Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man er rimelig kjøttkake i huet da hvis man kjøper en xbox framfor en playstation 4. Hvor ps4 er en kraftigere maskin har langt flere eksklusive spill studioer..

 

Bare det å betale for xbox live for å spille er jo kvalmende, og ikke minst kvalitet på produktet som microsoft serverer. Nei jeg skal aldri ha en sånn i hylla mi

 

Det er helt klart at xbox er for kids som kjøper det billigste og vil bare spille basic spill, mens playstation fra sony er dyrere og mere eksklusivt og for de mere voksne med ordentlig hifi anlegg. Dvs blu-ray og Dts Hd lyd 7.1

Lenke til kommentar

Det er helt klart at xbox er for kids som kjøper det billigste og vil bare spille basic spill, mens playstation fra sony er dyrere og mere eksklusivt og for de mere voksne.

Og deeer har vi en som går på markedsføringa til Sony. Det er bare en boks. Ikke noe mer voksent eller mer ekslusivt over PS4 (Som du ikke engang har sett!). Allerede nå har XB1 et veldig voksen og esklusivt utseende (Hi-fi. Som du faktisk selv nevner).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man er rimelig kjøttkake i huet da hvis man kjøper en xbox framfor en playstation 4. Hvor ps4 er en kraftigere maskin har langt flere eksklusive spill studioer..

 

Bare det å betale for xbox live for å spille er jo kvalmende, og ikke minst kvalitet på produktet som microsoft serverer. Nei jeg skal aldri ha en sånn i hylla mi

 

Det er helt klart at xbox er for kids som kjøper det billigste og vil bare spille basic spill, mens playstation fra sony er dyrere og mere eksklusivt og for de mere voksne med ordentlig hifi anlegg. Dvs blu-ray og Dts Hd lyd 7.1

 

Det er helt klart at xbox er for kids?

 

Hvor har du dette fra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor tror du Xbone blir så mye billigere i pris enn PS4?

 

Men seriøst. Folk har forskjellige preferanser, dessuten er vi bedre stilt med konkurranse.

Jepp, bra sagt.

 

Uten konkurranse ville det vært kjedelig, og det vil vi ikke. Jeg bare gleder meg til E3 i år, mer enn jeg har gjort mange mange mange år. MS skal overbevise meg veldig for hvorfor jeg skal forhåndsbestille XONE, jeg håper bare de ikke bruker 30 min på kinect first party og så 20 min med call of duty

 

Man er rimelig kjøttkake i huet da hvis man kjøper en xbox framfor en playstation 4. Hvor ps4 er en kraftigere maskin har langt flere eksklusive spill studioer..

 

Bare det å betale for xbox live for å spille er jo kvalmende, og ikke minst kvalitet på produktet som microsoft serverer. Nei jeg skal aldri ha en sånn i hylla mi

 

Det er helt klart at xbox er for kids som kjøper det billigste og vil bare spille basic spill, mens playstation fra sony er dyrere og mere eksklusivt og for de mere voksne med ordentlig hifi anlegg. Dvs blu-ray og Dts Hd lyd 7.1

Har mye tro på at en som heter centy88, har ordentlig 7.1 anlegg som drar nytte av dts hd, og dolbye truehd.

Lenke til kommentar

Det er helt klart at xbox er for kids?

 

Hvor har du dette fra?

 

Klart det er, majoriteten av de som skriker på xbox live er kids. Den er mye billigere i usa, arcade feks. Halo og call of duty = xbox 13 år +

 

Var jo til og med rapporter om det når ps3'en kom at det var flere voksne som kjøpte den, dyrere og mere hifi rettet en de som kjøpte xbox.

Lenke til kommentar

Det er helt klart at xbox er for kids

 

Vi er alle kids er vi ikke vel :p.

Jeg har spilt på Xbox siden Microsoft laget sin første konsoll. Føler meg ikke akkurat som en kid nei, langt derifra.

Men vi er gjeng som er glad i spill, hifi og hjemmekinosystem å alt det der

 

Her strekker Xbox One seg perfekt, den har optisk utgang samt 7.1 støtte pluss den ser fin ut, og sist men ikke minst det viktigste hos meg, nemlig den er en spillkonsoll!

Stikker på Gamestop iløpet av noen uker å preorder Xbox One og PS4, så kan dem som vil krangle ta det her og andre steder :)

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Hvis man målte konsollen i kun hvor kraftig den er, hvor mange spill du kan spille på den, og funksjonalitet og teknologi, så taper man uansett om man velger PS4 eller Xbox one. For da er det noe som heter PC som slår begge så grundig ned i bakken at det ikke er vits å vurdere, og så kjedelig å diskutere gammel teknologi.

 

Selvsagt er ikke dette tilfelle for de fleste, eller så har man både PC og konsoll. Poenget er å få hele pakken på en annen måte enn PC.

 

Men at begge kommer med 7.1, det er godt å høre, for det er et stort savn. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Hvis man målte konsollen i kun hvor kraftig den er, hvor mange spill du kan spille på den, og funksjonalitet og teknologi, så taper man uansett om man velger PS4 eller Xbox one. For da er det noe som heter PC som slår begge så grundig ned i bakken at det ikke er vits å vurdere, og så kjedelig å diskutere gammel teknologi.

 

Selvsagt er ikke dette tilfelle for de fleste, eller så har man både PC og konsoll.

 

Den er jeg uenig med, ekstremt mange som eier konsoll blåser langt i pc som spill plattform. Så om en spiller kun på konsoll så velger en jo den som har spillene en foretrekker eller evnt maskinen med kraftigst hardware.

 

Konsoll spillere liker bra grafikk like mye som pc brukere, dem har bare mindre valg muligheter.

Lenke til kommentar

Vel det er lovt å være uenig, men det jeg vil frem til er at det er en ANNEN grunn en de grunnene jeg listet i forrige innlegg som får deg til å ta konsoll.

Ja, det er noen som blåser langt i PC som spill-platform, men de har da alle en (eller flere) grunn(er). Og da en grunn som ikke kun inkluderer kraft, funksjonalitet og antall spill.

 

Ergo sier jeg altså ikke at dette er noe som ikke betyr noe, men at det er flere grunner. Eller så hadde alle gått etter PC, om du slavisk kun ser etter disse tre tingene.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

@: Andrull: Kraft: veies på god vei opp med at pc-spill må ta høyde for det svakeste leddet.

 

Funksjonalitet:

veies opp imot brukervennlighet og læringskurve (hvem som helst kan fikse en konsoll)

 

Antall spill: veies opp i ekslusive titler

 

Pris kan man diskutere i alle retninger.

Endret av K2D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klart det er, majoriteten av de som skriker på xbox live er kids. Den er mye billigere i usa, arcade feks. Halo og call of duty = xbox 13 år +

 

Var jo til og med rapporter om det når ps3'en kom at det var flere voksne som kjøpte den, dyrere og mere hifi rettet en de som kjøpte xbox.

 

Som lærer/vikar på barneskolen så kan jeg trygt si at det eneste konsoll unga snakker om er PS3, eller 3DS hører jeg her og der men som oftest er det PS3. Bare til informasjon, her snakker vi om 2-7 klasse, dvs kids? kan trygt si at jeg ikke har hørt om xbox diskusjon i klassen.

 

Har vært på LAN og dagens gamere kommer med konsoller også, og gjett hvor de fleste kids sitter? med PS3.

 

Er egentlig ikke så rart at PS3 er mer populært.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...