Høres ut som at det er kast i viften.

Kjenner ikke at jeg orker å plages mer. Har bedt om å få heve kjøpet hos komplett.

 

Da anbefaler jeg deg å kjøpe en Xbox One X hos lokal Elkjøp eller Power.

Gå hjem og prøve, og heve kjøpet hvis den ikke er stille.

Det å skulle drive med post og reparasjon fungerer åpenbart dårlig. 

 

 

Har revet ut en ny One X på Elkjøp.

Nå har den stått på en stund og den er helt lydløs. Akkurat slik det skal være.

 

Skal sende problemboksen inn til Komplett denne gangen. De forrige 2 gangene sendte jeg den direkte til Microsoft.

Nå vil jeg bare ha hevet kjøpet så får vi se hvor lett det blir.

Lenke til kommentar

 

 

Fikk min Xbox One X tilbake fra reparasjon nr 2 idag.

Ser ut som at de har fikset problemet med stygg lyd fra disken og at den ikke ville boote opp, men nå bråker konsollen vesentlig mer enn den gjorde. Høres ut som at det er kast i viften.

Kjenner ikke at jeg orker å plages mer. Har bedt om å få heve kjøpet hos komplett.

 

Da anbefaler jeg deg å kjøpe en Xbox One X hos lokal Elkjøp eller Power.

Gå hjem og prøve, og heve kjøpet hvis den ikke er stille.

Det å skulle drive med post og reparasjon fungerer åpenbart dårlig. 

 

 

Har revet ut en ny One X på Elkjøp.

Nå har den stått på en stund og den er helt lydløs. Akkurat slik det skal være.

 

Skal sende problemboksen inn til Komplett denne gangen. De forrige 2 gangene sendte jeg den direkte til Microsoft.

Nå vil jeg bare ha hevet kjøpet så får vi se hvor lett det blir.

 

Komplett har ikke vært helt medgjørlig dem gangene jeg skulle hevet et kjøp. Så har egentlig gitt dem opp :)

Lenke til kommentar

Har kjøpt ny tv benk sånn med glassdør som signaler går igjennom. Det er hull til kabler og luft bak. Ikke no svære greier men et passelig hull. 

 

Spilte 3 fifa kamper (ca 1 time ) allerede etter første kamp merket jeg at uvanlig høy støy. under hele kamp 3 og etter. faktisk gode 2 minutter etter jeg hadde skrudd av konsollen så gikk vifta på full pupp og lagde mye støy. Jeg åpnet glassdøra og det var varmt som juuuuuling inne der. nesten så man kan brenne seg på glasset(les: overdrivelse, men varmt opp mot ubehagelig å ta på) 

 

Tåler den virkelig ikke stå "lukket" ? På den gamle tv benken var det også lukket bak, men var ingen dør på fremsiden og kan ikke huske å ha lagt merke til noe nevneverdig støy der.  

Lenke til kommentar

Da er nok det luftehullet for lite til å greier ikke slippe ut nok varme og varmen bare fortsetter sirkulere i TV benken. Du bør nok spille med døren åpen eller plassere Xboxen en annen plass ASAP eller så lever den ikke lenge.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Hadde en TV-benk tidligere med heltredører i sort helglans foran. Det meste inni der ble djevelsk varmt, så jeg lagde hull i bakparten og heiv inn fire 140mm vifter med temperaturstyrt hastighet. Funket helt topp det :)

beklager fersking spørsmål, men hvordan styres de? kan vel ikke plugges i xboxen? pics? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...