Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Jeg trodde også utviklere der ute er mest glad i kraften som er i disse konsollene, men i skyen kan det være et ukjent territorium. I slike onlinekamper, så vil nok cloud computing komme til nytte om det ikke går utover spillbarheten :)

Jeg ser for meg at Azure kan komme til nytte i spill med åpne verdener. De kan la maskinen ta seg av det som er rundt deg, og streame det som er langt unna.

 

Dersom jeg ikke tar helt feil, så bruker World of Warcraft bruker en form for streaming.

 

Mtp. at det kom ut en reklameplakat om at den kommer i år så ville det vært merkelig å nå snu helt om. Dette må de vel ha vist om i lenger tid om det har vært et problem?

De kommer sikkert ikke til å snu. Det er nok bare ønsketenkning. : / Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antallet er irrelevant, det er titlene som teller. Dersom man liker Tekken og bryr seg fint lite om StarCraft er ikke PC et bedre valg enn konsoll.

Jeg har aldri sagt at PC er noe bedre valg, ja faktisk det stikk motsatte. Men å diskutere til evighet om hvilken platform som har flest eksklusive er det jeg prøver å få frem som helt meningsløst. Siden man vektlegger de forskjellig, man kan gå lei, man spiller de i en annen setting, osv.. OG sist men ikke minst så er begge konsollene dårlige når det kommer til eksklusive titler i rent antall.

 

Hvis man kobler det jeg har skrevet med første innlegget så vil man forstå.

Lenke til kommentar

E3 starts early with Call of Duty: Ghosts – All Access. Tune in from 7pm on Sunday 9th June to get an exclusive preview of gameplay from the next generation of Call of Duty.

You can see all the action through the Machinima app on Xbox LIVE or on www.callofduty.com/ghosts.

Lenke til kommentar

Ryktene fra før i dag har blitt bekreftet av en på NeoGaf. Jeg kjenner ikke til brukerne der, men mods skal ha det til at han er hundre prosent troverdig, og det diskuteres ikke lenger som et rykte, men som fakta.

 

NeoGaf er strenge på rykter, og de som ikke går for å være sanne blir slettet og bruker bannet (ettersom jeg har forstått).

Lenke til kommentar

Hvordan er dette bra for Microsoft? De er jo tydeligvis ikke trygge nok på produktet sitt til å svare på potensielle vanskelige spørsmål. Selskaper elsker å snakke om produktet sitt, med mindre det er noe de vil skjule.

Microsofts Xbone er perfekt, er ikke noe å diskutere.

Edit:

The jokes, men hva skal man konkludere med dette?

(tatt fra reddit)

http://i.imgur.com/MONpr7N.jpg

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Ryktene fra før i dag har blitt bekreftet av en på NeoGaf. Jeg kjenner ikke til brukerne der, men mods skal ha det til at han er hundre prosent troverdig, og det diskuteres ikke lenger som et rykte, men som fakta.

 

NeoGaf er strenge på rykter, og de som ikke går for å være sanne blir slettet og bruker bannet (ettersom jeg har forstått).

Crazy Buttocks har bekreftet at MS sliter med maskinvaren. Jeg tror ikke at han har sagt noe om gpu-en blir klokket ned eller ikke.

 

Det ser uansett ikke lyst ut for MS.

 

Du mener det som ble utlovet i forrige generasjon`?

Turn10 sa aldri noe om at Forza 2, 3 eller 4 skulle kjøre i 1080p. Endret av Leflus
Lenke til kommentar

@Ginecólogo Necrolamedor

 

leste på neogaf at xbone's cpu skal ned justeres pga esram ikke fungerer optimalt... skulle tro ms hadde gjort grundig jobb på hw'en. de skal jo selge xbone om ca 5 måneder... er også snakk om at ui'en ikke er ferdig og ble feika i et tv program.... hvis det står så dårlig til så frykter jeg noe alla rrod vil gjennta seg.

Lenke til kommentar

Crazy Buttocks har bekreftet at MS sliter med maskinvaren. Jeg tror ikke at han har sagt noe om gpu-en blir klokket ned eller ikke.

 

Det ser uansett ikke lyst ut for MS.

 

 

det ble nevnt at cpu skal ned justeres pga esram ikke fungerer optimalt... så da spørs det hvor mye den skal ned. cpu'en til xbone var jo noen hakk svakere en ps4 sin cpu allerede... kan bli katastrofalt for ms dette.. her ser det ikke lyst ut nei.

Endret av Zombien.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...