Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som har sendt en xbox konsoll på service, hvor har dere kjøpt eske til denne? sto at man ikke skulle sende i original esken.

Tips til hvor i oslo jeg kan kjøpe postesker?

 

De som har sendt en xbox konsoll på service, hvor har dere kjøpt eske til denne? sto at man ikke skulle sende i original esken.

Tips til hvor i oslo jeg kan kjøpe postesker?

De sender eske til deg når du melder den inn.

Lenke til kommentar

Hvorfor bry seg om VR så mye. Dere vet at dere bare får spilt møkkaspill 9/10 tilfeller. Prisen blir sikkert også nesten like dyr som selve konsollen. Den dagen det skal kjøpes er når alle spill som det kan brukes til støtter det. Å innen det gjør det så har de sikkert kommet med nye og forbedret versjoner av VR etc for å ikke si billigere.

Hvorfor legge seg opp i at noen er opptatt av VR? Neivel, så er det ikke gullrekka som kommer til VR Men det satses i det minste tungt på VR nå. Er mange som kjøper teknologien for å være blant de første som prøver det ut.

 

Selv har jeg bare så vidt prøvd Oculus. Jeg har en Google Cardboard. Det er tydelige hinder utviklerne skal komme seg over - men det er da søren meg grunn til å være optimistisk!

 

Ps. At 9/10 spill til VR er møkkaspill, stiller jeg meg tvilende til. Mobildemoer, kanskje. Det som er så bra med PSVR er at Sony i praksis vil fungere som kurator. Så selv om uttrykket møkkaspill er fullstendig subjektivt og for deg kan bety spill som havner under 8.0 på metacritic, så tror jeg det vil være mye interessant for oss litt mer positive.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

hvorfor stresse med og sende , lever inn der du kjøpte den , norsk forbruker lov sier at butikken har ansvar for garantisaker 

 

Fordi noen vil slippe å vente den ekstra ventetiden du da må påregne, samt at du får hentet pakken på døren i stedet for å måtte selv stresse med postkontor, betale porto osv, eller kjøre til butikken.

Lenke til kommentar

hvorfor stresse med og sende , lever inn der du kjøpte den , norsk forbruker lov sier at butikken har ansvar for garantisaker 

Var på Elkjøp med min Kinect for Xbox One, og fikk beskjed om at jeg burde ta kontakt med Microsoft direkte da det ville gå raskere.

Om det er en realitet, eller om Elkjøp bare ønsket å sno seg unna ekstra arbeid skal jeg ikke si sikkert. Men det å opprette en sak hos Microsoft å sende inn Kinecten gikk veldig smertefritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...