Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye tull, mas og personangrep lengre bak i tråden.

Godta at man må ha Kinect på, lik navnet og vent på E3, det er der det skal skje.

Da kan jeg poste noe positivt for å få opp denne labre stemningen her inne.

http://electronicthe...ase-xbox-europe

 

xboxone_2013advert.jpg

"Originally stated for the forthcoming ‘holiday’ season in North America, a new advertisement has been published confirming that European gamers will benefit from a release before the close of 2013 also."

Synest det er ganske spanande eg. Vonaleg blir det ei skikkelig løysning på mediasenter også. Eg nyttar idag ein apple TV2 med XBMC på. Eg reknar ikkje med å få eit fullgodt alternativ til XBMC - men, ein kan jo draume.

 

Elles så synest eg det er bra at dei også planlegg å sleppe boksen laus på denne sida av jordkloden før slutten av 2013.

 

Berre ei lita veke til E3 no!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig der as, hvem bryr seg om spill når man kan se på TV på en spillkonsoll som bryter alle grenser når det kommer til TV titting. Spill er sååååå gammeldags.

 

Jorden kaller 1-2. 1-2. Det kommer spill til Xbox også. Du er faktisk den eneste her inne som ikke tror det. Hvor skal diplomet sendes?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jorden kaller 1-2. 1-2. Det kommer spill til Xbox også. Du er faktisk den eneste her inne som ikke tror det. Hvor skal diplomet sendes?

Psykiatriskhjem kaller helsepersonell, en person er rømt........

Greia er at jeg aldri har sagt at Xbone ikke får spill, håper du merker deg det før du anklager meg for voldtekter også.

Det jeg sier er at MS åpenbart fokuserer mye på TV titting.

 

Edit: for grovt.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Greia er at jeg aldri har sagt at Xbone ikke får spill

 

Du insinuerer det hvertfall ved hver eneste anledning... Greit nok du kan synes de fokuserer for mye på tv, men E3 har jo ikke vært enda! Må kunne klare å holde deg frem til da, så får man se hva MS har kokt sammen. Det er mulig at MS fokuserer megastort på både spill og multimedia. Hva er vel bedre enn det?

 

Forza 5 kommer. Megastor tittel vi allerede vet. Og mer kommer. Bare å glede seg til E3.

Endret av 640509-040147
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nei, de kjører 100% på alt. Det går an å fokusere på flere ting fult ut. Spillopplevelsen er hovedfokuset, men Microsoft ønsker også å vise at konsollen er revolusjonert. Det er ganske mange folk som jobber i Microsoft så de prioriterer nok spilldelen først og fremst, men også det andre. Det gjør Sony også, eller så blir det en tafatt konsoll.

 

Når det er sagt. Mer informasjon kommer på Mandag .

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Nei, de kjører 100% på alt. Det går an å fokusere på flere ting fult ut. Spillopplevelsen er hovedfokuset, men Microsoft ønsker også å vise at konsollen er revolusjonert. Det er ganske mange folk som jobber i Microsoft så de prioriterer nok spilldelen først og fremst, men også det andre. Det gjør Sony også, eller så blir det en tafatt konsoll.

 

Når det er sagt. Mer informasjon kommer på Mandag .

Og revolusjon er da Tv titting? skype og film?

Lenke til kommentar

Nei, revolusjonen er at det blir mer enn bare en spillkonsoll. Om den nye Xboxen får en mulighet slik at i løpet av noen år (eller måneder?) kan tv produsenter som Canal Digital, Get osv. lage dekodere som fungerer mot Xbox og systemet til Xboxen så er det genialt. Kanskje ikke alle vil bry seg om det, men det finnes utrolig mange som bruker spillkonsoller til andre ting enn bare spilling (tro det eller ei). Xboxe 360en min har blitt brukt mye til Netflix og Viaplay. Jeg hadde brukt den mer som et mediasenter om muligheten var der. Jeg har ihvertfall ikke fått muligheten til å spille av .mkv filer gjennom USB porten.

 

Om Xbox spiller kortene sine rett så kan de også tilrettelegge for at produsenter som TV2 kommer med en meget god TV2Sumo app til konsollen og for meg er det gull verdt! Da jeg enkelt kan følge Premier League gjennom konsollen. Det er slike ting jeg bryr meg om og tar med i vurderingen av neste konsoll.

 

Jeg spiller uansett så lite eksklusive spill at jeg gir blanke faen i dem. Jeg spiller i hovedsak FIFA og COD, og så hender det jeg kjøper et eller annet spill i tillegg. Men jeg har aldri opplevd å føle at jeg mangler et spill. Men jeg snakker nå om mine behov og det kan godt hende du eller andre ikke ser på det slik.

 

For å konkludere, så vil revolusjonen være at man får et enda bedre mediasenter og knyttet det opp mot TVen. Om Xboxen klarer dette så vil jeg fra 3 enheter (dekoder, mediasenter og Xbox) til kun 1 (Xbox One). Så for min del så liker jeg det nye konseptet, men dette er veldig subjektivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...